Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Ponnari, nuttura vai kiharat tÀnÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Ponnari, nuttura vai kiharat tÀnÀÀn?
Ponnari.
-PETE-
ErÀs julkimo kertoo aloittaneensa parisuhteen, mutta kertoo myös yrittÀneensÀ ensin työntÀÀ miestÀ pois. Olisi varmaan pitÀnyt sinuakin sohia pois heti alkuunsa, niin olisi ollut parempi lopputulos.
Koska eksyt kurssilta, niin voidaan tutkia taas yhdessĂ€ eineshyllyn valikoimaa? Paras herkkuhan seisoi ainakin itselleni koko ajan vieressĂ€. Mukavaa pĂ€ivÀÀ sinulle. đ
ErÀÀstÀ tulkinnasta:
"SiellÀ missÀ menneiden elÀmien negatiivinen karma aiheutti aiemmin vaikeuksia ja vahinkoa, nÀetkin nyt positiivisen karmasi luovan hyvÀÀ. Vanha karma ei enÀÀ vaivaa sinua, sillÀ se on saanut sovituksensa. Menneisyys ei toista itseÀÀn."
Menneiden elÀmien karma tarkoittaa sitÀ ettÀ menneisyyden karmaa on puhdistettu, omasta ja/tai muiden toimesta. TÀhÀn lukeutuu myös sukukarma. EhkÀ tÀstÀ syystÀ on annettu tÀmÀ termi menneet elÀmÀt, se vain tÀytyy ymmÀrtÀÀ oikein. Kirjoitin "ehkÀ" siksi ettÀ en voi tietÀÀ kuinka ko. tulkitsija tekee tulkintoja, joskus haluamme itse kÀyttÀÀ juuri tietynlaisia ilmaisuja.
Toivottavasti tÀstÀ on apua kun luette, pohditte ja yritÀtte ymmÀrtÀÀ mahdollisimman monipuolisesti tulkintoja.
2.12.2025
Huomenta ja pÀivÀn joulumusiikkia.
Toivon pÀivÀÀnne paljon kaikkea ihanaa ja hyvÀÀ. Olkaahan onnellisia tÀstÀkin pÀivÀstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Liekö kaivattuni tÀÀllÀ lainkaan, ja minÀ vain turhia höpöttelen. Sellainen tunne.
HyvÀ alku realismin tunnustamiseksi. Ainoa asia josta voi olla varma on se ettÀ viestin kirjoittaja on itse tÀÀllÀ. Muu on todennÀköisesti harhaa.
K
EipÀ tÀssÀ mikÀÀn kÀytÀnnössÀ muutu. Ihme, ettet lauantaina lÀpi kÀvellyt.
AamupĂ€ivĂ€n halaus sinulle, Tiina Klaukkalaan đ€
Vierailija kirjoitti:
Koska eksyt kurssilta, niin voidaan tutkia taas yhdessĂ€ eineshyllyn valikoimaa? Paras herkkuhan seisoi ainakin itselleni koko ajan vieressĂ€. Mukavaa pĂ€ivÀÀ sinulle. đ
Eineshyllyn? Makkara, pinaattilettu, Atrian makaronilaatikko?
Vierailija kirjoitti:
AamupĂ€ivĂ€n halaus sinulle, Tiina Klaukkalaan đ€
MitÀhÀn Tiina tykkÀÀ, kun tÀÀllÀ tiedetÀÀn ammatti, asuinpaikka, harrastukset jne.?
Vierailija kirjoitti:
Sari, haista vttu!
No???
Aamupalaksi corn flaksien jĂ€mĂ€t sokton jugurtilla, kaakaokalenterin juoma ja leipÀÀ meetvurstilla, juustolla ja tomaatilla. Kelpaisiko sinulle, Ihanatar? Sen jĂ€lkeen aamukĂ€velylle metsĂ€poluille ja sitten töihin. <3 đ -Dandere
Joulukuun toinen,
mistÀ nyt moinen
aamun kiukku
senkin liukku?
VÀÀrÀllÀ jalalla vuoteesta noussut
aamupuuroonsa kussut?
JÀikö nuolematta t#ss#t?
Ei joulumusaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantai oli hyvĂ€ ilta đđ
TÀssÀ ketjussa?
Ei kun kĂ€mpillĂ€... sain kakkosta! đ
Niin sait Markulta
Jokainen on oman elÀmÀnsÀ Markku.
MinÀ olen valvonut tuhat yötÀ.
Tehnyt työtÀ tyhjÀÀ niin kuin kuolemaa.
Kaipuuta polttavaa olen tuntenut nÀillÀ teillÀ.
ElÀmÀni kintereillÀ ajanut eteenpÀin.
MinÀ olen muistanut sinut kipuna kiivaana
Suruna sielussain.
Valona yössÀ vain.
VielÀ huikea ihastumisvaihe ollut pÀÀllÀ muutaman kk:n. Jospa talven myrskyt tois rintaan rauhan.VielÀ toivon, etteivÀt jÀiset tuulet viiltÀisi tunteita pois.