Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanna Marinin kirjassa on 275 minä-sanaa

Vierailija
07.11.2025 |

Lisäksi Sanna Marinin kirjassa on 376 ajatusviivaa. Tekoäly käyttää paljon ajatusviivoja.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfc4e6e4-c12e-456c-8a8e-39e050e11…

Kommentit (424)

Vierailija
381/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas vain, että iltalehti keskittyy vain MINÄ sanaan. Mutta ei sano toki sanaa lainkaan Urho Kekkosesta, joka petti vaimoaan useiden naisten kanssa ja vielä ihan sauna illat mukamas miesten kerho kyseessä? Kuinka monta mies poliitikkoa käyttänyt naisia hyväkseen tai koskenut heitä epä sopivasti? Mutta eihän toki miehiä haukuta lainkaan, kun heillä on mukamas oikeus koskea naisia ja lähettää naisille epä sopivia tekstiviestejä niin toki, hah, hah. Niin ketä nyt haukutaan miesten toimesta, kuin Sannaa, joka ei ole lähennellyt ketään miehiä tai lähettänyt heille mitään seksuaalisia viestejä. Mutta toki minä, minä mies saan toki tehdä mitä tahansa, kun se ei koske minua lainkaan. Mutta Iltalehti paska toki haukkuu Sannaa poliitikkojen toimesta. Eli poliitikot määräävät mitä Iltalehti kirjoittaa ja on poliitikkojen hyväveli järjestön alainen toki. Näin teki aikonaan myös se Urho Kekkonen aikonaan sille Mauno Koivistolle, eli osti täysin Iltalehti paskan kirjoittamat jutut tästä miehestä aikoinaan. Eli lehden voi ketä tahansa poliitikko voi ostaa milloin tahansa ja että nyt kerrot tämän uutisen, minä poliitikko maksan näin paljon rahaa sille Iltalehti paskalle. 

Vierailija
382/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaako se oikeasti kaasuputkeen ,vai onko legenda ? Tietäjiä paikalla 

Vigelius antaa ainakin. T. Tietäjät

Sebastianista olen kuullut samaa mustilta pojilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas vain, että iltalehti keskittyy vain MINÄ sanaan. Mutta ei sano toki sanaa lainkaan Urho Kekkosesta, joka petti vaimoaan useiden naisten kanssa ja vielä ihan sauna illat mukamas miesten kerho kyseessä? Kuinka monta mies poliitikkoa käyttänyt naisia hyväkseen tai koskenut heitä epä sopivasti? Mutta eihän toki miehiä haukuta lainkaan, kun heillä on mukamas oikeus koskea naisia ja lähettää naisille epä sopivia tekstiviestejä niin toki, hah, hah. Niin ketä nyt haukutaan miesten toimesta, kuin Sannaa, joka ei ole lähennellyt ketään miehiä tai lähettänyt heille mitään seksuaalisia viestejä. Mutta toki minä, minä mies saan toki tehdä mitä tahansa, kun se ei koske minua lainkaan. Mutta Iltalehti paska toki haukkuu Sannaa poliitikkojen toimesta. Eli poliitikot määräävät mitä Iltalehti kirjoittaa ja on poliitikkojen hyväveli järjestön alainen toki. Näin teki aikonaan myös se Urho Kekkonen aikonaan sille Mauno Koivistolle, eli osti täysin Iltale

Kyllä iltasaasta vielä pahempi. Iltasaastan paskajutut on aivan omassa luokassaan. Seiska ja iltasaasta samaa tasoa.jopa demokraatti lehti parempi vaikka konkurssi uhkaa 

Vierailija
384/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa hönössä ,jauhoissa oikein vaatii 

Vierailija
385/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas vain, että iltalehti keskittyy vain MINÄ sanaan. Mutta ei sano toki sanaa lainkaan Urho Kekkosesta, joka petti vaimoaan useiden naisten kanssa ja vielä ihan sauna illat mukamas miesten kerho kyseessä? Kuinka monta mies poliitikkoa käyttänyt naisia hyväkseen tai koskenut heitä epä sopivasti? Mutta eihän toki miehiä haukuta lainkaan, kun heillä on mukamas oikeus koskea naisia ja lähettää naisille epä sopivia tekstiviestejä niin toki, hah, hah. Niin ketä nyt haukutaan miesten toimesta, kuin Sannaa, joka ei ole lähennellyt ketään miehiä tai lähettänyt heille mitään seksuaalisia viestejä. Mutta toki minä, minä mies saan toki tehdä mitä tahansa, kun se ei koske minua lainkaan. Mutta Iltalehti paska toki haukkuu Sannaa poliitikkojen toimesta. Eli poliitikot määräävät mitä Iltalehti kirjoittaa ja on poliitikkojen hyväveli järjestön alainen toki. Näin teki aikonaan myös se Urho Kekkonen aikonaan sille Mauno Koivistolle, eli osti täysin Iltale

Painotan vielä kerran sanaa paska.

Vierailija
386/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö toi saunakimppakin paljastaa. Sehän hienoa jos tykkää moniajosta 

Vierailija
387/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sebastianin ei tartte olla edes hönössä. T. Mustat pojat

Vierailija
388/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kappas vain, että iltalehti keskittyy vain MINÄ sanaan. Mutta ei sano toki sanaa lainkaan Urho Kekkosesta, joka petti vaimoaan useiden naisten kanssa ja vielä ihan sauna illat mukamas miesten kerho kyseessä? Kuinka monta mies poliitikkoa käyttänyt naisia hyväkseen tai koskenut heitä epä sopivasti? Mutta eihän toki miehiä haukuta lainkaan, kun heillä on mukamas oikeus koskea naisia ja lähettää naisille epä sopivia tekstiviestejä niin toki, hah, hah. Niin ketä nyt haukutaan miesten toimesta, kuin Sannaa, joka ei ole lähennellyt ketään miehiä tai lähettänyt heille mitään seksuaalisia viestejä. Mutta toki minä, minä mies saan toki tehdä mitä tahansa, kun se ei koske minua lainkaan. Mutta Iltalehti paska toki haukkuu Sannaa poliitikkojen toimesta. Eli poliitikot määräävät mitä Iltalehti kirjoittaa ja on poliitikkojen hyväveli järjestön alainen toki. Näin teki aikonaan myös se Urho Kekkonen aikon

Iltasaasta on kyllä paska.

Vierailija
389/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän hienoa jos tykkää.sannuli tykkää olla moniajo saunakimppa ja ei se laitonta ole.kiihtyy 0-100 eli  kiimainen. Kertooko kirjassa tästä kimpasta ?

Ei ole kukaan kertonut tuollaisesta kimpasta, kuten hyvin tiedät. Kun persulit ei keksi asiallista kritiikkiä, aloitetaa  naisen seksualisointi. Kohta varmaan rakkaita perinteitä noudattaen alkavat raisqausfantasiat.

Vierailija
390/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän hienoa jos tykkää.sannuli tykkää olla moniajo saunakimppa ja ei se laitonta ole.kiihtyy 0-100 eli  kiimainen. Kertooko kirjassa tästä kimpasta ?

Ei ole kukaan kertonut tuollaisesta kimpasta, kuten hyvin tiedät. Kun persulit ei keksi asiallista kritiikkiä, aloitetaa  naisen seksualisointi. Kohta varmaan rakkaita perinteitä noudattaen alkavat raisqausfantasiat.

Ja sitten nämä pösilöt ihmettelevät, miksi ovat kumppanin valinnassa pahnanpohjimmaisia.

Vierailija
391/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kekkonen julkaissut kirjan 44 vuotta kuolemansa jälkeen?

Vierailija
392/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-ahon kirjassa on  sisältönä vain se että petti vaimoa 8v putkeen ja sai aviottoman lapsen,  Lisäksi uhrutuu siitä... Yyyyy... autisti sivari kannatus enää  69%.  😝😝😝😆😆😆😆😆

Eikö vassuloidi osaa lukea ketjun otsikkoa?

Vierailija
393/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Marin on noinkin itsekeskeinen? Aina haluaa puhua vain itsestään. 

Miksi Marin ylipäätään kirjoitti kirjan englanniksi eikä suomeksi?

Eikö suomi ole Marinin äidinkieli?

Hänhän puhui varsinaista rallienglantia, joten miksi näin?

Marinhan kehui rakastavansa valtaa. Hänelle ei riitä pieni Suomi. Tähtäimessä on Ameriksn presidentin virka.

🤣🤣

Vierailija
394/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persautisti tekee kirjallisuuskritiikkiä.

Jankuti. 

Vierailija
395/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-ahon kirjassa 748 glup-sanaa.

Saitko tuosta sitä Uuttavirtaa

Halla-ahon kirjassa ei ollut muuta kun että miten petti vaimoa 8v putkeen ja teetti aviottoman lapsen.  🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Opettele lukemaan, vassutardi, niin ei tarvitse tulla sönköttämään ketjun aiheen vierestä.

Mutta PanoMestari panee aina paljaalla.

Vierailija
396/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MARININ KIRJASTA. TULI BESTSELLER  YHDYSVALLOISSA.   TÄMÄN PÄIVÄN UUTINEN  🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹,.

Vierailija
397/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sanna sitä oo kirjoittanut. En osta ko. tuotosta kun jo noi haastattelu pätkät ovat sitä samaa missä hän vähättelee Usa.n valta medioille Suomea, Suomen kansaa ja omia "temppuiluitaan". Kun hetkittäin se käytös oli täysin ala-arvoista, suorastaan lapselliista!!!

Vierailija
398/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MARININ KIRJASTA. TULI BESTSELLER  YHDYSVALLOISSA.   TÄMÄN PÄIVÄN UUTINEN  🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹,

Vierailija
399/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MARININ KIRJASTA. TULI BESTSELLER  YHDYSVALLOISSA.   TÄMÄN PÄIVÄN UUTINEN  🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹.,

Vierailija
400/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-ahon kirjassa 748 glup-sanaa.

Saitko tuosta sitä Uuttavirtaa

Halla-ahon kirjassa ei ollut muuta kun että miten petti vaimoa 8v putkeen ja teetti aviottoman lapsen.  🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Opettele lukemaan, vassutardi, niin ei tarvitse tulla sönköttämään ketjun aiheen vierestä.

Mutta PanoMestari panee aina paljaalla.

Jankutusta.