Terveiset kaipaamalleni 😍
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Jos aikuinen käyttää naisen sukupuolielimen halventavaa nimeä jatkuvasti, en arvosta, vaikkei mun arvostusta tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi vtu oikeesti
Onko hermot kireällä? Voin hieroa niitä. Olen hyvä hieromaan.
Mikäs ne pistää kireälle?
Vierailija kirjoitti:
Teemu olet ihana ja koska minä olen ihana, sinun kannattaisi tehdä liikkeesi, koska en odota ikuisesti.
Bo taisi jo ehtiä ensin.
Tiesitkö etta Pasi oli Anssin kaa, tiedä vaikka olisi nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuinen käyttää naisen sukupuolielimen halventavaa nimeä jatkuvasti, en arvosta, vaikkei mun arvostusta tarvitsekaan.
Mistä päättelet, että täällä kukaan käyttää sitä jatkuvasti?
Ihan sama kuka käyttää ja mitä, mutta mun raja menee siinä, jos huudellaan intiimiasioita nettiåalstalla, niin ei ole mun ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu olet ihana ja koska minä olen ihana, sinun kannattaisi tehdä liikkeesi, koska en odota ikuisesti.
Bo taisi jo ehtiä ensin.
Juttelin Teemun kans ja hän sanoi, ettei kannata vaivautua, koska Bo on niin kovan luokan sonni, että vie sinut häneltä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tunniste ja miten saan sinut?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kuka käyttää ja mitä, mutta mun raja menee siinä, jos huudellaan intiimiasioita nettiåalstalla, niin ei ole mun ihminen.
Tarkoitatko piniä?
Bo on koko maailman ihanin mies, joten hän pääsee sinne jalkojen väliin ja siittämään lasta tänä yönä 🥰.
Vierailija kirjoitti:
Ne on näitä jotka eivät ole eläessään olleet kahdenkeskisessä kanssakäymisessä vastakkaisen sukupuolen kanssa ellei paikallista lammasta lasketa. Muuta selitystä yksinkertaisesti ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen uskossa, en pakota uskoani kenellekään, enkä postaa uskonnollista materiaalia minnekään. En myöskään ole somessa, enkä käytä mitään nykyaikaisia viestivälineitä (wa ym), en ole koskaan käyttänyt, enkä tule käyttämään. Tuli vain semmoinen olo, että hyvä mainita.
Mukavaa iltaa eräälle naiselle, hän saa minuun kyllä yhteyden jos haluaa. Ei näitä juttuja jaksa lukea, saati seurata.
pitääkö tehdä tutkintapyyntö? onko tämä viranomaisasia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain eilen nuolentaa... tapasin rakastajaani aamulla. Ihana laittaa pitsiä alle, meikata kunnolla kun oli rauhallinen aamu. Ei olla nähty kahteen viikkoon. Hänen vaimonsa ei anna riittävästi, ja nyt saatiin järjestettyä huone ja oli taas niin upeeta.
Mitä leuhkimista tuollaisessa on, jos saa olla jonkun jalkavaimona? Taidat olla vain huomionkipeä trollaaja tai sitten sulla ei ole minkäänlaista omanarvontuntoa.
Jos se on jännää elämää. Vaimot on kyllä pers ceestä kun ne ei koskaan anna näille ;)
Ja miehet rakastaa. -sivu
Ne mitään rakasta. Kunhan tyhjentävät kassinsa helppoon naiseen ja menevät sitten perheensä luokse.
Niin paljon tekee mieli seksiä ton adoniksen kanssa, ettei tosikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen uskossa, en pakota uskoani kenellekään, enkä postaa uskonnollista materiaalia minnekään. En myöskään ole somessa, enkä käytä mitään nykyaikaisia viestivälineitä (wa ym), en ole koskaan käyttänyt, enkä tule käyttämään. Tuli vain semmoinen olo, että hyvä mainita.
Mukavaa iltaa eräälle naiselle, hän saa minuun kyllä yhteyden jos haluaa. Ei näitä juttuja jaksa lukea, saati seurata.
pitääkö tehdä tutkintapyyntö? onko tämä viranomaisasia?
On. Pini on kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Samoin ei ole mun ihminen, joka haukkuisi mua netissä tai muualla. Pitää luoda turvaa ja luotettavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Sinustako tuossa olikin kyse. Jaahas. Luin varmaan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin ei ole mun ihminen, joka haukkuisi mua netissä tai muualla. Pitää luoda turvaa ja luotettavuutta.
Onko sinulla pini?
Vierailija kirjoitti:
Bo on koko maailman ihanin mies, joten hän pääsee sinne jalkojen väliin ja siittämään lasta tänä yönä 🥰.
Buusta tulee mieleen suomenruotsalainen älykkö, ellei peräti ruotsalainen, mies, jonka taso on jossain avaruuden ja ilmakehän välisellä alueella, joka siis sulkee sinut vajaalla käyvä vauva palstalainen pois hänen ajatuskartaltaan.
Bo on kyllä hiton seksikäs. Suomessa ei tuollaisia edes näe.