Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Jos aikuinen kÀyttÀÀ naisen sukupuolielimen halventavaa nimeÀ jatkuvasti, en arvosta, vaikkei mun arvostusta tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi vtu oikeesti
Onko hermot kireÀllÀ? Voin hieroa niitÀ. Olen hyvÀ hieromaan.
MikÀs ne pistÀÀ kireÀlle?
Vierailija kirjoitti:
Teemu olet ihana ja koska minÀ olen ihana, sinun kannattaisi tehdÀ liikkeesi, koska en odota ikuisesti.
Bo taisi jo ehtiÀ ensin.
Tiesitkö etta Pasi oli Anssin kaa, tiedÀ vaikka olisi nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuinen kÀyttÀÀ naisen sukupuolielimen halventavaa nimeÀ jatkuvasti, en arvosta, vaikkei mun arvostusta tarvitsekaan.
MistÀ pÀÀttelet, ettÀ tÀÀllÀ kukaan kÀyttÀÀ sitÀ jatkuvasti?
Ihan sama kuka kÀyttÀÀ ja mitÀ, mutta mun raja menee siinÀ, jos huudellaan intiimiasioita nettiÄalstalla, niin ei ole mun ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu olet ihana ja koska minÀ olen ihana, sinun kannattaisi tehdÀ liikkeesi, koska en odota ikuisesti.
Bo taisi jo ehtiÀ ensin.
Juttelin Teemun kans ja hÀn sanoi, ettei kannata vaivautua, koska Bo on niin kovan luokan sonni, ettÀ vie sinut hÀneltÀ kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tunniste ja miten saan sinut?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kuka kÀyttÀÀ ja mitÀ, mutta mun raja menee siinÀ, jos huudellaan intiimiasioita nettiÄalstalla, niin ei ole mun ihminen.
Tarkoitatko piniÀ?
Bo on koko maailman ihanin mies, joten hĂ€n pÀÀsee sinne jalkojen vĂ€liin ja siittĂ€mÀÀn lasta tĂ€nĂ€ yönĂ€ đ„°.
Vierailija kirjoitti:
Ne on nÀitÀ jotka eivÀt ole elÀessÀÀn olleet kahdenkeskisessÀ kanssakÀymisessÀ vastakkaisen sukupuolen kanssa ellei paikallista lammasta lasketa. Muuta selitystÀ yksinkertaisesti ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen uskossa, en pakota uskoani kenellekÀÀn, enkÀ postaa uskonnollista materiaalia minnekÀÀn. En myöskÀÀn ole somessa, enkÀ kÀytÀ mitÀÀn nykyaikaisia viestivÀlineitÀ (wa ym), en ole koskaan kÀyttÀnyt, enkÀ tule kÀyttÀmÀÀn. Tuli vain semmoinen olo, ettÀ hyvÀ mainita.
Mukavaa iltaa erÀÀlle naiselle, hÀn saa minuun kyllÀ yhteyden jos haluaa. Ei nÀitÀ juttuja jaksa lukea, saati seurata.
pitÀÀkö tehdÀ tutkintapyyntö? onko tÀmÀ viranomaisasia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ sain eilen nuolentaa... tapasin rakastajaani aamulla. Ihana laittaa pitsiÀ alle, meikata kunnolla kun oli rauhallinen aamu. Ei olla nÀhty kahteen viikkoon. HÀnen vaimonsa ei anna riittÀvÀsti, ja nyt saatiin jÀrjestettyÀ huone ja oli taas niin upeeta.
MitÀ leuhkimista tuollaisessa on, jos saa olla jonkun jalkavaimona? Taidat olla vain huomionkipeÀ trollaaja tai sitten sulla ei ole minkÀÀnlaista omanarvontuntoa.
Jos se on jÀnnÀÀ elÀmÀÀ. Vaimot on kyllÀ pers ceestÀ kun ne ei koskaan anna nÀille ;)
Ja miehet rakastaa. -sivu
Ne mitÀÀn rakasta. Kunhan tyhjentÀvÀt kassinsa helppoon naiseen ja menevÀt sitten perheensÀ luokse.
Niin paljon tekee mieli seksiÀ ton adoniksen kanssa, ettei tosikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen uskossa, en pakota uskoani kenellekÀÀn, enkÀ postaa uskonnollista materiaalia minnekÀÀn. En myöskÀÀn ole somessa, enkÀ kÀytÀ mitÀÀn nykyaikaisia viestivÀlineitÀ (wa ym), en ole koskaan kÀyttÀnyt, enkÀ tule kÀyttÀmÀÀn. Tuli vain semmoinen olo, ettÀ hyvÀ mainita.
Mukavaa iltaa erÀÀlle naiselle, hÀn saa minuun kyllÀ yhteyden jos haluaa. Ei nÀitÀ juttuja jaksa lukea, saati seurata.
pitÀÀkö tehdÀ tutkintapyyntö? onko tÀmÀ viranomaisasia?
On. Pini on kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Samoin ei ole mun ihminen, joka haukkuisi mua netissÀ tai muualla. PitÀÀ luoda turvaa ja luotettavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Sinustako tuossa olikin kyse. Jaahas. Luin varmaan vÀÀrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin ei ole mun ihminen, joka haukkuisi mua netissÀ tai muualla. PitÀÀ luoda turvaa ja luotettavuutta.
Onko sinulla pini?
Vierailija kirjoitti:
Bo on koko maailman ihanin mies, joten hĂ€n pÀÀsee sinne jalkojen vĂ€liin ja siittĂ€mÀÀn lasta tĂ€nĂ€ yönĂ€ đ„°.
Buusta tulee mieleen suomenruotsalainen Àlykkö, ellei perÀti ruotsalainen, mies, jonka taso on jossain avaruuden ja ilmakehÀn vÀlisellÀ alueella, joka siis sulkee sinut vajaalla kÀyvÀ vauva palstalainen pois hÀnen ajatuskartaltaan.
Bo on kyllÀ hiton seksikÀs. Suomessa ei tuollaisia edes nÀe.