Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3452)
Kauhee lynkkausryhmä Cainin kimpussa. Ihan kun kukaan noista itse olisi puhtoinen pulmunen. Tekopyhiä koko sakki.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin Caleb osasi syyllistää Rubya. Omia "seikkailujaan" ei enää muistanut.
Cainiahan se syyllisti.
Vierailija kirjoitti:
Kauhee lynkkausryhmä Cainin kimpussa. Ihan kun kukaan noista itse olisi puhtoinen pulmunen. Tekopyhiä koko sakki.
Sama homma tulee oleen kun Moira kuulee totuuden. Teki Cain toki väärin ja varsinkin väärään aikaan mutta Moiralla oli kokonainen suhde Naten kanssa joka paljastui Cainin pojaksi.
Mulla meni ohi miten Noah joutui sinne metsään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä erikoisonnettomuudet/ tapahtumat ovat jo legendaarisia. Niitä on ollut aiemminkin ja toivottavasti on jatkossakin.
Nyt vaan jännitetään ketä muita onnettomuus tällä kertaa vaatii kuin Suzyn hengen.
Mun mielestä edelleen parhaat kohtaukset näistä erikoisjaksoista on olleet Diane ja Val peilitalossa helikopterin tultua alas. Kun aina itsekäs Val vaati että Diane pelastetaan ensin. Silloinkin Valin näyttelijä halusi vähemmän ruutu aikaa niin hänet kirjoitettiin kokonaan ulos. Ratkaisu mitä en ymmärrä.
Jos budjetti antaa myöden (ITVkin joutui leikkaamaan kustannuksia).
Paras on ollut Ohitustie kolarit. Hotten bypass. Silloin oli loistavat näyttelijät mukana.
En muistanut että jakso olikin jo 16.30. Oikein odotin tänään.
Taas kehuja näyttelijäntyölle. Olisin voinut luulla Charityn soittamaa hätäpuhelua aidoksi hätäpuheluksi, ääni tärisi todella holtittomasti.
Nämä näyttelijäthän ovat nyt osoittautuneet taitaviksi muuntautujiksi! Yleensä rooli tarjoaa vaan sitä samaa yksoikosta vitsailua. Nämä kaksi jaksoa näyttivät uudet puolet kun joutuivat "shokissa ja hengenhädässä" siellä jäällä kamppailemaan! Yllätyin positiivisesti!
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni ohi miten Noah joutui sinne metsään?
Kerrotaan myöhemmin mutta Joe on vahva veikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Nämä näyttelijäthän ovat nyt osoittautuneet taitaviksi muuntautujiksi! Yleensä rooli tarjoaa vaan sitä samaa yksoikosta vitsailua. Nämä kaksi jaksoa näyttivät uudet puolet kun joutuivat "shokissa ja hengenhädässä" siellä jäällä kamppailemaan! Yllätyin positiivisesti!
Pistivät parasta kun osalle oli viimeinen työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistivät parasta kun osalle oli viimeinen työpäivä.
No enpä tiedä, ne kenelle oli ei vieläkään tehnyt suurta vaikutusta. Muut kyllä, oli ihan hyvä jakso, vaikka Caleb ärsyttääkin juuri kun oli oppinut siitä tykkäämään.
Hyvin Caleb osasi syyllistää Rubya. Omia "seikkailujaan" ei enää muistanut.