Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (320)
Emmerdale kuunnelmana :)
Niille, kellä ei telkkaa ole.
Odotan innolla Galebin ja Rubyn tytärtä,onkohan yhtä kiero kuin vamhempansa???
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä ymmärätnyt, että Steph on Rubyn sisar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Step on tytär. Ilmeisesti Nickyn vanhempi sisar.
Vierailija kirjoitti:
Emmerdale kuunnelmana :)
Niille, kellä ei telkkaa ole.
😂
Ei ole kyse siitä, että ei ole televisiota. Minulla on kaksi, mutta en saata katsoa Emmerdalea, ennen kuin Tom ja Belle -kuvio loppuu. Ja koska se kestää kuulemma jouluun asti, olen kiitollinen nille palstalaisille, jotka tiivistävät tärkeimmät tapahtumat. Pystyn sitten myöhemmin jatkamaan katselua. En ymmärrä sitä, että kertauksen kirjoittajat leimataan jotenkin vähä-älyisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Step on tytär. Ilmeisesti Nickyn vanhempi sisar.
Jeps, vähän outoa ettei aiemmin ole tullut puheeksi tämä lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Lydia ei uskonut että Kim oli kaiken takana.Uskovaista sorttia.Pikaisesti Wil pääsi takaisin Kartanolle allekirjoittamaan eropaperit.
Arthur joutui sitten äitinsä kuulustetlatavaksi kiitos Jain.
Moira pätti mennä leikkaukseen. Tunnettuun tapaan ei varmana tapahdu heti huomenna.
Caleb ja Ruby puhuvat Stephistä vaikka tässä vaiheessa ei ole kenelläkään tietoa hänestä.
Kuinkahan kauan Will vitkuttelee Kimin omaisuuden palauttamisessa? Jännä että mitään on Willin nimissä ja että kassakaapinkin saa auki. Eropaperitkin jäi allekirjoittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse siitä, että ei ole televisiota. Minulla on kaksi, mutta en saata katsoa Emmerdalea, ennen kuin Tom ja Belle -kuvio loppuu. Ja koska se kestää kuulemma jouluun asti, olen kiitollinen nille palstalaisille, jotka tiivistävät tärkeimmät tapahtumat. Pystyn sitten myöhemmin jatkamaan katselua. En ymmärrä sitä, että kertauksen kirjoittajat leimataan jotenkin vähä-älyisiksi.
Itse en kyllä olettaisi, että joku ventovieras kertaa minulle jonkun sarjan tapahtumia joista pidän syystä tai toisesta taukoa. Jatkan katsomista sitten, kun minulle sopii ja aina olen saanut juonesta kiinni. Epäilen kyllä vahvasti, että olet itse se kertauksen kirjoittaja ja leikit nyt jotain joka muka tarttis niitä jakson toistoja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä nyt jo monta jaksoa ollut ilman Belleä ja Tomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä olettaisi, että joku ventovieras kertaa minulle jonkun sarjan tapahtumia joista pidän syystä tai toisesta taukoa. Jatkan katsomista sitten, kun minulle sopii ja aina olen saanut juonesta kiinni. Epäilen kyllä vahvasti, että olet itse se kertauksen kirjoittaja ja leikit nyt jotain joka muka tarttis niitä jakson toistoja.
Toivottavasti et saa nyt isompia traumoja tästä jaksoselostuksesta jota joku harrastaa. Tuntuu olevan sulle iso asia. Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et saa nyt isompia traumoja tästä jaksoselostuksesta jota joku harrastaa. Tuntu
Kiitos. Myönnän, olen vähän huono sietämään tyhmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jouluun asti joo mutta täällä Emmerdalen joulu nähdään joskus helmikuussa 2026 (joulun tuplajjaksoilla saadaan n. 1,5 kk kiinni).
Tehdään diili: Minä lopetan juonikuvioiden kirjoittelun jos tämä potsaus saa 10 alapeukkua.
Kim uskoutui Lydialle. Ei olisi tullut kuulloonkaan ennen Gregin tapausta.
Gail luulee että heidän kodissaan kummittelee ja valitti siitä Ryanille. Höpsö mikä höpsö.
Vic näki mitä Aaron ja Johnin vietittelystä Aaronin pipelikuvan. Trauma loppuiäksi.
Will yritti myydä niimissään olevat hevoset mutta Kim pisti kampoihin. Sotkuinen ero tulossa.
Belle ja Lydia löysivät 1 Tomin vakoilukameroista. Huolimaton Tom, toki niitä oli tusinan verran eli 1 voi pudota kiireessä.
Vic nuuski Johnin pakua ja näki mitalit ja tuttuun tapaan jäi kiinni. No saatiinpahan taas lisää juonenpätkiä tulevaisuutta varten.
Meinataankohan Charlesista ja Laurelista pedata uutta paria? Laurelilla ainakaan ei ole ollut tapana pitkään maata sängyssä yksinään...
Outo on myös se John. Mikä lie miehiään. Mä en enää Victoriana yrittäisi väkisin kaveerata.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo tytär nyt niin paljon äitiään muistuta. Vihjataan, että ei ole Calebin tytär.
https://metro.co.uk/wp-content/uploads/2025/01/SEI_236026287-ceb4.jpg?q…
Vierailija kirjoitti:
Meinataankohan Charlesista ja Laurelista pedata uutta paria? Laurelilla ainakaan ei ole ollut tapana pitkään maata sängyssä yksinään...
Outo on myös se John. Mikä lie miehiään. Mä en enää Victoriana yrittäisi väkisin kaveerata.
Charles ja Laurel? 😳
John mikään outo ole. Se on Victorian veli ja Aaronin sussu. Vähän sisäänpäin sulkeutunut, mutta hoksaa töykeytensä ja pyytää Viciltä anteeksi, jo ärsytykseen saakka.
Koita nyt vaan hyväksyä jo kerrottu tarina todeksi tai sitten on outo vuosi edessä sulla
Victorialla ei ollut mitään asiaa mennä penkomaan toisen henkilökohtaisia tavaroita. Ei ihme että John suuttui. Vicille ei myöskään kuulu Johnin ja Aaronin suhde. Kimin ja Willin riidasta taitaa tulla massiivinen taistelu tyyliin Ruusujen sota elokuva. Kuka muistaa? Pääosissa Kathleen Turner ja Michael Douglas,
Hyvä Will. Vihdoinkin näytit että olet muutakin kuin Kimin renki. Eka kerran nähdään Will muunakin kuin Kimin perässä kulkevana lapasena. Will on kuitenkin taustaltaan muuta kuin nössö mutta Kimin seurassa hän on ollut kuin horroksessa.
Sinä näet sen noin. Kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä elämään tässä päivässä. Mitä siitä tulisi, että loppuelämän ajan jokainen heittäisi housut kinttuun, jos tapaisi ensirakkautensa jossain? Ja Harrietkin on jo kuollut eli ei Kimin pitäisi olla Willille mikään n:ro 3.