Sanna Marinin kirjassa on 275 minä-sanaa
Lisäksi Sanna Marinin kirjassa on 376 ajatusviivaa. Tekoäly käyttää paljon ajatusviivoja.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfc4e6e4-c12e-456c-8a8e-39e050e11…
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen on itsekeskeinen, itseään täynnä, itsestään hirveät luulot ja vallan sokaisema, niin mitä muuta hänen ajatukset voivat olla kuin minä sitä minä tätä, minä en, minä haluan, minä minä minä.
Hiljaa vanha kurppa.
Taas demari kirjoittaa paskaa. 150 kpl kirjastoihin . Onko se demarin kerroin aina 3
Vierailija kirjoitti:
Myyty kirjastoihin kun ei muualla menekkiä.
JokIsen uutuuskirjat myydään kirjastoihin. Kirjastossa tällähetkellä on ennakkotilauksia Eniten Matinin kirjalla. 🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen on itsekeskeinen, itseään täynnä, itsestään hirveät luulot ja vallan sokaisema, niin mitä muuta hänen ajatukset voivat olla kuin minä sitä minä tätä, minä en, minä haluan, minä minä minä.
Eikö sinutakin ole kivaa että Mariinilla on jo nyt niin paljon rahaa että eläisi koko loppuelämsä vaikka ei tekisi mitään. 🤣🤣🤣🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut kivapäivä persujen naistantoilla Juusolla ja Purralla kun pohjoisen kansa tuli paikan päälle akkoja jututtamaan.. Eivätpä uskaltaneet tulla ulos niikuin pyydettiin. Valheet ja kierros pelottaa.👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 👍🏻👍🏻 👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon kirjassa ei ollut muuta kun että miten petti vaimoa 8v putkeen ja teetti aviottoman lapsen. ,😝
Montakohan tämän kykloopin kirjoja on mennyt kaupaksi . 🐒🐒🐒🐒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinutakin ole kivaa että Mariinilla on jo nyt niin paljon rahaa että eläisi koko loppuelämsä vaikka ei tekisi mitään. 🤣🤣🤣🌹🌹🌹
Olen seurannut sinua jo pitkään, sinulla on MIELENTERVEYSONGELMA, nämä emojit paljastavat sen. Suosittelen sinulle mielialalääkkeitä ja pian. On sairasta fanittaa jotain ihmistä tuolla tavalla, mitä Sanna Marin on tehnyt sinun hyväksesi, ei mitään, silti fanitat, olet säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon kirjassa ei ollut muuta kun että miten petti vaimoa 8v putkeen ja teetti aviottoman lapsen. ,😝
Halla-ahon kirjassa ei ole mitään muuta sisältöä kuin että miten petti vaimoa 8v putkeen ja teetti aviottoman lapsen. Ei ollut kirjoittanut että persujen kannatus romahti kesken hallituskauden. Myös Jussin oma kannatus romahti 69% HUOM. 69%... 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JokIsen uutuuskirjat myydään kirjastoihin. Kirjastossa tällähetkellä on ennakkotilauksia Eniten Matinin kirjalla. 🌹🌹🌹.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JokIsen uutuuskirjat myydään kirjastoihin. Kirjastossa tällähetkellä on ennakkotilauksia Eniten Matinin kirjalla. 🌹🌹🌹.
150 kpl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hilla osti varmaan auton takapaksillisen, ettei ihmiset taas kerran lukisi hänen nöyryytyksestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai me kaikki olemme siitä iloisia.
Vierailija kirjoitti:
Sannuli on boikotissa ja pysyy
Sillai kun Fazer ja Finlayson ja Koneen hissit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon kirjassa ei ole mitään muuta sisältöä kuin että miten petti vaimoa 8v putkeen ja teetti aviottoman lapsen. Ei ollut kirjoittanut että persujen kannatus romahti kesken hallituskauden. Myös Jussin oma kannatus romahti 69% HUOM. 69%... 😂😂😂
Mutta PanoMestari panee aina paljaalla.
Antaako se oikeasti kaasuputkeen ,vai onko legenda ? Tietäjiä paikalla
Vierailija kirjoitti:
Vigelius antaa ainakin. T. Tietäjät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vigelius antaa ainakin. T. Tietäjät
Riikkuli antaa myös tulla naamalle.