Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: IkÀeronne?
6v
M vai N vanhempi?
Vierailija kirjoitti:
9v.
Vastaus lisĂ€kysymykseen en kerro đ€Ș
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halua muuttaa mitÀÀn, mutta et myöskÀÀn pÀÀstÀÀ irti. Eli haluat pitÀÀ molemmat, toisen virtuaalisesti. Tulkitsenko oikein?
Onhan tÀmÀ totta
KetÀ kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6v
M vai N vanhempi?
Kaipaan vanhempaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halua muuttaa mitÀÀn, mutta et myöskÀÀn pÀÀstÀÀ irti. Eli haluat pitÀÀ molemmat, toisen virtuaalisesti. Tulkitsenko oikein?
Onhan tÀmÀ totta
KetÀ kaipaat?
MiestÀ.
Vierailija kirjoitti:
20 v. Mies nuorempi.
Oikein.
Vierailija kirjoitti:
Sanottava vielÀ, ettÀ olen vÀsynyt, ihan fyysisesti, osin johtuen taudista, osin lÀÀkityksestÀ ja terapiasta ja viime öiltÀ myös univajeelta - vrk-rytmin palautus ei ole tÀysin onnistunut. Onneksi stressi helpottaa kun vaikuttaa siltÀ, ettÀ olen pelastumassa ja henki sÀilyy.
Mulle riitti, ettÀ nÀin sut. Ja uuden puolen susta. Mua haittaa ainoastaan ne kerrat kun kÀyn siellÀ eikÀ sua nÀy ollenkaan.
-sivusta koska en voi mitÀÀn tÀllaista hÀnelle sanoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt lÀhden tÀtÀ kysymystÀsi hieman eri kulmista tarkastelemaan, ehkÀ ensin varovasti sivusta lÀhestyen ja sitten hiukan toisenkin reunan kautta kiertÀen, niin voin todeta, ettÀ kun kokonaisuutta katsoo rauhallisesti ja useasta nÀkökulmasta, pÀÀdytÀÀn lopulta erÀÀnlaiseen johtopÀÀtökseen. Ja vaikka en suoraan osoita sormella mitÀÀn yksittÀistÀ sanaa tai ilmaise asian ydintÀ yhdellÀ ainoalla napakalla tokaisulla, niin vÀhitellen, kun ajatusta pyörittelee ja antaa sen asettua, alkaa hahmottua varsin selkeÀ vaikutelma siitÀ suunnasta, johon aikeeni kallistuu.
Jos siis tÀtÀ asiaa hieman pidemmÀn kaaren kautta pohdin ja kÀyn lÀpi niitÀ pienen pieniÀ vivahteita, jotka ohjaavat aikomuksiani, voi huomata, ettÀ harkinnan kevyest
Jaksoit kirjoittaa noinkin pitkÀsti sanomatta mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Andromedan galaksi
Meinasin tulla sanomaan saman :D
Vierailija kirjoitti:
Tuletko jouluaattona toivottamaan minulle tĂ€hĂ€n ketjuun hyvÀÀ joulua? đ
Haluan tulla jouluaamuna toivottamaan suudelmalla hyvÀÀ joulua.
T. mitĂ€ vĂ€liĂ€ kuka olen đ„čđ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tÀmÀ totta
KetÀ kaipaat?
MiestÀ.
-sivusta- EpÀilevÀlle en halua kuin sut. Muutokset on tehty.
Kaipaan Pekkaa. Tavattiin Oulun keskustan ravintolassa kevÀÀllÀ 2023
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt lÀhden tÀtÀ kysymystÀsi hieman eri kulmista tarkastelemaan, ehkÀ ensin varovasti sivusta lÀhestyen ja sitten hiukan toisenkin reunan kautta kiertÀen, niin voin todeta, ettÀ kun kokonaisuutta katsoo rauhallisesti ja useasta nÀkökulmasta, pÀÀdytÀÀn lopulta erÀÀnlaiseen johtopÀÀtökseen. Ja vaikka en suoraan osoita sormella mitÀÀn yksittÀistÀ sanaa tai ilmaise asian ydintÀ yhdellÀ ainoalla napakalla tokaisulla, niin vÀhitellen, kun ajatusta pyörittelee ja antaa sen asettua, alkaa hahmottua varsin selkeÀ vaikutelma siitÀ suunnasta, johon aikeeni kallistuu.
Jos siis tÀtÀ asiaa hieman pidemmÀn kaaren kautta pohdin ja kÀyn lÀpi niitÀ pienen pieniÀ vivahteita, jotka ohjaava
Jaksoit kirjoittaa noinkin pitkÀsti sanomatta mitÀÀn.
Nauroin samaa. Poliitikkoainesta.
/sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuletko jouluaattona toivottamaan minulle tĂ€hĂ€n ketjuun hyvÀÀ joulua? đ
Haluan tulla jouluaamuna toivottamaan suudelmalla hyvÀÀ joulua.
T. mitĂ€ vĂ€liĂ€ kuka olen đ„čđ€
Se olisi tietenkin paljon parempi vaihtoehto.
1000 sivua tÀyttyy juuri.
Nopeaa kirjoittamista.
Ja samalla tÀyttyi! HyvÀ minÀ, just in time.
Venus