Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (320)

Vierailija
101/320 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi nauraa, mutta nauroin silti kun Will selitteli arkussa maaten. 

Kaikkea ne keksii. Huonokuntoinen mies tuosta vaan lapioi  pari metriä multaa, etsiessään haudasta rakasta vaimoaan🤭

Kukahan sen haudan alunperin kaivoi ja piilotti kännykän sinne? Kimillä on ollut apuri siinä.

Ja raahas sinne metsään ruumisarkun?

Vierailija
102/320 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kim kysyi, mistä Will sai rahaa ja Will vastasi myyneensä kellonsa (sen Kimiltä saadun hääpäivälahjaksi). Kuitenkin se kello näkyy sen ranteessa eikä teräväpäinen Kim huomaa sitä.

Kimhän osti sille uuden samanlaisen, kun sanoi että kello varastettiin.

Kyse onkin siitä uudesta kellosta.

Joo oikeessa olet nyt kun mietin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/320 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lydia ei uskonut että Kim oli kaiken takana.Uskovaista sorttia.Pikaisesti Wil pääsi takaisin Kartanolle allekirjoittamaan eropaperit.

Arthur joutui sitten äitinsä kuulustetlatavaksi kiitos Jain.

Moira pätti mennä leikkaukseen. Tunnettuun tapaan ei varmana tapahdu heti huomenna.

Caleb ja Ruby puhuvat Stephistä vaikka tässä vaiheessa ei ole kenelläkään tietoa hänestä.

Vierailija
104/320 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs Rubylle ja Calebille ilmestyi yhtäkkiä tytär? En ainakaan itse muista semmoisesta olleen edes puhetta. Nicky poika oli aikaisemmin kuvioissakin.

Sääliitti tuo Moiran tilanne, kun kyynelehti siinä Cainin kainalossa. Ja tietenkin koko perhe suree ja varmaan pelkää kovasti mitä tuleman pitää.

Vierailija
105/320 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ne keksii. Huonokuntoinen mies tuosta vaan lapioi  pari metriä multaa, etsiessään haudasta rakasta vaimoaan🤭

Kukahan sen haudan alunperin kaivoi ja piilotti kännykän sinne? Kimillä on ollut apuri siinä.

Mulle tuli mieleen, että se olis Billy.🤔

Vierailija
106/320 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaan että olis Susi-Karhu.

Vierailija
107/320 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä veikkaanettä Kimilla on aika joukku hämäriä apumiehiä tarvittaessa jotka tekee rahasta mitä vaan.

Ja eikö se myyty rannekello ollut se häälahja Kimiltä.

Vierailija
108/320 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä veikkaanettä Kimilla on aika joukku hämäriä apumiehiä tarvittaessa jotka tekee rahasta mitä vaan.

Ja eikö se myyty rannekello ollut se häälahja Kimiltä.

Lue edes pari edellistä sivua niin ei jankattaisi samoja asioita, joihin jo löytyy vastaus.

Vierailija
109/320 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen räksyttäjä tänne hyppäsi, emme tarvitse ohjausta🤬

Vierailija
110/320 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lydia ei uskonut että Kim oli kaiken takana.Uskovaista sorttia.Pikaisesti Wil pääsi takaisin Kartanolle allekirjoittamaan eropaperit.

Arthur joutui sitten äitinsä kuulustetlatavaksi kiitos Jain.

Moira pätti mennä leikkaukseen. Tunnettuun tapaan ei varmana tapahdu heti huomenna.

Caleb ja Ruby puhuvat Stephistä vaikka tässä vaiheessa ei ole kenelläkään tietoa hänestä.

Ihan totta? Kiva, kun kerroit. Olet ketjun ainoa jolla on telkkari...

Vierailija
111/320 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veikkaan että kuopan kaivoi sarjan tuotantotiimi kaivinkoneella. Ei pitäisi erota yhdestä pettämisestä, niitä sattuu kaikille. Pyydetään anteeksi, annetaan anteeksi, jatketaan elämää.

Vierailija
112/320 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse veikkaan että kuopan kaivoi sarjan tuotantotiimi kaivinkoneella. Ei pitäisi erota yhdestä pettämisestä, niitä sattuu kaikille. Pyydetään anteeksi, annetaan anteeksi, jatketaan elämää.

Useimmiten pettäjät tekee sen uudelleen ja uudelleen. Aina, kun on tilaisuus. Niin kauan kunnes on vanha mummo/pappa. 

Vierailija
113/320 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs Rubylle ja Calebille ilmestyi yhtäkkiä tytär? En ainakaan itse muista semmoisesta olleen edes puhetta. Nicky poika oli aikaisemmin kuvioissakin

Käsikirjoittajan kynästä ja yhtä yllättäen kun tämä John Sudgenkin muka on Jackin poika.

Vierailija
114/320 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs Rubylle ja Calebille ilmestyi yhtäkkiä tytär? En ainakaan itse muista semmoisesta olleen edes puhetta. Nicky poika oli aikaisemmin kuvioissakin.

Se saadaan tietää n. kuukauden päästä. On tämä nuori (31-v) neiti mainittu pariin otteeseen aiemmin mutta vain sivulauseessa. Jos voisi kysyä 4kk sitten nähdyiltä hahmoilta että kuka Steph Miligan on niin taitaisivat katsoa kysyjää huuli pyöreänä.

Vierailija
115/320 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs Rubylle ja Calebille ilmestyi yhtäkkiä tytär? En ainakaan itse muista semmoisesta olleen edes puhetta. Nicky poika oli aikaisemmin kuvioissakin

Käsikirjoittajan kynästä ja yhtä yllättäen kun tämä John Sudgenkin muka on Jackin poika.

Hehehe kyllä oot hauska.

Vierailija
116/320 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sun piti lopettaa ketjun seuraaminen,

Vierailija
117/320 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sun piti lopettaa ketjun seuraaminen,

Taisi lentää ulos toisaalta ja tuli tänne, reppana🤭

Vierailija
118/320 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämistä ei "satu" kaikille. Se on ihan tietoinen teko ja loukkaus puolisoa kohtaan jos ei ole muuta sovittu. Olen lähes 60v ja tiedän etten pettäisi puolisoani enkä pettänyt nuorenakaan vaikka vientiä olisi ollutkin. Mistäkö syystä? Siitä, että kunnioitan itseäni ja miestäni.

Kim teki ihan oikein. Luottamusta ei voi rikkoa kuin kerran, sen jälkeen sitä ei ole.

Vierailija
119/320 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se saadaan tietää n. kuukauden päästä. On tämä nuori (31-v) neiti mainittu pariin otteeseen aiemmin mutta vain sivulauseessa. Jos voisi kysyä 4kk sitten nähdyiltä hahmoilta että kuka Steph Miligan on niin taitaisivat katsoa kysyjää huuli pyöreänä.

Nyt on kyllä äitinsä näköinen tytär. Brittikatsojat ovat kyselleet ovatko näyttelijät oikeasti sukua keskenään. 

Vierailija
120/320 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tossa vielä sekin, että Rose oli Willin ensirakkaus ja siksi se suurin rakkaus. Lisäksi heillä on yhteinen lapsi, joka sitoo ihmiset lopullisesti yhteen. Ja jos näitä nyt järjestellään enemmänkin, Kim on vasta sijalla kolme, Harriet sijalla kaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi