Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sellpyssä 700 000+ tuotetta myynnissä 3,5e/kpl

Vierailija
07.11.2025 |

Lopetin uusien vaatteiden oston kun tutustuin Ruotsalaisen Sellpyn verkkokauppaan. Siellä on tajunnan räjäyttävä määrä hyväkuntoisia käytettyjä vaatteita myynnissä. Sivut näyttävät tavanomaisesta verkkokaupalta ja kaikki ostokset saa samassa lähetyksessä yksillä postareilla. 

Muita hurahtaneita Sellpyttäjiä paikalla? 

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pohtinut joululahjojen ostamista tuolta. Lapsi saa toivoa tietyllä summalla lahjoja ja annan hänen valita, haluaako hän lahjansa kaupasta uutena vai mieluummin leluja/pelejä, joita joku toinen lapsi ei enää tarvinnut. Yleensä hän mielellään valitsee käytettyjä asioita, koska silloin saa enemmän lahjoja. Tuolla oli ainakin pelejä ja kirjoja suomenkielisinä ja kivoja eläinaiheisia julisteita. Mietityttää niiden kunto, vaikka kyllähän peleihin voi askarrella uusia nappuloita tarvittaessa. Minusta on ihan hyvä oppia siihen, että tavaroiden ei tarvitse aina olla uusia. En puhu vielä ympäristöasioista hänelle, koska aikuisten tulee kantaa vastuu niistä eikä lapsien. 

Olisin lapsena ollut onnellinen tuollaisesta vaihtoehdosta lelukuvaston sijaan. Mitä enemmän lahjoja sen parempi. Lelukuvastosta sai valita kaksi lelua.

Löysin edullisesti baby bornin nuken ja nukentarvikkeita sekä fisher pricen leluja sekä palapelejä. Eipä tarvitse lähteä tuskastumaan ostoskeskuksiin tänä jouluna. 

Vierailija
102/108 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ostaa lautapelejä aikuisille, mutta työlästä selvitellä mitkä ovat hyviä. Tuolla oli vajaa 5000 eri peliä, mutta sekaisin ovat lasten pelit ja aikuisten pelit ja lisäksi ei voi varmaksi tietää, löytyykö niistä kunnossa oleva ohjekirja sekä sisältääkö se myös englanninkieliset ohjeet. Todennäköisesti, mutta kun pelilaatikon kannen tekstit on saksaksi tai ruotsiksi niin ei voi olla varma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pohtinut joululahjojen ostamista tuolta. Lapsi saa toivoa tietyllä summalla lahjoja ja annan hänen valita, haluaako hän lahjansa kaupasta uutena vai mieluummin leluja/pelejä, joita joku toinen lapsi ei enää tarvinnut. Yleensä hän mielellään valitsee käytettyjä asioita, koska silloin saa enemmän lahjoja. Tuolla oli ainakin pelejä ja kirjoja suomenkielisinä ja kivoja eläinaiheisia julisteita. Mietityttää niiden kunto, vaikka kyllähän peleihin voi askarrella uusia nappuloita tarvittaessa. Minusta on ihan hyvä oppia siihen, että tavaroiden ei tarvitse aina olla uusia. En puhu vielä ympäristöasioista hänelle, koska aikuisten tulee kantaa vastuu niistä eikä lapsien. 

Maapalloa tuhotaan sen vuoksi, jotta varakkailla ihmisillä olisi mahdollisuus ostaa tavarat naarmuttomina ja täydellisen näköisinä uutena kaupasta. 

Vierailija
104/108 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiiköhän tilaus vielä jouluksi. Voi olla ruuhkaa pakettipalveluissa.

Vierailija
105/108 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurahdin pari vuotta sitten ja olen siitä lähtien ostanut vaatteet sieltä. Osa tavarasta on hyväkuntoista, osan saa heittää suoraan roskiin. 

Ei kannata suoraan roskiin heittää, vaan reklamoida ensin.

Tuollanen jättifirma luottaakin siihen, ettei jengi jaksa jonkin 3,5 euron takia reklamoida. Tuotteiden tarkastus on nykyään ihan retuperällä. Pari vuotta sitten kuvauksiin pystyi vielä enimmäkseen luottamaan.

Vierailija
106/108 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hurahdin pari vuotta sitten ja olen siitä lähtien ostanut vaatteet sieltä. Osa tavarasta on hyväkuntoista, osan saa heittää suoraan roskiin. 

Ei kannata suoraan roskiin heittää, vaan reklamoida ensin.

Tuollanen jättifirma luottaakin siihen, ettei jengi jaksa jonkin 3,5 euron takia reklamoida. Tuotteiden tarkastus on nykyään ihan retuperällä. Pari vuotta sitten kuvauksiin pystyi vielä enimmäkseen luottamaan.

Pitäisi kai ottaa tuo reklamointi tavaksi. Omalla kohdalla noin 10% olisi ollut aiheellista reklamoida. Olen valinnut melko tarkkaan tilattavat vaatteet.

Vierailija
107/108 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! 

Vierailija
108/108 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellpytä käytin pari kertaa, mutta en ollut tyytyväinen. Tuotteiden kuvat ja kuvaukset ovat tosi epätarkkoja, ja minun ostamani tuotteet olivat likaisia ja reikäisiä tai muuten ihan toisenlaisia kuin mitä kuvista olin päätellyt. Ei tainnut päätyä yksikään ostamani vaate käyttöön asti. Osan laitoin ihan roskiin, osan myin tappiolla täällä eteenpäin.

Vintedissä sen sijaan olen tehnyt hyviä kauppoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän