Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6026)
Vierailija kirjoitti:
Kuka ja minkälainen tyyppi on Sadie King joka palaa kylälle? Itselleni ihan outo ja uusi tuttavuus.
Lähti sarjasta 20 vuotta sitten oltuaan mukana 2 vuotta.
Eipä hän muuta tehnyt kuin juonitteli ja aiheutti vähän kaikkea kylässä.
Emmen wikia lukemalla selviää tekoset (ei sisällä paljastuksia sillä ei ole tehnyt paluuta vielä).
Vierailija kirjoitti:
Poikamies tai poika joka harrastaa itsetyydytystä. Lähde: Urbaani sanakirja.
Cain ei siis ole runkkari vaikka kädellä kävisikin 🧤
Ei tietenkään. Cain meni naimisiin heti syntyessään.
Kuka Emmerdalen hahmoista olet?
Ohoh, olen Charity 😁 Kyllähän minä valkkarista tietty tykkäänkin.
Ellis Chapman tässä moi. Aika heppoinen testi, mutta otetaan huumorilla!
Cain teki Kammylle kyselytuokion ja ehdtoti että Sarah löisi molempia (Kammy ja Jacob) turpaan, Sarah toivoi olevansa lesbo, Cain ja Charity löivät vetoa voittajasta, Mack ja Aaron puhuivat Mackin tekosista, Vinny teki tunnustuksen Gabbylle.
Emmerdalessa ne ei vain osaa ohjata onnistuneesti moottoripyörää tai autoa. Auto osuu siihen kylätien ainoaan puuhun tai moottoripyörän hallinta ei onnistu.
Arvasin! Nyt otti Jacobia kipeesti! Hyvä, kun Aaron läksytti Mackia, mokomaakin "pyytämättä välimiestä"!
John on kyllä erittäin komea.
Taas uusi sana! Mutta se alkaa V-kirjaimella ja kirjoitetaan yhteen. Muuten hyvä
Menisitte muualle länkyttämästä omianne!
Nyt tekisi mieli sanoa, että "mitäs minä sanoin", kun en hyväksynyt sitä, että Mac esti Johnia menemästä kotiinsa puhumaan Aaronin kanssa. Aaron oli kanssani samaa mieltä, että Macin teko oli pers__stä. Täällä joidenkin mielestä oli ihan jees, että Mac sekaantui asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mielikuvituksesta ja huonosta huumorista nillittäjät, ettekö voisi poistattaa ja kommentoida noita ilkeilijöitä ja spoilaajiakin? Vai oletteko ehkä itse juurikin noita viimeksi mainittuja. Mikä pilaa ketjun? Ei ainakaan kivat eikä iloisesti hupsuttelevat ihmiset!
Olen liputtanut tuon poloisen, joka on oppinut uuden sanan r unkkari. Se ei poistu. Liputa sinäkin.
Koululaiset on nyt kesälomalla. Selittää paljon.
Ei koululaiset muista 2000-luvun alun Cainia kun eivät olleet edes syntyneet.
Joo ei. Tajusin itsekin hetken päästä.
Täällähän joku viiden lapsen äiti ilmoittautui ylpeänä tuotoksistaan.
En viitti sanoa, että lapsiparat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mielikuvituksesta ja huonosta huumorista nillittäjät, ettekö voisi poistattaa ja kommentoida noita ilkeilijöitä ja spoilaajiakin? Vai oletteko ehkä itse juurikin noita viimeksi mainittuja. Mikä pilaa ketjun? Ei ainakaan kivat eikä iloisesti hupsuttelevat ihmiset!
Olen liputtanut tuon poloisen, joka on oppinut uuden sanan r unkkari. Se ei poistu. Liputa sinäkin.
Joutaa poistaa, mäkin liputin jopa itse. Oli vähän riehakkaampi päivä. Eikä ole vieläkään poistunut, joten se siitä automaattisesta moderoinnista.
Ei se ruma sana tainnut olla se mikä ärsytti vaan pyhää Cainia ei saa arvostella täällä. Kaikki Kammyt ja muut pahat pojat saa haukkua, mutta Cainiin kajoaminen on rikos. Jos unohdetaan se piip sana ja se että Cainia sanottiin siinä rumaksi mitä hän ei ole, niin kaikkihan oli totta. Cain oli aikoinaan todella ällö tapaus, nykyään on vain hymytön ja aina sen näköinen kuin olisi taas huono päivä. Ahdistava tyyppi. Ja aika alhaista oli se Moiran pettäminen Rubyn kanssa. Mutta sekin valkopestiin täällä. Sorry, me kaikki ei olla Cain faneja.
Sehän on selvä joo, ettei Cainia saa sörkkiä ja sanoo pahaa. Eihän Cainkaan tekis kellekään pahaa ikinä ite. ;) Mun silmiini Cain on ruma. (ei kauniisti sanottu tämäkään, mutta.... )
Näyttelijä Jeff taas hauskan näköinen, kun hymyilee paljon ja semmoinen vekkuli velikulta parsoineen. (aina noi parsat mulla mielessä, kun yhden klipin näin)
Mä taidan olla yksi niistä, jota Rubyn ja Cainin "kohtaamisen" valkopesi. Pettämisen vihaajana yllätin itsenikin. Ajattelin, että se oli lohtua kummaltakin siinä vaikeessa hetkessä. Eivät osais suhteessa keskenään olla tai yleensäkään enempää. Se vaan tapahtui, toisille olisi riittänyt pitkä halaus, näille riitasieluille ei.
Ei onnistuisi itseltä. Olisin varmaan nunna Rubyn taustalla.
En ole Cain fani vieläkään. Aikoinaan koin valtavaa pettymystä, kun Cain tuli takas sarjaan.
Cain nyt vaan kuuluu Emmerdaleen ihan ykköshahmoina.
Mitähän puita tuolla Emmen metsässä kasvaa? Ilmakuvassa näyttivät ihan kirjanpainajan tappamilta kuusilta kun olivat ruskeahkoja, mutta tokkopa siellä kuusikkoa on vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuasia millaisista miehistä tykkää. Will oli mun mieleeni. Oisin voinu syödä sen suuhuni.. Nyt kun se on tapettu niin jonossa seuraavana on Jimmy!
Willillä oli kauniin siniset silmät mutta siitä massusta olisi joutanut vähän pois:)
Jimmy on aika kiltti mutta liian yksinkertainen mun makuun.
No Will oli tukevahko jo ennen Emmerdalea.
Ei siitä ollutkaan kyse, että kauan on elänyt pulskana poikana vaan siitä, että syytä/varaa olisi ollut pudottaa painoaan.
Ehkä mutta niin ei tapahtunut.
Taitaa kyseinen näyttelijä tykätä oluesta ja pekonista🤭
Mä ainakin tykkään 😋
Vierailija kirjoitti:
Emmerdalessa ne ei vain osaa ohjata onnistuneesti moottoripyörää tai autoa. Auto osuu siihen kylätien ainoaan puuhun tai moottoripyörän hallinta ei onnistu.
Sielä oli oiket ajajat ajamassa, näytelijöiden vakutusehdot kieltävät tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän puita tuolla Emmen metsässä kasvaa? Ilmakuvassa näyttivät ihan kirjanpainajan tappamilta kuusilta kun olivat ruskeahkoja, mutta tokkopa siellä kuusikkoa on vai?
Katso täältä https://www.woodlandtrust.org.uk/trees-woods-and-wildlife/british-trees…
Cain ja Ruby olivat umpikännissä kun sekstasivat. Ei tietty puolustus. Itsekin kerran mokannut tosi pahasti ja vieläkin yököttää 15v jälkeenkin.