Sanna Marinin kirjassa on 275 minä-sanaa
Lisäksi Sanna Marinin kirjassa on 376 ajatusviivaa. Tekoäly käyttää paljon ajatusviivoja.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfc4e6e4-c12e-456c-8a8e-39e050e11…
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaako se oikeasti kaasuputkeen ,vai onko legenda ? Tietäjiä paikalla
Vigelius antaa ainakin. T. Tietäjät
Sebastianista olen kuullut samaa mustilta pojilta.
Vierailija kirjoitti:
Kappas vain, että iltalehti keskittyy vain MINÄ sanaan. Mutta ei sano toki sanaa lainkaan Urho Kekkosesta, joka petti vaimoaan useiden naisten kanssa ja vielä ihan sauna illat mukamas miesten kerho kyseessä? Kuinka monta mies poliitikkoa käyttänyt naisia hyväkseen tai koskenut heitä epä sopivasti? Mutta eihän toki miehiä haukuta lainkaan, kun heillä on mukamas oikeus koskea naisia ja lähettää naisille epä sopivia tekstiviestejä niin toki, hah, hah. Niin ketä nyt haukutaan miesten toimesta, kuin Sannaa, joka ei ole lähennellyt ketään miehiä tai lähettänyt heille mitään seksuaalisia viestejä. Mutta toki minä, minä mies saan toki tehdä mitä tahansa, kun se ei koske minua lainkaan. Mutta Iltalehti paska toki haukkuu Sannaa poliitikkojen toimesta. Eli poliitikot määräävät mitä Iltalehti kirjoittaa ja on poliitikkojen hyväveli järjestön alainen toki. Näin teki aikonaan myös se Urho Kekkonen aikonaan sille Mauno Koivistolle, eli osti täysin Iltale
Kyllä iltasaasta vielä pahempi. Iltasaastan paskajutut on aivan omassa luokassaan. Seiska ja iltasaasta samaa tasoa.jopa demokraatti lehti parempi vaikka konkurssi uhkaa
Vierailija kirjoitti:
Antaa hönössä ,jauhoissa oikein vaatii
Vierailija kirjoitti:
Kappas vain, että iltalehti keskittyy vain MINÄ sanaan. Mutta ei sano toki sanaa lainkaan Urho Kekkosesta, joka petti vaimoaan useiden naisten kanssa ja vielä ihan sauna illat mukamas miesten kerho kyseessä? Kuinka monta mies poliitikkoa käyttänyt naisia hyväkseen tai koskenut heitä epä sopivasti? Mutta eihän toki miehiä haukuta lainkaan, kun heillä on mukamas oikeus koskea naisia ja lähettää naisille epä sopivia tekstiviestejä niin toki, hah, hah. Niin ketä nyt haukutaan miesten toimesta, kuin Sannaa, joka ei ole lähennellyt ketään miehiä tai lähettänyt heille mitään seksuaalisia viestejä. Mutta toki minä, minä mies saan toki tehdä mitä tahansa, kun se ei koske minua lainkaan. Mutta Iltalehti paska toki haukkuu Sannaa poliitikkojen toimesta. Eli poliitikot määräävät mitä Iltalehti kirjoittaa ja on poliitikkojen hyväveli järjestön alainen toki. Näin teki aikonaan myös se Urho Kekkonen aikonaan sille Mauno Koivistolle, eli osti täysin Iltale
Painotan vielä kerran sanaa paska.
Pitikö toi saunakimppakin paljastaa. Sehän hienoa jos tykkää moniajosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebastianin ei tartte olla edes hönössä. T. Mustat pojat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas vain, että iltalehti keskittyy vain MINÄ sanaan. Mutta ei sano toki sanaa lainkaan Urho Kekkosesta, joka petti vaimoaan useiden naisten kanssa ja vielä ihan sauna illat mukamas miesten kerho kyseessä? Kuinka monta mies poliitikkoa käyttänyt naisia hyväkseen tai koskenut heitä epä sopivasti? Mutta eihän toki miehiä haukuta lainkaan, kun heillä on mukamas oikeus koskea naisia ja lähettää naisille epä sopivia tekstiviestejä niin toki, hah, hah. Niin ketä nyt haukutaan miesten toimesta, kuin Sannaa, joka ei ole lähennellyt ketään miehiä tai lähettänyt heille mitään seksuaalisia viestejä. Mutta toki minä, minä mies saan toki tehdä mitä tahansa, kun se ei koske minua lainkaan. Mutta Iltalehti paska toki haukkuu Sannaa poliitikkojen toimesta. Eli poliitikot määräävät mitä Iltalehti kirjoittaa ja on poliitikkojen hyväveli järjestön alainen toki. Näin teki aikonaan myös se Urho Kekkonen aikon
Iltasaasta on kyllä paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän hienoa jos tykkää.sannuli tykkää olla moniajo saunakimppa ja ei se laitonta ole.kiihtyy 0-100 eli kiimainen. Kertooko kirjassa tästä kimpasta ?
