Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1090)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään Moira leikattiin.
Hieno toteutus.
Moira "tapasi" unessa rakkaan Holly-tyttärensä. Surullista mutta jotenkin myös kaunista ja haikeaa.
Mä ajattelin, että Moira taisteli hengestään sillä hetkellä ja pääsi vilkaisemaan mitä jos hän kuolisikin... Sen takia se kaikki oli niin todellista. Holly olisi ottanut äidin avosylin vastaan tuolle puolen, mutta Moira taisteli, että pääsi poikiensa luo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on hyvin valittu tuo Calebin ja Rubyn tyttö. Ihan "äitinsä" näköinen. Luonnekkin vaikuttaa olevan yhtä perseestä, kuin vanhemmiltaan.
Kun ilmestyi sinne logistiikkakeskukseen kuvaamaan Calebin ja Jai kohtausta, niin katoin eka, että on Ruby. Jotain samaa liikkeissä ja olemuksessa, muutakin kuin vaaleus ja polkka.. Pisteet jälleen kerran onnistuneesta castingista!
Luin jostain, että Hollyn näyttelijä tosiaan teki pienen vierailun sarjassa. Hänelle itselleen kuuluu oikein hyvää. On kuulemma kahden lapsen äiti tätä nykyä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään Moira leikattiin.
Hieno toteutus.
Moira "tapasi" unessa rakkaan Holly-tyttärensä. Surullista mutta jotenkin myös kaunista ja haikeaa.
Oli kyllä hienosti tehty jakso. Hollykin kuin ennen vanhaan. Ihana että oli tullut tekemään jakson. Ellei nyt ollut joku AI mutta yhtä kaikki, liikuttavaa oli.
Ja just, voi Cain minkä hölmöyksissäs teit!
Mutta mitä teki Ruby? Eikö tehnytkin aivan samaa. Ei kai Cain tässä ole mikään syntipukki, ainoastaan?
Mutta siis vuosia sitten Cainilla itsellään oli aivovaltimon pullistuma tai vastaava, jota luuli aivokasvaimeksi. Cain kertoi asiasta vain Charitylle, joka pakotti Cainin lääkäriin ja leikkaukseen , jota Cain pelkäsi. Moira suuttui kun Cain salasi asian ja kertoi vain Charitylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään Moira leikattiin.
Hieno toteutus.
Oli kyllä hienosti tehty jakso. Hollykin kuin ennen vanhaan. Ihana että oli tullut tekemään jakson. Ellei nyt ollut joku AI mutta yhtä kaikki, liikuttavaa oli.
Ja just, voi Cain minkä hölmöyksissäs teit!
Mutta mitä teki Ruby? Eikö tehnytkin aivan samaa. Ei kai Cain tässä ole mikään syntipukki, ainoastaan?
Ruby tekemiset ei kiinnosta
Olipa tylsää kun oli vain yksi jakso, ehti jo tottua kahteen.
Mulla meni nyt kyllä kunnioitus Cainiin. Olen pitänyt rehtinä, suoraselkäisenä perheenisänä, vaikka vähän äksyilevä rikollinen onkin. Mutta mennä nyt sitten paneskelemaan veljen vaimon kanssa kun oma vaimo makaa leikkauspöydällä. Heikko mies.
Cain käytti aikoinaan hyväksi nuoren Ollien hyväuskoisuutta ja makasi tämän tytön kanssa. Todellisuudessa ei tytöstä välittänyt vaan tämän äiti Angie kiinnosti, aluksi kosto mielessä. Angiella oli jotain tekemistä vissiin Butchin kuoleman kanssa. Siitä lähtien kun hyväksikäytti tätä teini-ikäistä tyttöä minun silmissä Cain on ollut pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Cain käytti aikoinaan hyväksi nuoren Ollien hyväuskoisuutta ja makasi tämän tytön kanssa. Todellisuudessa ei tytöstä välittänyt vaan tämän äiti Angie kiinnosti, aluksi kosto mielessä. Angiella oli jotain tekemistä vissiin Butchin kuoleman kanssa. Siitä lähtien kun hyväksikäytti tätä teini-ikäistä tyttöä minun silmissä Cain on ollut pohjasakkaa.
