Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
19221/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bo saa tehdÀ mulle lapsen koska tahansa. Luonne ja geenit kohdallaan. Kerran sadassa vuodessa ehkÀ nÀkee yhtÀ uljasta urosta.

Kuulostaa siltÀ kuin olisit siitossonnia valikoimassa.

Se aika kuukaudesta.

Bo on kyllÀ hiton seksikÀs. Suomessa ei tuollaisia edes nÀe.

Vierailija
19222/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos aikuinen kÀyttÀÀ naisen sukupuolielimen halventavaa nimeÀ jatkuvasti, en arvosta, vaikkei mun arvostusta tarvitsekaan.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19223/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi vtu oikeesti

Onko hermot kireÀllÀ? Voin hieroa niitÀ. Olen hyvÀ hieromaan.

MikÀs ne pistÀÀ kireÀlle?

Vierailija
19224/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu olet ihana ja koska minĂ€ olen ihana, sinun kannattaisi tehdĂ€ liikkeesi, koska en odota ikuisesti. 

Bo taisi jo ehtiÀ ensin.

Vierailija
19225/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tiesitkö etta Pasi oli Anssin kaa, tiedÀ vaikka olisi nytkin.

Vierailija
19226/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikuinen kÀyttÀÀ naisen sukupuolielimen halventavaa nimeÀ jatkuvasti, en arvosta, vaikkei mun arvostusta tarvitsekaan.

MistÀ pÀÀttelet, ettÀ tÀÀllÀ kukaan kÀyttÀÀ sitÀ jatkuvasti?

Vierailija
19227/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihan sama kuka kÀyttÀÀ ja mitÀ, mutta mun raja menee siinÀ, jos huudellaan intiimiasioita nettiÄalstalla, niin ei ole mun ihminen.

Vierailija
19228/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teemu olet ihana ja koska minĂ€ olen ihana, sinun kannattaisi tehdĂ€ liikkeesi, koska en odota ikuisesti. 

Bo taisi jo ehtiÀ ensin.

Juttelin Teemun kans ja hÀn sanoi, ettei kannata vaivautua, koska Bo on niin kovan luokan sonni, ettÀ vie sinut hÀneltÀ kuitenkin.

Vierailija
19229/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunniste ja miten saan sinut?

Vierailija
19230/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kuka kÀyttÀÀ ja mitÀ, mutta mun raja menee siinÀ, jos huudellaan intiimiasioita nettiÄalstalla, niin ei ole mun ihminen.

Tarkoitatko piniÀ?

Vierailija
19231/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Bo on koko maailman ihanin mies, joten hĂ€n pÀÀsee sinne jalkojen vĂ€liin ja siittĂ€mÀÀn lasta tĂ€nĂ€ yönĂ€ đŸ„°. 

Vierailija
19232/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on nĂ€itĂ€ jotka eivĂ€t ole elĂ€essÀÀn olleet kahdenkeskisessĂ€ kanssakĂ€ymisessĂ€ vastakkaisen sukupuolen kanssa ellei paikallista lammasta lasketa. Muuta selitystĂ€ yksinkertaisesti ei ole. 

Vierailija
19233/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen uskossa, en pakota uskoani kenellekÀÀn, enkĂ€ postaa uskonnollista materiaalia minnekÀÀn. En myöskÀÀn ole somessa, enkĂ€ kĂ€ytĂ€ mitÀÀn nykyaikaisia viestivĂ€lineitĂ€ (wa ym), en ole koskaan kĂ€yttĂ€nyt, enkĂ€ tule kĂ€yttĂ€mÀÀn. Tuli vain semmoinen olo, ettĂ€ hyvĂ€ mainita.

Mukavaa iltaa erÀÀlle naiselle, hĂ€n saa minuun kyllĂ€ yhteyden jos haluaa. Ei nĂ€itĂ€ juttuja jaksa lukea, saati seurata. 

pitÀÀkö tehdÀ tutkintapyyntö? onko tÀmÀ viranomaisasia?

Vierailija
19234/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ sain eilen nuolentaa... tapasin rakastajaani aamulla. Ihana laittaa pitsiĂ€ alle, meikata kunnolla kun oli rauhallinen aamu. Ei olla nĂ€hty kahteen viikkoon. HĂ€nen vaimonsa ei anna riittĂ€vĂ€sti, ja nyt saatiin jĂ€rjestettyĂ€ huone ja oli taas niin upeeta. 

MitÀ leuhkimista tuollaisessa on, jos saa olla jonkun jalkavaimona? Taidat olla vain huomionkipeÀ trollaaja tai sitten sulla ei ole minkÀÀnlaista omanarvontuntoa.

Jos se on jÀnnÀÀ elÀmÀÀ. Vaimot on kyllÀ pers ceestÀ kun ne ei koskaan anna nÀille ;)

Ja miehet rakastaa. -sivu

Ne mitÀÀn rakasta. Kunhan tyhjentÀvÀt kassinsa helppoon naiseen ja menevÀt sitten perheensÀ luokse.

Vierailija
19235/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Niin paljon tekee mieli seksiÀ ton adoniksen kanssa, ettei tosikaan.

Vierailija
19236/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen uskossa, en pakota uskoani kenellekÀÀn, enkĂ€ postaa uskonnollista materiaalia minnekÀÀn. En myöskÀÀn ole somessa, enkĂ€ kĂ€ytĂ€ mitÀÀn nykyaikaisia viestivĂ€lineitĂ€ (wa ym), en ole koskaan kĂ€yttĂ€nyt, enkĂ€ tule kĂ€yttĂ€mÀÀn. Tuli vain semmoinen olo, ettĂ€ hyvĂ€ mainita.

Mukavaa iltaa erÀÀlle naiselle, hĂ€n saa minuun kyllĂ€ yhteyden jos haluaa. Ei nĂ€itĂ€ juttuja jaksa lukea, saati seurata. 

pitÀÀkö tehdÀ tutkintapyyntö? onko tÀmÀ viranomaisasia?

On. Pini on kadonnut. 

Vierailija
19237/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin ei ole mun ihminen, joka haukkuisi mua netissÀ tai muualla. PitÀÀ luoda turvaa ja luotettavuutta.

Vierailija
19238/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinustako tuossa olikin kyse. Jaahas. Luin varmaan vÀÀrin. 

Vierailija
19239/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin ei ole mun ihminen, joka haukkuisi mua netissÀ tai muualla. PitÀÀ luoda turvaa ja luotettavuutta.

Onko sinulla pini? 

Vierailija
19240/22554 |
02.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bo on koko maailman ihanin mies, joten hĂ€n pÀÀsee sinne jalkojen vĂ€liin ja siittĂ€mÀÀn lasta tĂ€nĂ€ yönĂ€ đŸ„°. 

Buusta tulee mieleen suomenruotsalainen Ă€lykkö, ellei perĂ€ti ruotsalainen, mies, jonka taso on jossain avaruuden ja ilmakehĂ€n vĂ€lisellĂ€ alueella, joka siis sulkee sinut vajaalla kĂ€yvĂ€ vauva palstalainen pois hĂ€nen ajatuskartaltaan. 

Ketju on lukittu.