Ei ole kukaan kertonut tuollaisesta kimpasta, kuten hyvin tiedät. Kun persulit ei keksi asiallista kritiikkiä, aloitetaa naisen seksualisointi. Kohta varmaan rakkaita perinteitä noudattaen alkavat raisqausfantasiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän hienoa jos tykkää.sannuli tykkää olla moniajo saunakimppa ja ei se laitonta ole.kiihtyy 0-100 eli kiimainen. Kertooko kirjassa tästä kimpasta ?
Ei ole kukaan kertonut tuollaisesta kimpasta, kuten hyvin tiedät. Kun persulit ei keksi asiallista kritiikkiä, aloitetaa naisen seksualisointi. Kohta varmaan rakkaita perinteitä noudattaen alkavat raisqausfantasiat.
Ja sitten nämä pösilöt ihmettelevät, miksi ovat kumppanin valinnassa pahnanpohjimmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Onko kekkonen julkaissut kirjan 44 vuotta kuolemansa jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon kirjassa on sisältönä vain se että petti vaimoa 8v putkeen ja sai aviottoman lapsen, Lisäksi uhrutuu siitä... Yyyyy... autisti sivari kannatus enää 69%. 😝😝😝😆😆😆😆😆
Eikö vassuloidi osaa lukea ketjun otsikkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Marin on noinkin itsekeskeinen? Aina haluaa puhua vain itsestään.
Miksi Marin ylipäätään kirjoitti kirjan englanniksi eikä suomeksi?
Eikö suomi ole Marinin äidinkieli?
Hänhän puhui varsinaista rallienglantia, joten miksi näin?
Marinhan kehui rakastavansa valtaa. Hänelle ei riitä pieni Suomi. Tähtäimessä on Ameriksn presidentin virka.
🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Persautisti tekee kirjallisuuskritiikkiä.
Jankuti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon kirjassa 748 glup-sanaa.
Saitko tuosta sitä Uuttavirtaa
Halla-ahon kirjassa ei ollut muuta kun että miten petti vaimoa 8v putkeen ja teetti aviottoman lapsen. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Opettele lukemaan, vassutardi, niin ei tarvitse tulla sönköttämään ketjun aiheen vierestä.
Mutta PanoMestari panee aina paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
MARININ KIRJASTA. TULI BESTSELLER YHDYSVALLOISSA. TÄMÄN PÄIVÄN UUTINEN 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹,.
Ei Sanna sitä oo kirjoittanut. En osta ko. tuotosta kun jo noi haastattelu pätkät ovat sitä samaa missä hän vähättelee Usa.n valta medioille Suomea, Suomen kansaa ja omia "temppuiluitaan". Kun hetkittäin se käytös oli täysin ala-arvoista, suorastaan lapselliista!!!
Vierailija kirjoitti:
MARININ KIRJASTA. TULI BESTSELLER YHDYSVALLOISSA. TÄMÄN PÄIVÄN UUTINEN 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹,
Vierailija kirjoitti:
MARININ KIRJASTA. TULI BESTSELLER YHDYSVALLOISSA. TÄMÄN PÄIVÄN UUTINEN 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹.,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon kirjassa 748 glup-sanaa.
Saitko tuosta sitä Uuttavirtaa
Halla-ahon kirjassa ei ollut muuta kun että miten petti vaimoa 8v putkeen ja teetti aviottoman lapsen. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Opettele lukemaan, vassutardi, niin ei tarvitse tulla sönköttämään ketjun aiheen vierestä.
Mutta PanoMestari panee aina paljaalla.
Jankutusta.
Kappas vain, että iltalehti keskittyy vain MINÄ sanaan. Mutta ei sano toki sanaa lainkaan Urho Kekkosesta, joka petti vaimoaan useiden naisten kanssa ja vielä ihan sauna illat mukamas miesten kerho kyseessä? Kuinka monta mies poliitikkoa käyttänyt naisia hyväkseen tai koskenut heitä epä sopivasti? Mutta eihän toki miehiä haukuta lainkaan, kun heillä on mukamas oikeus koskea naisia ja lähettää naisille epä sopivia tekstiviestejä niin toki, hah, hah. Niin ketä nyt haukutaan miesten toimesta, kuin Sannaa, joka ei ole lähennellyt ketään miehiä tai lähettänyt heille mitään seksuaalisia viestejä. Mutta toki minä, minä mies saan toki tehdä mitä tahansa, kun se ei koske minua lainkaan. Mutta Iltalehti paska toki haukkuu Sannaa poliitikkojen toimesta. Eli poliitikot määräävät mitä Iltalehti kirjoittaa ja on poliitikkojen hyväveli järjestön alainen toki. Näin teki aikonaan myös se Urho Kekkonen aikonaan sille Mauno Koivistolle, eli osti täysin Iltalehti paskan kirjoittamat jutut tästä miehestä aikoinaan. Eli lehden voi ketä tahansa poliitikko voi ostaa milloin tahansa ja että nyt kerrot tämän uutisen, minä poliitikko maksan näin paljon rahaa sille Iltalehti paskalle.