Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7081)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän tolle spoilauspelkoiselle paljastaa, että paskaspoilitrolli on rupatellut tässä ihan mukavia näiden täyspäisten kirjoittajien kanssa. Tirsk 🤭
Ai sinäkö se trolli oletkin? Olen pettynyt 😳 Luulin että olet kiva.
Ajattele! Trollikin voi olla kiva.
Mutta hei, en mä täällä yksin rupattele. Enkä tahallani spoilaa koskaan. Ärsytti vaan noi panikoivat sääntönikkarit.
98% ajasta olen kaikille kiva.
Yritäppä olla 100% kiva tai en enää istuksi sun kanssa tuopposilla 🍻 En ainakaan tarjoa. Sori kuomaseni, mutta kyllä mua noi spoilaukset vituttaa ankarasti. Kölin alle sellaiset tyypit. Okei, Emmerdale ei ole mun henki ja elämä, mutta silti. En siedä ilkeitä typeryksiä. Okei, yksi koiristani on typerys, mutta ei sentään ilkeä. Sellane luonnonlapsi 🤸
Mä tarjosin teille silloin ne samppanjat. Olitte kovin otettuja. Ja nyt ei muka seura kelpaa jonkun onnettoman 2% takia
Ai samppanjat? Taisi olla kuohuviiniä eikä samppanjaa. Eipä silti, olihan meillä hauskaa. Kuohari kuin kuohari ja toimii kuin junan vessa. Siis ne vanhat junan vessat, nykyisistä en samaa sanoisi. "Me tulimme kapakasta, kai hiukkasen horjuen. Oli maljoja juotu, ja yö oli ihmeellinen" 🎶
Mun mielestä oot hyvä tyyppi.
Harmi kun et erottanut sampanjaa skumpasta. Olit kyllä jo aika huppelissa kun sitä maisteltiin.
Mä en usko, että kukaan voi 100% kiva ja täydellinen.
Minä huppelissa? Ei pidä paikkaansa. Kateellisten panettelua. Ihan vaan pikkusen olin olutta, viiniä, olutta ja brandyä maistellut, ehkä vähän viskiiiikin. Voi olla. En tiedä. Kuitenkin suht selvin päin olin. Kyllä se oli tavan kuoharia eikä samppanjaa. Luulen, että Charity ja Chas myy proseccoa samppanjana. Saattoi olla cavaakin. Ehkä elyseetä. Ihan pikkasen vain maistoin. Jaettiin Mandyn kanssa pullo.. tai muutama.
No älä sit usko.
Mut 98% kiva tyyppi sai taluttaa sut kotiin. Oot aikamoinen tytönhupakko :)
No älä 🤭 Asiallinenhan minä.
Ihan asiallinen olit mutta jalat sanoivat sopimuksen irti 🥂
No nyt pää kiinni! Itse jouduit turvautumaan Edna-vainaan rollaattoriin että pääsit askel askeleella liikkeelle. Minä vain halailin Emmerdalen ainoaa puuta ihan vaan luontorakkauttani. Vai oliko se puu namu poliisisetä? Sinä könkkäsit majataloon Doctor Loven avulla.. vai oliko se Ross.. Paddy.. Cain? Jos se oli Cain niin nyt tulee tappelu! Helevetin.. sanonko mikä. Nooh, ole niin justiinsa, itse heräsin Calebin kainalosta. Ei huono 🥰
Kyllä sä vaan meinasit mennä vähän väliä pyrstölles. Mulla vähän sitä vaivaa, että oksu tuli joka mutkassa. Ei ollu puu eikä namu poliisisetä. Se oli Lyydia.
Tällä kertaa menin yksin nukkumaan, kun oksut suupielessä ja vähän rinnuksillakin kartoitti kosijat pois.
Mutta olisin ehkä lähtenyt Macin kanssa. Se on herkkä ja kovis samaan aikaan. Ja olishan se kiva vähän näpäyttää Charityä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä iso iso iso spoilauskriisi loppuisi, jos Maikkari raaskisi näyttää jaksot brittitahtiin. Jostain Teosto tyyppisistä maksuista varmaan kiinni.
Brittien saavuttaminen (eli vajaan 1,5 vuoden jaksot) vaatisi tuplajaksoja pitkälle ensi vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan spoilaajan ip:t on ylläpidon tiedossa. Ilmoa ilmon perään.
Nate nostetaan lammesta kuukauden päästä.
Tiedätkö, jääkö John kiinni ja milloin?
Jostain luin, että koittaisi lavastaa jonkun toisen syylliseksi.
Ei kyllä ollut fiksua jättää puhelinta päällä kylään.
Talvella täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän tolle spoilauspelkoiselle paljastaa, että paskaspoilitrolli on rupatellut tässä ihan mukavia näiden täyspäisten kirjoittajien kanssa. Tirsk 🤭
Mutta hei, en mä täällä yksin rupattele. Enkä tahallani spoilaa koskaan. Ärsytti vaan noi panikoivat sääntönikkarit.
Yritäppä olla 100% kiva tai en enää istuksi sun kanssa tuopposilla 🍻 En ainakaan tarjoa. Sori kuomaseni, mutta kyllä mua noi spoilaukset vituttaa ankarasti. Kölin alle sellaiset tyypit. Okei, Emmerdale ei ole mun henki ja elämä, mutta silti. En siedä ilkeitä typeryksiä. Okei, yksi koiristani on typerys, mutta ei sentään ilkeä. Sellane luonnonlapsi 🤸
Mä tarjosin teille silloin ne samppanjat. Olitte kovin otettuja. Ja nyt ei muka seura kelpaa jonkun onnettoman 2% takia
Ai samppanjat? Taisi olla kuohuviiniä eikä samppanjaa. Eipä silti, olihan meillä hauskaa. Kuohari kuin kuohari ja toimii kuin junan vessa. Siis ne vanhat junan vessat, nykyisistä en samaa sanoisi. "Me tulimme kapakasta, kai hiukkasen horjuen. Oli maljoja juotu, ja yö oli ihmeellinen" 🎶
Harmi kun et erottanut sampanjaa skumpasta. Olit kyllä jo aika huppelissa kun sitä maisteltiin.
Minä huppelissa? Ei pidä paikkaansa. Kateellisten panettelua. Ihan vaan pikkusen olin olutta, viiniä, olutta ja brandyä maistellut, ehkä vähän viskiiiikin. Voi olla. En tiedä. Kuitenkin suht selvin päin olin. Kyllä se oli tavan kuoharia eikä samppanjaa. Luulen, että Charity ja Chas myy proseccoa samppanjana. Saattoi olla cavaakin. Ehkä elyseetä. Ihan pikkasen vain maistoin. Jaettiin Mandyn kanssa pullo.. tai muutama.
No älä sit usko.
No nyt pää kiinni! Itse jouduit turvautumaan Edna-vainaan rollaattoriin että pääsit askel askeleella liikkeelle. Minä vain halailin Emmerdalen ainoaa puuta ihan vaan luontorakkauttani. Vai oliko se puu namu poliisisetä? Sinä könkkäsit majataloon Doctor Loven avulla.. vai oliko se Ross.. Paddy.. Cain? Jos se oli Cain niin nyt tulee tappelu! Helevetin.. sanonko mikä. Nooh, ole niin justiinsa, itse heräsin Calebin kainalosta. Ei huono 🥰
Kyllä sä vaan meinasit mennä vähän väliä pyrstölles. Mulla vähän sitä vaivaa, että oksu tuli joka mutkassa. Ei ollu puu eikä namu poliisisetä. Se oli Lyydia.
Tällä kertaa menin yksin nukkumaan, kun oksut suupielessä ja vähän rinnuksillakin kartoitti kosijat pois.
Mutta olisin ehkä lähtenyt Macin kanssa. Se on herkkä ja kovis samaan aikaan. Ja olishan se kiva vähän näpäyttää Charityä.
Seli seli seli. Joku ukkohan sun kämpiltäs hiipi kun laskin koirat aamupisulle. Mutta 🤫 En kerro kenellekään että näytti ihan Rossilta. Ei siinä mitään, maistuis varmaan mullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä sit usko.
Seli seli seli. Joku ukkohan sun kämpiltäs hiipi kun laskin koirat aamupisulle. Mutta 🤫 En kerro kenellekään että näytti ihan Rossilta. Ei siinä mitään, maistuis varmaan mullekin.
Ja nyt vasta kerrot nähneesi.
Ross, ei paha ollenkaan. Ja herrasmies nukkui kiltisti aamuun asti. Myöhemmin sit vähän vehtailtiin. Mut luulin, ettet nähnyt. Senkin Ulla Taalasmaa 😁
Tämän Emmerdale-ketjun voisi jo poistaa, viestit eivät liity aiheeseen. Ilmoitus tehty ylläpidolle.
Kiva jos Jörö on löytänyt toisenkin kaverin. Ettei vaan Liamin kanssa hengaile.
Hui apua! Jos ketju poistetaan, kukaan meistä ei osaa perustaa uutta! Miten me sitten pärjätään? Voi kyynelten kyynel!
Ps
Henkilökohtaisesti en menettäisi mitään. En ole vuosikymmenten Emmefani.
Mikä tätä Emmerdale ketjua vaivaa?
kirjoitellaan ihan paskaa
Vierailija kirjoitti:
Tämän Emmerdale-ketjun voisi jo poistaa, viestit eivät liity aiheeseen. Ilmoitus tehty ylläpidolle.
Tuskin Sanoma Oy lypsävää lehmää tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jotku sekopäät leikkii jotain mielikuvitusleikkiä kuin 5-vuotiaat, toisten viesteistä ei saa mitään selvää, kun on täysin kirjoitustaidottomia ja toiset tappelee spoilereista.
Surkein ketju ikinä.
Oliko se niin, että Aron antoi romuttamon Vinnylle? Tai osan siitä. Jospa niillä onkin ollut salasuhde koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vaivaa se, että joku säälittävä rääpäle on keksinyt itselleen edes jonkun sisällön elämään. Se on kiertää vauva.fi palstan kaikkien sarjojen ketjut häiriköimässä. Paria sarjaa seuraan ja keskustelu oli ihan kivaa kunnes tämä omaa pahaa oloa purkava trolli keksi tämän häiriköinnin. Nyt jää tämänkin ketjun seuraaminen, tuota lapsellista pelleilyä viitsi katsella, mulla kun on ihan oikeakin elämä. Ylläpidolle vaan viestiä etusivun linkistä ja noiden häiriöviestien numerot niin voivat ainakin jonkun aikaa blokata sen ip-osoitteen.
VPN-yhteys (virtuaalinen erillisverkko) salaa laitteesi ja internetin välisen liikenteen, piilottaa todellisen IP-osoitteesi ja suojaa tietojasi erityisesti julkisissa Wlan-verkoissa
Lähde AI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaivaa se, että joku säälittävä rääpäle on keksinyt itselleen edes jonkun sisällön elämään. Se on kiertää vauva.fi palstan kaikkien sarjojen ketjut häiriköimässä. Paria sarjaa seuraan ja keskustelu oli ihan kivaa kunnes tämä omaa pahaa oloa purkava trolli keksi tämän häiriköinnin. Nyt jää tämänkin ketjun seuraaminen, tuota lapsellista pelleilyä viitsi katsella, mulla kun on ihan oikeakin elämä. Ylläpidolle vaan viestiä etusivun linkistä ja noiden häiriöviestien numerot niin voivat ainakin jonkun aikaa blokata sen ip-osoitteen.
Tiedätkö, täällä kirjoittaa moni.
Minä en seuraa muita sarjoja, joten jos luulet riiteleväsi kanssani muissa ketjuissa, erehdyt.
Emmerdalea seuraan sen verran, että tiedän suurinpiirtein missä mennään.
Tunnustan. Täällä kirjoittelee niin erikoisia ja tiukkapipoisia tyyppejä, että välillä innostun vähän härnäämään.
Noiden muiden motiiveista en osaa sanoa.
Oikeesti joku kiertää ketjusta toiseen höpöttämässä, että tietää jonkun "trollin" olevan Emmerdale-ketjun trolli?
Tää menee ehdottomasti täällä olevien nolojen juttujen top kolmoseen.
Kiitos päivän nauruista!
Se metsässä ollut mies on Kimin kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Se metsässä ollut mies on Kimin kaveri.
okei, kiitos.
Cainilla siis edelleen vaan Liam?
Vierailija kirjoitti:
Oliko se niin, että Aron antoi romuttamon Vinnylle? Tai osan siitä. Jospa niillä onkin ollut salasuhde koko ajan?
Alunperin vai? Aaron antoi osakkeensa Vinnylle ja myöhemmin Adam antoi omansa Aaronille.