Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trumpista tulee seuraava presidentti joka tapauksessa

Vierailija
18.06.2023 |

https://yle.fi/a/74-20036559

Jenkkien perustuslaki ei estää vankilassa istuvaa tai syytettyä asettumasta ehdolle ja toimimasta presidenttinä. Sitä eivät typerykset ymmärrä, jotka vouhkaavat Trumpin joutumisesta vankilaan. Jenkeissä kaikki on mahdollista ja Trump voi myös presidenttinä ollessaan lain mukaan armahtaa itsensä vankilasta.

Kerrankin jenkkien hulluudesta on jotain hyötyä. Trump voittaa olipa kummalla puolella kaltereita hyvänsä :D Sen jälkeen pummi-Eurooppa on omillaan Venäjän edessä.

NATO on myös käytännössä jenkit. Ei Suomeen tule hävittäjiä eikä laivoja Ranskasta ja Espanjasta, ainoastaan jenkeistä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAH!

Vierailija
2/11 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö siellä Pietarissa on päätetty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä Trumpin ajojahti vain nostaa hänen kannatustaan. Biden yrittää diktaattorimaisesti saada Trumppia estettyä haastamasta häntä tekaistuilla syytteillä Syyttäjä on demokraatti ja Bidenin taskussa.

Vierailija
4/11 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut jumaloi joko jumalaa, Halla-ahoa, tai Trumppia. Kunnon kultti teillä.

Vierailija
5/11 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö siellä Pietarissa on päätetty?

Ei, kuinka niin? Trumpin valinnasta päättävät jenkit itse, jotka haluavat Amerikan ensiksi, eivät jotain neuvostoblokin takapajulaa.

Vierailija
6/11 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Euroopalla olisi nyt minkäänlaista järkeä päätöksissään niin se alkaisi välittömästi laittamaan omaa puolustustaan kuntoon.

Vierailija
7/11 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannatan Trumppia ja Venäjää koska niiden voitto tekee Euroopan turvallisuustilanteesta jännittävämmän.

Vierailija
8/11 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kannatan Trumppia ja Venäjää koska niiden voitto tekee Euroopan turvallisuustilanteesta jännittävämmän.

P.S. Ei minulla sinällään Ukrainaa vastaan mitään ole.

Vierailija
9/11 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku Bidenin olevan edes kohtuu järjissään?  Ja jenkilällä on tarjota TÄLLÄISIÄ!

Vierailija
10/11 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Euroopalla olisi nyt minkäänlaista järkeä päätöksissään niin se alkaisi välittömästi laittamaan omaa puolustustaan kuntoon.

Tuo oli ensimmäinen järkevä kommentti tähän ketjuun. Vaikka Trump ei voittaisi, tai vaikka hän ei erottaisi Yhdysvaltoja NATOsta,,ne voimat, jotka hänet valtaan nostivat, eivät ole kadonneet mihinkään. Euroopan pitää voida puolustautua itse, koska sillä on sekopäinen, suuruudenhullu ja militaristinen itänaapuri.

Vierailija
11/11 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on, että isoimmat jäsenvaltiot Saksa ja Ranska ovat osoittautuneet nahjuksiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme