Minä, minä, minä- Sannan kirjasessa hämmästyttävä ennätys minä- sanan käytössä
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfc4e6e4-c12e-456c-8a8e-39e050e11…
Iltalehti laski että Sannan itsekehu- kirjasessa hämmentävät 275 kertaa minä- sana. Lähes jokainen lause alkaa ja päättyy sanaan minä kuten ekaluokkalaisen aine. Vertailuna Iltalehti käyttää Sauli Niinistön valtavasti laajempaa ja paksumpaa kirjaa jossa Niinistö kertoi työstään kansainvälisessä politiikassa käyttäen minä- sanaa vain 65 kertaa.
Kommentit (64)
Kehitystason mukaista tekstiä siis. Sanankäyttö muuten paljastaa hyvin paljon ajattelijansa psyykestä. Kaikki psykologit tietävät tämän.
Vierailija kirjoitti:
Kukin kirjoittaa, mitä osaa.
Sanna puhuu niin totta kuin osaa.
Sannan jatkossa kertookin siitä kuinka " minä jouduin uhriksi kun minä kirjoitin minun kirjani"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kylläkin Anneli Jäätteenmäki.
Olisiko tekele ylittänyt ainoankaan kustantamon julkaisukynnystä ilman Sannan nimeä? Tyhmät amerikkalaiset ovat tottakai haltioissaan - varsinkin, jos Sanna muistaa joka välissä heittää jonkin Trump-tölväisyn.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tekele ylittänyt ainoankaan kustantamon julkaisukynnystä ilman Sannan nimeä? Tyhmät amerikkalaiset ovat tottakai haltioissaan - varsinkin, jos Sanna muistaa joka välissä heittää jonkin Trump-tölväisyn.
Onko Sanna tölvinyt Trumppia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytämättä ja yllättäen?
Toivon niin, että tuo laskelmoiva täti häipyisi vaikka texasiin ja pysyisi siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Sanna onkin tosikko, ei kai sinun silti tarvitse olla?
Vierailija kirjoitti:
Sannan jatkossa kertookin siitä kuinka " minä jouduin uhriksi kun minä kirjoitin minun kirjani"
Ei se osaa tuohon loppuun i-kirjainta laittaa eikä väliin pilkkua. Näin se huomenna menee: "Minä jouduin uhriksi kun minä kirjoitin minun kirjan".
Vierailija kirjoitti:
Kehitystason mukaista tekstiä siis. Sanankäyttö muuten paljastaa hyvin paljon ajattelijansa psyykestä. Kaikki psykologit tietävät tämän.
Teoksen työnimi "Minä on tekoja" ei mennyt läpi.
275 ei kyllä ole edes paljon, kun kyseessä on omaelämäkerta! Eihän se ole kuin kerran sivua kohti, jos leikitään että kirjassa on 275 sivua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää hämäräksi, kenen Toivon tekoihin kirjan nimessä viitataan...
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin vain kirjani, mutta se ei käynyt <lisää tähän uusin vihollisesi metonyymiin puettuna>
Pate Väyrynenkö on lyöty? Ei voi olla totta. Ei voi olla mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää hämäräksi, kenen Toivon tekoihin kirjan nimessä viitataan...
Vaikuttaa toiminnan mieheltä.