Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menit naimisiin etkä pysynyt sinkkuna?

Vierailija
05.09.2025 |

Kadutko vai elätkö onnellisessa avioliitossa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska halusin parisuhteeseen ja löysin upean kumppanin. En ole katunut, 28 vuotta ollaan nyt oltu yhdessä.

Vierailija
2/18 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska löysin sen oikean

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakkaus

Vierailija
4/18 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin ja elän onnellisessa avioliitossa.

Vierailija
5/18 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se tuntui oikealta ratkaisulta. Lapsetkin siintivät haaveissa ja kaksi niitä siunaantuikin.

Vierailija
6/18 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin ja halusimme molemmat sitoutua toisiimme. Yhdessä onnellisesti nyt jo 35 vuotta

Vierailija
7/18 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin perheen ja rakkautta. Lapsia en kadu, mutta olihan se avioliitto sitä itseään, syvältä ja poikittain.

Vierailija
8/18 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska halusin parisuhteeseen ja löysin upean kumppanin. En ole katunut, 28 vuotta ollaan nyt oltu yhdessä.

Ihan uteliaisuuttani kysyn, että mikä tuossa kommentissa on alapeukun arvoista? Itse pidän positiivisena jos joku on löytänyt ihmisen, jonka kanssa on noin kauan viihtynyt.

Vierailija
9/18 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt enkä mene. Korkeintaan Fwb. N33

Vierailija
10/18 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kyllä mieleen mitään miksi olisin halunnut olla sinkku. Rakastan rakastelua ja rakkautta, sitä ei saa kun on sinkku. Haluan olla äiti ja vaimo. Haluan että minulla on perhe. Aika tylsää kökkimistä se olisi jos ei olisi perhettä. On mulla paljon muutakin elämässä, mutta loppupeleissä se perhe on kuitenkin aina tärkein. Lapset on sekä minulle että miehelleni tärkeintä maailmassa. Maltan tuskin odottaa että saisin lapsenlapsia.

Vierailija
11/18 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule kyllä mieleen mitään miksi olisin halunnut olla sinkku. Rakastan rakastelua ja rakkautta, sitä ei saa kun on sinkku. Haluan olla äiti ja vaimo. Haluan että minulla on perhe. Aika tylsää kökkimistä se olisi jos ei olisi perhettä. On mulla paljon muutakin elämässä, mutta loppupeleissä se perhe on kuitenkin aina tärkein. Lapset on sekä minulle että miehelleni tärkeintä maailmassa. Maltan tuskin odottaa että saisin lapsenlapsia.

Olen iloinen puolestasi, todella. Mutta silti lapset ja perhe ei oo kaikkien juttu. Lasten kanssa olo uuvuttaa mut lyhyessäkin ajassa totaalisesti vaikka lapsista tykkäänkin. Mutta en jaksa keksi olla mikään viihdyttäjätäti :D Sinkkuna voi tehdä tai olla tekemättä yhtään mitään jos ei huvita ja niin ei voi toimia lasten kanssa. N33

Vierailija
12/18 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku olen. Ellen kuvittele unelmakumppanin.

Vierailija
13/18 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain siksi, että vakisuhde

on kuin ruoka mitä ilman ei elämä maistu.

Vierailija
14/18 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden tyhmyyttä. En tajunnut, etten voi enää koskaan olla rauhassa yksin. Muuten menee ihan hyvin, mutta usein tuntuu, että voisin erota ihan vaan saadakseni olla yksin.

Vierailija
15/18 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimassa ollessa ikäänkuin rentoutuu..Kun tuntee kasseissa sykkeen ja alkaa siemeniä tulla..

Ap

Vierailija
16/18 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuuttani kysyn, että mikä tuossa kommentissa on alapeukun arvoista? Itse pidän positiivisena jos joku on löytänyt ihmisen, jonka kanssa on noin kauan viihtynyt.

Kellä onni on se onnen kätkeköön. 

Suomalainen ei tahdo niellä, jos joku on ollut

ylä- ja alamäet liitossa, koska on kerran luvattu.

Vierailija
17/18 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt naimisiin, mutta sinkku olen ollut vain lyhyesti

Vierailija
18/18 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

menimme naimisiin, kun yhteistä omaisuutta alkoi kertyä turvataksemme toisemme mikäli sattuisi jompikumpi kuolemaan, ettei muut pääse kiinni yhteiseen omaisuuteemme. Avoliitossa turha jatkaa kun ei mitään turvaa em. tapauksessa olisi.