Entäs Paddy, Liam, Nate, Bob, Caleb, Tracy, Chas, Char etc.?
Oliko Zak Dinglellä siis viisi lasta Cain, Butch, Tina, Sam ja Belle? Eikös Butch, rekkakuski ja pari muuta kuollut kun sabotoitu Reynoldsin eli tuon Angien miehen/exän yrityksen rekka ajelehti holtittomasti ja syöksyi kovaa vauhtia päin, eikä kuski saanut sitä hallintaansa? Angie Reynolds oli paha poliisi, joka kuoli kun Angien ja Cainin pakoauto joutui kovassa vauhdissa onnettomuuteen ja syöksyi ulos tieltä. Sarjassa on ollut joku toinenkin hahmo, joka muistutti ulkonäöltään tuota Angieta, joku näistä kartanossa asuneista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Paddy, Liam, Nate, Bob, Caleb, Tracy, Chas, Char etc.?
Onko ne nussineet ala-ikäisiä päästäkseen kostamaan tämän äidille? Cain on nykyään kaiken lisäksi helevetin tekopyhä kun miettii hänen menneisyyttään. Mutta eihän teitin lemmikki bad boysta saa sanoa poikkipuolista sanaa.
Charitykin täyttää tänä vuonna Englannin jaksoissa jo 50 vuotta. Tuskin nyt enää Charity raskaaksi tulee.
Vierailija kirjoitti:
Charitykin täyttää tänä vuonna Englannin jaksoissa jo 50 vuotta. Tuskin nyt enää Charity raskaaksi tulee.
Miksei Charity voisi tulla raskaaksi?
Synnyttihän persujen kansanedustaja Atte Kalevan vaimo yli viisikymppisenä vielä.
Samoin demareiden Kiuru oli samaa ikälukkaa kun sai lapsen!
Jasmine oli 16 samoin Amy kun tulivat raskaaksi Cainille. Ollie oli vasta 15 kun Cain kävi rakkautta tarjoamassa.
Vivkö se on vanhimpana tässä sarjassa lapsen saanut? Sai vielä kaksoset samalla kertaa. Varmasti oli Charityä vanhempi tuolloin, mutta rakkauskin oli vaikea.
Vierailija kirjoitti:
Jasmine oli 16 samoin Amy kun tulivat raskaaksi Cainille. Ollie oli vasta 15 kun Cain kävi rakkautta tarjoamassa.
Mitä sä nyt tuollaisia vanhoja asioita tongit? Nyt eletään tätä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Olipa tylsää kun oli vain yksi jakso, ehti jo tottua kahteen.
Mulla meni nyt kyllä kunnioitus Cainiin. Olen pitänyt rehtinä, suoraselkäisenä perheenisänä, vaikka vähän äksyilevä rikollinen onkin. Mutta mennä nyt sitten paneskelemaan veljen vaimon kanssa kun oma vaimo makaa leikkauspöydällä. Heikko mies.
Semmonenhan se on. Lohtua heti muualta, kun on ongelmia. Miehen alkukantainen vietti, jota Cain ei pysty pysäyttämään. Kassit tyhjäksi eka ja aivot ehkä toimii sitten.
Se olisi ollut kuka tahansa.
Mä veikkasin Charitya, kun sairaalasta lähti.
Vierailija kirjoitti:
Amykin oli lapsi, kun Cain pani sen paksuksi. (Charity myös, mutta tais olla Cain myös)
Moiran kanssa rauhoittuminen ja henkinen kasvu (kehittyminen) on vasta alkanut. Kumpikin on pettänyt ja temppuillut. Anteeksi on annettu paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vivkö se on vanhimpana tässä sarjassa lapsen saanut? Sai vielä kaksoset samalla kertaa. Varmasti oli Charityä vanhempi tuolloin, mutta rakkauskin oli vaikea.
Lisa sai Bellen aika myöhään..
Moira ei nähnyt unta. Hänellä oli kuolemanrajakokemus.