Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7081)

Vierailija
3481/7081 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykännyt Suzysta lainkaan, semmonen täytehahmo. Nyt kuoli.

Mä kyllä tykkäsin Suzysta, mutta juurikin tuo oli ns täytehahmo. Hänelle ei annettu koskaan mahdollisuutta. Se ärsytti. Silleen ei sitten poistuminenkaan haittaa.

Kohokohta oli se kun se huumekauppias tuli perimään rahojaan.

Vierailija
3482/7081 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leyla lähtee, Suzy lähtee ja Amy lähtee sarjasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3483/7081 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykännyt Suzysta lainkaan, semmonen täytehahmo. Nyt kuoli.

Leyla taisi tietää että sattui liian pahasti, kun ei ollut kiirettä ulos autosta, käski vain toisia menemään. Kerry teki urotyön kiskomalla sen jäätä pitkin itsekin loukkaantuneena.

Tai voisko olla, että se kuului käsikirjoitukseen? Leyla kuoli ambulanssissa? Ihan hyvä, jos Leyla kirjoietettiin ulos sarjasta. 

No tietysti se kuului käsikirjoitukseen, mutta eihän se nyt sulje pois muita tulkinnan tasoja. Leylan ilmeestä näki, että hahmo aavisti matkan päättyvän tähän heti kun huomasi lasin kyljessään. Eli taas kerran hienoa näyttelemistä. 

Vierailija
3484/7081 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ekaa kertaa ikinä olin sitä mieltä että Leylan näyttelijä osasi näytellä. Harmi että se tapahtui näin viime hetkillä.

Vierailija
3485/7081 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Suomessa asuvana nauratti niin paljon tuo jäällä "kamppailu". 😂

Vierailija
3486/7081 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helvetin huonosti tehty!

Vierailija
3487/7081 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi on. Kaiken jörjen mukaan jokainen olisi lähtenyt autosta mahdollisimman pian paiskomatta ovea.

Vierailija
3488/7081 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi on. Kaiken jörjen mukaan jokainen olisi lähtenyt autosta mahdollisimman pian paiskomatta ovea.

Siitä autosta lähtemisestä oli haluttu tehdä koskettavaa, kuinka kaikki on valmiita antamaan muiden mennä ensin.

Vierailija
3489/7081 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto oli ns. vajoamispisteessä niin jokainen löi huolella auton oven kiinni lähtiessään siitä ja osa autossa sisällä. Ei hyvää päivää miten epäuskottava.

Vierailija
3490/7081 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopuksi neljä ambulanssia meni potilaineen pois, mutta jättivät sitten kaksi naista metsään hytisemään avaruuslakanan alle. Heh aikamoinen käsikirjoitus. Että kävelkööt itte, ihan on kunnossa :D

Vierailija
3491/7081 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni ohi miten Noah joutui sinne metsään?

Ja miksi auto joutui ylipäätään pois tieltä, järven jäälle? Minne se toinen limusiini meni kun eivätkös nuo ajaneet peräkkäin? Toinen porukka ei huomannut onnettomuutta?

Vierailija
3492/7081 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suzyn näyttelijä teki stuntit itse veden alla. Oli haastattelu. Tekeminen oli ollut vaativaa.

Vierailija
3493/7081 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suzyn näyttelijä teki stuntit itse veden alla. Oli haastattelu. Tekeminen oli ollut vaativaa.

En mä ainakaan nähnyt Suzyä näytettävän veden alla. Suzyn ruumis upposi limusiinin mukana. 

Vierailija
3494/7081 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi auto joutui ylipäätään pois tieltä, järven jäälle? Minne se toinen limusiini meni kun eivätkös nuo ajaneet peräkkäin? Toinen porukka ei huomannut onnettomuutta?

Noahin joutuminen metsään selviää myöhemmin. On osa jo alkanutta pitempään jatkunutta juonikuviota.

Mä ymmärsin että miesten limusiinista hajosi rengas ja naiset jatkoivat matkaa kunnes päätyivät jäälle. Eivät olleet lähekkäin enää onnettomuuden sattuessa.

Charity väisti Noahia joka seisoi keskellä tietä ja siten päätyi järven jäällä. Tämäkin varmasti  tuottaa Charitylle omantunnon tuskia nyt hänellä on Choelen isän lisäksi muitakin ihmishenkiä kontollaan.

Vierailija
3495/7081 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan nähnyt Suzyä näytettävän veden alla. Suzyn ruumis upposi limusiinin mukana. 

Ei kun se vaalea nainen. Mikä sen näyttelijä nimi oli? Se, joka sitten sairaalassa menehtyi.

Vierailija
3496/7081 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noahin joutuminen metsään selviää myöhemmin. On osa jo alkanutta pitempään jatkunutta juonikuviota.

Mä ymmärsin että miesten limusiinista hajosi rengas ja naiset jatkoivat matkaa kunnes päätyivät jäälle. Eivät olleet lähekkäin enää onnettomuuden sattuessa.

Charity väisti Noahia joka seisoi keskellä tietä ja siten päätyi järven jäällä. Tämäkin varmasti  tuottaa Charitylle omantunnon tuskia nyt hänellä on Choelen isän lisäksi muitakin ihmishenkiä kontollaan.

Kiitos selvennyksestä. 

Vierailija
3497/7081 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori. Tarkoitin Amyä. Olen katsonut vasta vähän aikaa sarjaa.

Vierailija
3498/7081 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amyn näyttelijä.

Vierailija
3499/7081 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amyn näyttelijän haastattelu oli, jossa kertoi siitä kohtauksen kuvaamisesta. 

Vierailija
3500/7081 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, tästä selvisi paljon.

Ketju on lukittu.