Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan sen Naten käsi näytettiin, kun limusiini tippu järveen.
Turhan kauan venytetään.
Joo, Amy nukkuessaan näki Naten käden jossa oli Frankien tekemä koru. Aika monet juonet venytetään tosi pitkiksi. Olin yhteen aikaan jo ihan kypsynyt siihen Tomin ja Bellen tilanteeseen. Se kesti ja kesti. Johnin käänteet jaksaa vielä kiinnostaa, ainakin mua.
Ei ne Hottenin poliisit sen Meenankaan kolttosia kamalan nopeesti ratkassu. Ja Malonea ei ollenkaan.
Meena oli kyllä pelottava!
Oli kyllä. Enkä kyllä kutsuisi Meenan tekemisiä "kolttosiksi". Hui mikä tyyppi se olikin.
Toivottavasti ei palaa sarjaan enää!
Minne se muuten lähti? En muista enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhan kauan venytetään.
Joo, Amy nukkuessaan näki Naten käden jossa oli Frankien tekemä koru. Aika monet juonet venytetään tosi pitkiksi. Olin yhteen aikaan jo ihan kypsynyt siihen Tomin ja Bellen tilanteeseen. Se kesti ja kesti. Johnin käänteet jaksaa vielä kiinnostaa, ainakin mua.
Ei ne Hottenin poliisit sen Meenankaan kolttosia kamalan nopeesti ratkassu. Ja Malonea ei ollenkaan.
Oli kyllä. Enkä kyllä kutsuisi Meenan tekemisiä "kolttosiksi". Hui mikä tyyppi se olikin.
Vankilaan päätyi lopulta. Ja toivottavasti pysyykin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhan kauan venytetään.
Vankilaan päätyi lopulta. Ja toivottavasti pysyykin siellä.
Niinhän se olikin, kiitos!
Toivotaan ettei palaa.