Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marinin kirjassa on 275 minä-sanaa

Vierailija
07.11.2025 |

Lisäksi Sanna Marinin kirjassa on 376 ajatusviivaa. Tekoäly käyttää paljon ajatusviivoja.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfc4e6e4-c12e-456c-8a8e-39e050e11…

Kommentit (345)

Vierailija
321/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin Derengement Syndrome iskenyt oikeistoon. 

Pitääkö näille oikeesti hakea jotain apua tähän syndroomaan, menee koko ajan pahemmaksi. 

Huutista. 

Peruilla menee koko ajan näiden juusoilujen takia huonommin..näkee että ovat sekasin ja hädissään kun kannatus romahti rökääleesti pohjamutiin. 🤭🤭🤭😅😅

Ressukat öyhöttävät 5% kannatuksellaan.Kiljupäissään....

Vierailija
322/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinistön reaktio kun Sannasta tuli PM: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/249581b7-6ed6-461a-b407-79283dba3…

Luulen että  Niinistöä nyppii kun Zensky  pyysi juuri Marinin omaa  tiiminsä muiden arvoihmisten joukkoon.  Ja nyt harmittaa kun kun aMarinin kija viee hänen kirjasta huomion pos. Tietysti vanhaa ukkoa veettää  kun Marin on jatkuvasti maailmalla pidetty ja tekemisissä  eri maiden johtavien kanssa iloisena ja raikkaana.  🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Siellä Zensky  määräsi että Marinin lautasmallin on hänen ja muiden arvojohtajien pöydässä monta vuotta. 🤭🤭🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin ei ikinä ansainnu olla pääministeri. Se hävis kaikki mahdolliset vaalit kokoomukselle demarien puheenjohtajana. Sit se kulkee maailmalla kertomassa niinku se ois maailman ainoa henkilö joka on ollu suomen pääministeri. Se ei oo ees ainoa nainen joka on ollu suomen pääministeri.

Vierailija
324/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö näille oikeesti hakea jotain apua tähän syndroomaan, menee koko ajan pahemmaksi. 

Huutista. 

Peruilla menee koko ajan näiden juusoilujen takia huonommin..näkee että ovat sekasin ja hädissään kun kannatus romahti rökääleesti pohjamutiin. 🤭🤭🤭😅😅

Purran kannatus romahti kesken hallituskauden  43%  ja  Halla-ahon kannatus romahti peräti  69%... VASTAKAA PERSUT MIKSI NÄIN KÄVI ????????????

Vierailija
325/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista. 

Purran kannatus romahti kesken hallituskauden  43%  ja  Halla-ahon kannatus romahti peräti  69%... VASTAKAA PERSUT MIKSI NÄIN KÄVI ????????????

VAASTATKAA PERSUT KUN YSYTÄÄN.   🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
326/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo downin syndroomainen tuli taas tänne spämmimään

Vierailija
327/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin ei ikinä ansainnu olla pääministeri. Se hävis kaikki mahdolliset vaalit kokoomukselle demarien puheenjohtajana. Sit se kulkee maailmalla kertomassa niinku se ois maailman ainoa henkilö joka on ollu suomen pääministeri. Se ei oo ees ainoa nainen joka on ollu suomen pääministeri.

Marin on niin itseään täynnä, ettei ole tosikaan. Yhtään virhettä ei pääministerinä tehnyt omasta mielestään. Jos ja kun jotain sattui, se oli muiden vika. Ja kehtaa kehua itseään maasta taivaisiin. Kaikki häneen kohdistuva kritiikki on mukamas naisvihaa ja plää plää. Olen niin kyllästynyt koko ihmiseen.

Vierailija
328/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään katsoin niin Marinin kirja on ykkös paikalla Amazoonassa.   🌹🌹🌹🌹🌹

Oooo kiitos tiedosta .  Hienoaaaa. !!!!!!!!!!

Vierailija
329/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliitikot ovat lässyttäjiä, jotka puhuvat kyllä paljon, mutta heillä ei ole mitään tähdellistä sanottavaa. Marin ei erotu porukasta mitenkään edukseen.

Marinilla ongelmana oli myös asiantuntijuuden puute ihan missä tahansa poliittisessa kysymyksessä. Vaikeat kysymykset hän kiersi aina vastaamalla johonkin muuhun tai löpisemällä ympäripyöreitä, vihaisella asenteella tietenkin. 

Vierailija
330/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-ahon kirjassa on  sisältönä vain se että petti vaimoa 8v putkeen ja sai aviottoman lapsen,  Lisäksi uhrutuu siitä... Yyyyy... autisti sivari kannatus enää  69%.  😝😝😝😆😆😆😆😆

Vierailija
331/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan ettei moni Marinia herjaava ei edes tiedä miksi herjaa häntä. 

