Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ auttaisi sydÀnsuruun? Ideoita?
Uutta putkeen, toimii aina.
Tuolla tavalla ei opi kovin itsenÀiseksi ihmiseksi. Uskonnoilla on hienoja ohjeita esim. suhteiden loppumisesta. Mm. ettÀ suhteen pÀÀttymisen jÀlkeen tulee odottaa 3kk, tai 1kk jos nainen oli aloitteellinen erossa. Se on hyvÀ periaate ettÀ pitÀÀ 1kk tauon viimeisen seksikerran ja uuden suhteen vÀlillÀ. Keho ehtii kokonaan puhdistua vanhasta energiasta eikÀ tule raahattua mitÀÀn siitÀ uuteen suhteeseen. Sivusta
1kk on kyllÀ aika vÀhÀn :D
ItsellÀni toisaalta kyllÀ sit varmasti puhdistuneet vanhat energiat eikÀ raahaannu mitÀÀn vanhaa turhaa shittiÀ mukana xD
Ei ole mitÀÀn sydÀnsurujakaan ollut aikoihin, niin helppo olla. Nauratti, kun
1kk on se aika, jossa energia puhdistuu. Toki jos ollut pitkÀ suhde niin oon itekin katsonut ettÀ 6kk on henkiseltÀ kantilta ihan hyvÀ aika antaa pölyn laskeutua. Mutta itse ainakin oon sen verran herkkÀ ettÀ tunnen toisesta ihmisestÀ noita energioita niin en kyllÀ haluaisi vastaavasti ettÀ kukaan joutuu tuntemaan minusta. SiitÀ on huomattava hyöty ettÀ antaa kehon puhdistua energiasta ja samalla henkisestikin uudistunut olo.
Ihmiset on monitasoisia. Ne voi samaan aikaan nÀhdÀ sisÀllesi ja haluta pöksyihin. Aika luonnollista minun mielestÀ ja turha siitÀ on pahastua. Mullekin usein kommentoidaan jotain silmistÀ ja pidÀn sitÀ kyllÀ poikkeuksetta sen kommentoijan itsensÀ syvyytenÀ. Niin paljon muunlaisiakin ihmisiÀ maailmassa nimittÀin.
Haluan tuon super uroksen ottavan mut nyt heti ravintolan pöydÀllÀ. Niin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa oma rakas kainalossa. Ei ole omaa rakasta eikÀ varsinkaan kainalossa.
On tullut selvÀks jo!
Kirjoitan henkilölle, jota joskus kaipasin. Se et ole sinÀ.
Bo saa tehdÀ mulle lapsen koska tahansa. Luonne ja geenit kohdallaan. Kerran sadassa vuodessa ehkÀ nÀkee yhtÀ uljasta urosta.
Vierailija kirjoitti:
Bo saa tehdÀ mulle lapsen koska tahansa. Luonne ja geenit kohdallaan. Kerran sadassa vuodessa ehkÀ nÀkee yhtÀ uljasta urosta.
Kuulostaa siltÀ kuin olisit siitossonnia valikoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Haluan tuon super uroksen ottavan mut nyt heti ravintolan pöydÀllÀ. Niin kaunis.
Sit ei muuta kuin iskemÀÀn, jos se on tarjoilija tmv kun hÀÀ kysyy saako llla muuta, sanot ettÀ kyllÀ. Puhelinnumero kiitos.
Teemu olet ihana ja koska minÀ olen ihana, sinun kannattaisi tehdÀ liikkeesi, koska en odota ikuisesti.
Koulutettu, sivistynyt ja ihan Ă€lyttömĂ€n hyvĂ€nnĂ€köinen lakimies đ. Matchattiin TinderissĂ€ pĂ€ivÀÀ ennen kuin nĂ€htiin livenĂ€.
Bo tÀssÀ moi, vinkattiin ettÀ joku kaipailee?
Vierailija kirjoitti:
No, ainakin vilkaistiim toisiamme paristi. HyvÀ tunne. <4
Niin vilkaistiin, se oli ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Olemattomasta ei tule olevaista ennen kuin tunnustaa olemassaolon. Et ole tunnustanut Kastanjan suvereniteettiÀ.
MitÀ tarkoitat kastanjalla?
Vierailija kirjoitti:
Oispa oma rakas kainalossa. Ei ole omaa rakasta eikÀ varsinkaan kainalossa.
Ostinpa vartalotyynyn, ja nyt se on ainakin seurana. Kaivattu liian kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltÀ kuin olisit siitossonnia valikoimassa.
Se aika kuukaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemattomasta ei tule olevaista ennen kuin tunnustaa olemassaolon. Et ole tunnustanut Kastanjan suvereniteettiÀ.
MitÀ tarkoitat kastanjalla?
En tarkoita Hispaniaa enkÀ Espanjaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaisan piniđ
Ăllö sana tuo pini
Vierailija kirjoitti:
voi vtu oikeesti
Onko hermot kireÀllÀ? Voin hieroa niitÀ. Olen hyvÀ hieromaan.
Ota ookakkosta.