Miksi menit naimisiin etkä pysynyt sinkkuna?
Kommentit (18)
Koska se tuntui oikealta ratkaisulta. Lapsetkin siintivät haaveissa ja kaksi niitä siunaantuikin.
Rakastuin ja halusimme molemmat sitoutua toisiimme. Yhdessä onnellisesti nyt jo 35 vuotta
Halusin perheen ja rakkautta. Lapsia en kadu, mutta olihan se avioliitto sitä itseään, syvältä ja poikittain.
Vierailija kirjoitti:
Koska halusin parisuhteeseen ja löysin upean kumppanin. En ole katunut, 28 vuotta ollaan nyt oltu yhdessä.
Ihan uteliaisuuttani kysyn, että mikä tuossa kommentissa on alapeukun arvoista? Itse pidän positiivisena jos joku on löytänyt ihmisen, jonka kanssa on noin kauan viihtynyt.
Ei tule kyllä mieleen mitään miksi olisin halunnut olla sinkku. Rakastan rakastelua ja rakkautta, sitä ei saa kun on sinkku. Haluan olla äiti ja vaimo. Haluan että minulla on perhe. Aika tylsää kökkimistä se olisi jos ei olisi perhettä. On mulla paljon muutakin elämässä, mutta loppupeleissä se perhe on kuitenkin aina tärkein. Lapset on sekä minulle että miehelleni tärkeintä maailmassa. Maltan tuskin odottaa että saisin lapsenlapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule kyllä mieleen mitään miksi olisin halunnut olla sinkku. Rakastan rakastelua ja rakkautta, sitä ei saa kun on sinkku. Haluan olla äiti ja vaimo. Haluan että minulla on perhe. Aika tylsää kökkimistä se olisi jos ei olisi perhettä. On mulla paljon muutakin elämässä, mutta loppupeleissä se perhe on kuitenkin aina tärkein. Lapset on sekä minulle että miehelleni tärkeintä maailmassa. Maltan tuskin odottaa että saisin lapsenlapsia.
Olen iloinen puolestasi, todella. Mutta silti lapset ja perhe ei oo kaikkien juttu. Lasten kanssa olo uuvuttaa mut lyhyessäkin ajassa totaalisesti vaikka lapsista tykkäänkin. Mutta en jaksa keksi olla mikään viihdyttäjätäti :D Sinkkuna voi tehdä tai olla tekemättä yhtään mitään jos ei huvita ja niin ei voi toimia lasten kanssa. N33
Ihan vain siksi, että vakisuhde
on kuin ruoka mitä ilman ei elämä maistu.
Nuoruuden tyhmyyttä. En tajunnut, etten voi enää koskaan olla rauhassa yksin. Muuten menee ihan hyvin, mutta usein tuntuu, että voisin erota ihan vaan saadakseni olla yksin.
Naimassa ollessa ikäänkuin rentoutuu..Kun tuntee kasseissa sykkeen ja alkaa siemeniä tulla..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska halusin parisuhteeseen ja löysin upean kumppanin. En ole katunut, 28 vuotta ollaan nyt oltu yhdessä.
Ihan uteliaisuuttani kysyn, että mikä tuossa kommentissa on alapeukun arvoista? Itse pidän positiivisena jos joku on löytänyt ihmisen, jonka kanssa on noin kauan viihtynyt.
Kellä onni on se onnen kätkeköön.
Suomalainen ei tahdo niellä, jos joku on ollut
ylä- ja alamäet liitossa, koska on kerran luvattu.
menimme naimisiin, kun yhteistä omaisuutta alkoi kertyä turvataksemme toisemme mikäli sattuisi jompikumpi kuolemaan, ettei muut pääse kiinni yhteiseen omaisuuteemme. Avoliitossa turha jatkaa kun ei mitään turvaa em. tapauksessa olisi.