Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (320)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Will. Vihdoinkin näytit että olet muutakin kuin Kimin renki. Eka kerran nähdään Will muunakin kuin Kimin perässä kulkevana lapasena. Will on kuitenkin taustaltaan muuta kuin nössö mutta Kimin seurassa hän on ollut kuin horroksessa.
Et sitten muista Willin taustasta sitä kun piilotti Malonen ruumiin Kimin maille. Ettei vaan löytäisi sitä vielä edestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Victorialla ei ollut mitään asiaa mennä penkomaan toisen henkilökohtaisia tavaroita. Ei ihme että John suuttui. Vicille ei myöskään kuulu Johnin ja Aaronin suhde. Kimin ja Willin riidasta taitaa tulla massiivinen taistelu tyyliin Ruusujen sota elokuva. Kuka muistaa? Pääosissa Kathleen Turner ja Michael Douglas,
Victorialle iski uteliaisuus, koska John ei kerro itsestään/elämästään mitään. Ei tietenkään silti ole oikeus mennä tonkimaan toisen tavaroita.
Ihmetyttää taas se ettei voi pitää "kotinsa" ovia lukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Will. Vihdoinkin näytit että olet muutakin kuin Kimin renki. Eka kerran nähdään Will muunakin kuin Kimin perässä kulkevana lapasena. Will on kuitenkin taustaltaan muuta kuin nössö mutta Kimin seurassa hän on ollut kuin horroksessa.
Et sitten muista Willin taustasta sitä kun piilotti Malonen ruumiin Kimin maille. Ettei vaan löytäisi sitä vielä edestään.
Ihmettelinkin jo, ettei Kim tätä asiaa tuonut esiin, kun Willin halusi allekirjoittavan papereita.
Kim taisi ruumiin mailtaan siirtää, mutta onhan hänellä tieto..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse siitä, että ei ole televisiota. Minulla on kaksi, mutta en saata katsoa Emmerdalea, ennen kuin Tom ja Belle -kuvio loppuu. Ja koska se kestää kuulemma jouluun asti, olen kiitollinen nille palstalaisille, jotka tiivistävät tärkeimmät tapahtumat. Pystyn sitten myöhemmin jatkamaan katselua. En ymmärrä sitä, että kertauksen kirjoittajat leimataan jotenkin vähä-älyisiksi.
Itse en kyllä olettaisi, että joku ventovieras kertaa minulle jonkun sarjan tapahtumia joista pidän syystä tai toisesta taukoa. Jatkan katsomista sitten, kun minulle sopii ja aina olen saanut juonesta kiinni. Epäilen kyllä vahvasti, että olet itse se kertauksen kirjoittaja ja leikit nyt jotain joka muka tarttis niitä jakson toistoja.
Toivottavasti et saa nyt isompia traumoja t
Miten pärjäät itsesi kanssa?
Vaikutat todella sietämättömältä tyypiltä. Kun sä et halua jotain, niin ei saa kukaan muukaan. Oma napa ja yksinäisyys taitaa olla tuttuja käsitteitä sulle.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelinkin jo, ettei Kim tätä asiaa tuonut esiin, kun Willin halusi allekirjoittavan papereita.
Kim taisi ruumiin mailtaan siirtää, mutta onhan hänellä tieto..
Hyvässä lykyssä saa Dawnkin siipeensä.
Kim ei voi Malonella kiristää koska on itsekin osallinen. Siirsi ruumiin ja syyllistyi rikoksen peittelyyn ja ruumiin hävittämiseen. Linnaan joutuisi hänkin asian tiimoilta jos viranomaiset saisivat tietää. On tapauksia jossa on valehdeltu rikoksen tehneen puolesta ja annettu tälle alibi ja jouduttu siitä sitten itsekin istumaan. Näin ainakin Briteissä.
Vierailija kirjoitti:
Kim ei voi Malonella kiristää koska on itsekin osallinen. Siirsi ruumiin ja syyllistyi rikoksen peittelyyn ja ruumiin hävittämiseen. Linnaan joutuisi hänkin asian tiimoilta jos viranomaiset saisivat tietää. On tapauksia jossa on valehdeltu rikoksen tehneen puolesta ja annettu tälle alibi ja jouduttu siitä sitten itsekin istumaan. Näin ainakin Briteissä.
Mutta onko Will valmis ottamaan riskin myös siitä, että Dawn joutuu linnaan Malonen tappamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko Will valmis ottamaan riskin myös siitä, että Dawn joutuu linnaan Malonen tappamisesta?
Kim ei lähde ottamaan riskiä että hän itse joutuisi. Ei hän voi ottaa riskiä että joutuisi hylkäämään valtakuntansa. Tiedä vaikka Caleb valtaisi sen sillä aikaa. Sitäpaitsi Malonen ruumis on jo mennyttä. Se on takuulla hävitetty jäljettömiin ja mitään todisteita ei löytyisi. Mutta nämä on vaan minun ajatelmiani. Voi olla että käsikirjoittajat on eri linjoilla miten asiat etenee. Kertoiko Will muuten Kimille kuka Malonen tappoi vai kertoiko tehneensä sen itse suojellakseen Dawnia. Muistaako joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan innolla Galebin ja Rubyn tytärtä,onkohan yhtä kiero kuin vamhempansa???
Ei tuo tytär nyt niin paljon äitiään muistuta. Vihjataan, että ei ole Calebin tytär.
https://metro.co.uk/wp-content/uploads/2025/01/SEI_236026287-ceb4.jpg?q…
Jossain jaksossa se tytär mainituin siihen sävyyn, että ei olis Calebin, joten ymmärsin, että olis Rubyn erehdys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kim ei lähde ottamaan riskiä että hän itse joutuisi. Ei hän voi ottaa riskiä että joutuisi hylkäämään valtakuntansa. Tiedä vaikka Caleb valtaisi sen sillä aikaa. Sitäpaitsi Malonen ruumis on jo mennyttä. Se on takuulla hävitetty jäljettömiin ja mitään todisteita ei löytyisi. Mutta nämä on vaan minun ajatelmiani. Voi olla että käsikirjoittajat on er
Mää veikkaan, että käsikrjoittajat ovat jo unohtaneet koko tappamisen. Eihän ne reagoineet mitenkään siihenkään kun Moira höpisi Emmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo tytär nyt niin paljon äitiään muistuta. Vihjataan, että ei ole Calebin tytär.
https://metro.co.uk/wp-content/uploads/2025/01/SEI_236026287-ceb4.jpg?q…Jossain jaksossa se tytär mainituin siihen sävyyn, että ei olis Calebin, joten ymmärsin, että olis Rubyn erehdys.
Ei noista kahdesta tiedä. Taitavat hyväksyä sivusuhteet aika helposti. Eli Ruby on aikoinaan voinut ihan hyvin tulla raskaaksi jollekin toiselle.
Eilen saatiin taas sarjaan kiintiöhahmo, musta homo. Ethan oli aiemmin, mutta kuoli, paikka vapautui.
Vierailija kirjoitti:
Eli Ruby on aikoinaan voinut ihan hyvin tulla raskaaksi jollekin toiselle.
Niin ulikin mutta kenelle on suurin ylätys sarjassa mies/naismuistiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://metro.co.uk/wp-content/uploads/2025/01/SEI_236026287-ceb4.jpg?q…Jossain jaksossa se tytär mainituin siihen sävyyn, että ei olis Calebin, joten ymmärsin, että olis Rubyn erehdys.
......... ...
On se Rubyn synnyttämä mutta isyys on .. älkää paljastako Miiliganeista tulevia eikä Sugdneista.Tarinat kestää pitkään.Älkää pilatko toisten katsomista. On jotain jännittäviä juttuja tulossa ja putki juonia ensi vuoden 25 loppuun asti jne.
On se Rubyn synnyttämä mutta isyys on .. älkää paljastako Miiliganeista tulevia eikä Sugdneista.Tarinat kestää pitkään.Älkää pilatko toisten katsomista. On jotain jännittäviä juttuja tulossa ja putki juonia ensi vuoden 25 loppuun asti jne.
Enpäs tiennytkään että Fletcherit ja Dinglet (Belle,Sam, Lydia) ovatnaapureita.
Uskon, että Ruby tuli raskaaksi teininä, ajettiin siksi kotoa. Caleb ja Nicky tuli sit myöhemmin kuvioon...
Pelkkää arvailua. Jospa tytön isä onkin vaik Eric, John tai Cain???
Tai pappi?
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että Ruby tuli raskaaksi teininä, ajettiin siksi kotoa. Caleb ja Nicky tuli sit myöhemmin kuvioon...
Pelkkää arvailua. Jospa tytön isä onkin vaik Eric, John tai Cain???
Tai pappi?
No minkähän takia Calebille tarjottiin rahaa (Rubyn vanhempien toimesta), että häipyisi Rubyn elämästä? Jos vanhemmat eivät edes tunteneet Calebia vielä?
Papin vaimo on mainio tyyppi. Ärsyttävä, mutta samalla huvittava.
Victorialle iski uteliaisuus, koska John ei kerro itsestään/elämästään mitään. Ei tietenkään silti ole oikeus mennä tonkimaan toisen tavaroita.