Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanna Marinin kirjassa on 275 minä-sanaa

Vierailija
07.11.2025 |

Lisäksi Sanna Marinin kirjassa on 376 ajatusviivaa. Tekoäly käyttää paljon ajatusviivoja.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfc4e6e4-c12e-456c-8a8e-39e050e11…

Kommentit (424)

Vierailija
341/424 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-ahon kirjassa 748 glup-sanaa.

Saitko tuosta sitä Uuttavirtaa

Vierailija
342/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään katsoin niin Marinin kirja on ykkös paikalla Amazoonassa.   🌹🌹🌹🌹🌹.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kivaa nähdä vuoden päästä kenen näistä kirjaa eniten myyty.     Marinin,  Halla-ahon  vai Niinistön  kirjat.   🤭🤭🤭🤭🤣🤣🤣🤣🤣

😂😂😂😂

Vierailija
344/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullattuneet: 404 / ei ole

Se että samariinin kirjassa EI OLE 375 kertaa minä-sanaa, on se joka yllättää kaikki!

Vierailija
345/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinsessa Sanna ensimmäinen lähti pois politiikasta, kun veti herneen nenään siitä ettei häntä valittu uudestaan tuhlaajamisteriksi bilettämään.

Itse asiassa häntä ei valittu ensimmäiselläkään kerralla, vaan pääsi Rinteen eron jälkeen pääministeriksi suoraan kaupan kassalta.

Väärin, moni politiikko on ollut tavan töissä opintojen lomassa, marin on hallintotieteiden maisteri, ota selvää asioista ennen kuin roskaa kirjoitat.

Niinpä...Hyvin on miljoonansa tienannut ja lisää  tulee, niin pakasta kun kun kirjasta. 🌹🌹🌹

Vierailija
346/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-ahon kirjassa 748 glup-sanaa.

Saitko tuosta sitä Uuttavirtaa

Halla-ahon kirjassa ei ollut muuta kun että miten petti vaimoa 8v putkeen ja teetti aviottoman lapsen.  🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
347/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinsessa Sanna ensimmäinen lähti pois politiikasta, kun veti herneen nenään siitä ettei häntä valittu uudestaan tuhlaajamisteriksi bilettämään.

Itse asiassa häntä ei valittu ensimmäiselläkään kerralla, vaan pääsi Rinteen eron jälkeen pääministeriksi suoraan kaupan kassalta.

Väärin, moni politiikko on ollut tavan töissä opintojen lomassa, marin on hallintotieteiden maisteri, ota selvää asioista ennen kuin roskaa kirjoitat.

Niinpä...Hyvin on miljoonansa tienannut ja lisää  tulee, niin pakasta kun kun kirjasta. 🌹🌹🌹

Marin eläisi jo nyt mijoonilla ja sijoituksillaan vaikka ei tekisi enää yhtään mitään.   👍🏻👍🏻👍🏻😁😁😁😁😁

Vierailija
348/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä on sanoja, kun Marinin matalaotsaiset kannattajat eivät lue koskaan mitään? 

Kuvakirja se pitäisi olla. Satukirja kuten koko Marinin politiikka ja teot.

Vierailija
349/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa hauska omaelämäkerta, jos olisi 275 "sinä" - sanaa.

Persuiigorit on tänään tavallistakin tyhmempiä.

Persut meni sekaisin Keskimunasarjan alaston kuvasta Hesarissa. Runkkaavat sille sivarille.

Siitä Munasarjan alastonkuvista tulee hyvä persujen vaalimainoskuva.   😝 🤪🤪 🤪

Vierailija
350/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kirjoita paskaa 😀 Marin ei ole miljonääri. Kirjaa painettu suomessa 400 kpl ja amyyry noin 150 kpl 

Vierailija
351/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siellä on sanoja, kun Marinin matalaotsaiset kannattajat eivät lue koskaan mitään? 

Kuvakirja se pitäisi olla. Satukirja kuten koko Marinin politiikka ja teot.

Minä, minä ja minä. Kuinka olin kaikessa oikeassa ja muut väärässä.

Vierailija
352/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

400000 vuosi on työttömän demari kiihkoilijan miljoona 😂 

Vierailija
353/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen todella kuka ostaa tuon kirjan. Ja miksi. Jos haluatte oikeaa tietoa Marinin politiikasta ja päätöksistä lukekaan valtioneuvoston arkistot, lehtikirjoittelut sekä eduskunnan arkistot.

Vierailija
354/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin äänikirjaa 10% alusta, kovin on latteaa kirjoitusta ja fraasien toistoa.

Minä sanan käyttöäkin oli vähän liikaa.

Kesken jäi.

Edes edes kuunnellut, joten turhaa valehtelua sinulta.

Minä myönnän, etten ole lukenut, enkä lue, mutta kaikki sitaatit ovat kirkuneet MINÄ MINÄ MINÄ.

Vierailija
355/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kirjoita paskaa 😀 Marin ei ole miljonääri. Kirjaa painettu suomessa 400 kpl ja amyyry noin 150 kpl 

Suomessa muutenkin pienet markkinat. Se on myynyt Suomessakin paremmin kuin hyvin. Suomen kirjastoihin jo yli 400kpl myyty.

Vierailija
356/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti.

Vierailija
357/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persulit ulisee ja karavaani kulkee. Auuuuu!

Vierailija
358/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persautisti tekee kirjallisuuskritiikkiä.

Vierailija
359/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyty kirjastoihin kun ei muualla menekkiä. 

Vierailija
360/424 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ullattuneet: 404 / ei ole

Se että samariinin kirjassa EI OLE 375 kertaa minä-sanaa, on se joka yllättää kaikki!

Tämähän se olisi.