Siks ku se on vasemmistolainen poliitikko.

Kermapyllyvasemmistoa joka on täysin anglo- amerikkalaista tuotantoa. Ei Marinilla ole ollut Suomi kotimaanaan vaan ihan toiset maat. 

Tuo riittää jo enemmän kuin hyvin vastenmielisyyden tunteeseen. Miksi minun pitäisi edistää Suomen ryövätyksi tuloa ja muuta köyhdyttämistä vaikkapa sodan nimissä? Miksi haluaisin samastua röyhkeään vedätyksissään häikäilemättömään globaaliin ökyeliittiin?

Olisinko hullu?

Vierailija
332/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinistön reaktio kun Sannasta tuli PM: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/249581b7-6ed6-461a-b407-79283dba3…

Luulen että  Niinistöä nyppii kun Zensky  pyysi juuri Marinin omaa  tiiminsä muiden arvoihmisten joukkoon.  Ja nyt harmittaa kun kun aMarinin kija viee hänen kirjasta huomion pos. Tietysti vanhaa ukkoa veettää  kun Marin on jatkuvasti maailmalla pidetty ja tekemisissä  eri maiden johtavien kanssa iloisena ja raikkaana.  🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Siellä Zensky  määräsi että Marinin lautasmallin on hänen ja muiden arvojohtajien pöydässä monta vuotta. 🤭🤭

Vierailija
333/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista. 

Purran kannatus romahti kesken hallituskauden  43%  ja  Halla-ahon kannatus romahti peräti  69%... VASTAKAA PERSUT MIKSI NÄIN KÄVI ???????

Vierailija
334/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-ahon kirjassa on  sisältönä vain se että petti vaimoa 8v putkeen ja sai aviottoman lapsen,  Lisäksi uhrutuu siitä... Yyyyy... autisti sivari kannatus enää  69%.  😝😝😝😆😆😆😆😆,.

Vierailija
335/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on oppinut tälläkin viikolla vaikka mitä:

- älä käytä minä-sanaa omasta elämästäsi kertovassa kirjassa, kerro vaikka naapurin Hultan näkökulmasta hän-sanaa käyttäen tai persuja kannattavan peräkamarinpojan näkökulmasta käyttäen sinä-sanaa tai säsättele passiivisesti niin kuin Häkkinen niin ei tunnu itserakkaalta vaan vain naurettavalta ja vastuuta pakoilevalta

-on äärimmäisen paheksuttavaa poliitikolta haluta valtaan, poliitikon pitää haluta politiikkaan ihan vain rahan, maineen  tai eläkkeen takia tai olla vain joukon jatkona ja tehdä mitä viisaammat käskee,  mutta missään nimessä ei pidä haluta valtaa, haluta vaikuttaa itse asioihin, haluta itse ottaa vastuuta.

Vierailija
336/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin äänikirjaa 10% alusta, kovin on latteaa kirjoitusta ja fraasien toistoa.

Minä sanan käyttöäkin oli vähän liikaa.

Kesken jäi.

Vierailija
337/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen vähän, ottaen huomioon Sannan luonteen.

Vierailija
338/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Marin keskustelu nojaa  hänen rakentamassa uhriutumis osioon,nuori nainen ja kateus.Hän kirjassaan syytti SDP eduskuntaryhmä vanhaksi,tasantumukselliseksi ja kuppi kultaiseksi Mitä muuta kuin vahaa ja taantumasta on jäädä vellomasn miten minua kohdeltiin kun olin nuori nainen.Tässä koko Sanna Marin kirjan keskiö ja nyt haastattelun. Missä on uudistava dynaaminen johtajuus? Missä ne puoluetta ja koko politiikkaa tuulettavat  uudet ideat?Ei tuo esille yhtään kumpaankaan akedaan viittaavaa asiaa. Vain minä ja minä ja miten minä ,minä nainen,miten nuori nainen. Yhteiskunta halutaan sukupuoli neutraaliksi,hän keskittyy vain ja ainoastaan sukupuoleen.

Vierailija
339/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän Sannan IG tilin seuraajissa on niin paljon intialaisia tyhjiä profiileja, ei kai ole tullut ostettua seuraajia? Lol 

Vierailija
340/345 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka on yhteistyötä. Jos Marin on ihan yksin saavuttanut kaiken, niin siitä vain käyttämään minä-sanaa ylimitoitetusti. Ymmärtäisin minä-sanan toistelun, jos kertoisi vaikkapa siitä, kuinka purjehti yksin maailman ympäri. Marinin pääministeriys ei todellakaan ollut hänen yksilösuorituksensa, vaan korkeilla poliitikoilla on liuta avustajia ja neuvonantajia, jotka ovat pm:n tiimi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän