Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos johonkin työpaikkaan on jatkuvasti paikkoja auki

Vierailija
21.12.2022 |

Niin kertooko se siitä, että ilmapiiri on toksinen, vai sopivia hakijoita ei löydy?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikassa se tarkoittaa surkeaa johtamista, jonka takia ihmiset hakeutuvat muualle töihin. Oikeastaan jokainen katselee töitä muualta, myös se huono johtaja, koska hänen mielestään alaiset on huonoja.

Vierailija
2/11 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos porukka vaihtuu koko ajan, se on RED FLAG!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työpaikassa, jossa on noin 7000 työntekijää. Minusta olisi lähinnä outoa, jos ei vuodessa olisi vähintää 700 paikkaa auki, täällä sentään ollaan opinto- ja perhevapaillakin.

Vierailija
4/11 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapiiri voi olla huono tai jos siellä on paljon vaikka opiskelijoita,jotka vaihtuvat usein...

Vierailija
5/11 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yks mis ite olin, niin siellä oli kiusaamista ja kyykyttämistä. Moni lähti.

Vierailija
6/11 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa firmassa on täysin kaoottinen tapa hoitaa asioita. Ei sellaisessa paikassa kukaan oikeasti viihdy paitsi jotkut psykopaatit jotka nauttii toisten kärsimyksestä. Nykyisin on kuitenkin pakko hakea töitä ja pahaksi onnekseen joku siihen paikkaan joutuu. Kiitos demarit.

Vierailija
7/11 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä töissä tälläisessä paikassa ja nyt kovasti yritetään uusien esimiesten, kehityskeskusteluiden ja henkilöstön sisäisen koulutuksen avulla tekohengittää ilmapiiristä hyvä, vaikka ongelma on vanhat työntekijät, työpaikkakiusaamisen ja jopa fyysisen väkivallan hyväksyminen. Saattaa ehkä onnistua, mutta edelleen ongelmana liian pieni palkka ja se, että kuluttavinta työtä tekeviä ei arvosteta organisaatiossa vaan paremmin koulutetut tekevät mitä lystävät alemmin palkattujen fyysisellä kustannuksella, että olisi hieno, mutta silti p*ska. Lähden heti kun mahdollista.

Vierailija
8/11 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös kyseessä työpaikka, jossa on meneillään jotain massiivista kasvua, joten porukkaa tarvitaan paljon.

Vierailija
9/11 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se myös kertoa, että alalla on työvoimapula ja vanhat tekijät alkaa olla eläkeiässä. Näin meillä.

Vierailija
10/11 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkuin Valmet, 10,78 € tunnissa ja satojen rekryt jatkuvasti käynnissä. Ne yritti Ylelläkin mainostaa itseään sen sarjan muodossa.

Vierailija
11/11 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimen hommiin nälkä "palkalla."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi