Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7081)
Leyla lähtee, Suzy lähtee ja Amy lähtee sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt Suzysta lainkaan, semmonen täytehahmo. Nyt kuoli.
Leyla taisi tietää että sattui liian pahasti, kun ei ollut kiirettä ulos autosta, käski vain toisia menemään. Kerry teki urotyön kiskomalla sen jäätä pitkin itsekin loukkaantuneena.
Tai voisko olla, että se kuului käsikirjoitukseen? Leyla kuoli ambulanssissa? Ihan hyvä, jos Leyla kirjoietettiin ulos sarjasta.
No tietysti se kuului käsikirjoitukseen, mutta eihän se nyt sulje pois muita tulkinnan tasoja. Leylan ilmeestä näki, että hahmo aavisti matkan päättyvän tähän heti kun huomasi lasin kyljessään. Eli taas kerran hienoa näyttelemistä.
Minä ekaa kertaa ikinä olin sitä mieltä että Leylan näyttelijä osasi näytellä. Harmi että se tapahtui näin viime hetkillä.
Näin Suomessa asuvana nauratti niin paljon tuo jäällä "kamppailu". 😂
Vierailija kirjoitti:
Ihan helvetin huonosti tehty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi on. Kaiken jörjen mukaan jokainen olisi lähtenyt autosta mahdollisimman pian paiskomatta ovea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi on. Kaiken jörjen mukaan jokainen olisi lähtenyt autosta mahdollisimman pian paiskomatta ovea.
Siitä autosta lähtemisestä oli haluttu tehdä koskettavaa, kuinka kaikki on valmiita antamaan muiden mennä ensin.
Auto oli ns. vajoamispisteessä niin jokainen löi huolella auton oven kiinni lähtiessään siitä ja osa autossa sisällä. Ei hyvää päivää miten epäuskottava.
Lopuksi neljä ambulanssia meni potilaineen pois, mutta jättivät sitten kaksi naista metsään hytisemään avaruuslakanan alle. Heh aikamoinen käsikirjoitus. Että kävelkööt itte, ihan on kunnossa :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni ohi miten Noah joutui sinne metsään?
Ja miksi auto joutui ylipäätään pois tieltä, järven jäälle? Minne se toinen limusiini meni kun eivätkös nuo ajaneet peräkkäin? Toinen porukka ei huomannut onnettomuutta?
Suzyn näyttelijä teki stuntit itse veden alla. Oli haastattelu. Tekeminen oli ollut vaativaa.
Vierailija kirjoitti:
Suzyn näyttelijä teki stuntit itse veden alla. Oli haastattelu. Tekeminen oli ollut vaativaa.
En mä ainakaan nähnyt Suzyä näytettävän veden alla. Suzyn ruumis upposi limusiinin mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi auto joutui ylipäätään pois tieltä, järven jäälle? Minne se toinen limusiini meni kun eivätkös nuo ajaneet peräkkäin? Toinen porukka ei huomannut onnettomuutta?
Noahin joutuminen metsään selviää myöhemmin. On osa jo alkanutta pitempään jatkunutta juonikuviota.
Mä ymmärsin että miesten limusiinista hajosi rengas ja naiset jatkoivat matkaa kunnes päätyivät jäälle. Eivät olleet lähekkäin enää onnettomuuden sattuessa.
Charity väisti Noahia joka seisoi keskellä tietä ja siten päätyi järven jäällä. Tämäkin varmasti tuottaa Charitylle omantunnon tuskia nyt hänellä on Choelen isän lisäksi muitakin ihmishenkiä kontollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan nähnyt Suzyä näytettävän veden alla. Suzyn ruumis upposi limusiinin mukana.
Ei kun se vaalea nainen. Mikä sen näyttelijä nimi oli? Se, joka sitten sairaalassa menehtyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noahin joutuminen metsään selviää myöhemmin. On osa jo alkanutta pitempään jatkunutta juonikuviota.
Mä ymmärsin että miesten limusiinista hajosi rengas ja naiset jatkoivat matkaa kunnes päätyivät jäälle. Eivät olleet lähekkäin enää onnettomuuden sattuessa.
Charity väisti Noahia joka seisoi keskellä tietä ja siten päätyi järven jäällä. Tämäkin varmasti tuottaa Charitylle omantunnon tuskia nyt hänellä on Choelen isän lisäksi muitakin ihmishenkiä kontollaan.
Kiitos selvennyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori. Tarkoitin Amyä. Olen katsonut vasta vähän aikaa sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Amyn näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amyn näyttelijän haastattelu oli, jossa kertoi siitä kohtauksen kuvaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, tästä selvisi paljon.
Kohokohta oli se kun se huumekauppias tuli perimään rahojaan.