Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täysikuu, ei unta ??

Vierailija
25.03.2024 |

Ja taas eilen tajusin sen miksi en nukkunut käytännössä yhtään la-su yönä. Pelkkää koiranunta.

Oli täysikuu! Jonka siis huomasin vasta eilen illalla. Joka kerta sama juttu ja aina syyllinen on kuu.

Onko muilla sama samaa? Ilmeisesti vuorovesi-ilmiö voisi olla tieteellinen selitys, mutta onhan tämä aika mystistä. En uskoisi jos en olisi kokenut, ja pitkään jo.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin kuin tukki ja olisin nukkunut pidempäänkin mutta kello soi.

Vierailija
2/10 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tumman punainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nukkunut. Mutta viime yönä heräsin yhtäkkiä kesken. Ja jatkoin jonkin ajan kuluttua.

Vierailija
4/10 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla täysikuu vaikuttaa myös uneen, nukun huonosti ja ne hetket mitä nukun, unet ovat ahdistavia. Tätä on jatkunut jo teinistä saakka

Vierailija
5/10 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa. Ja kylmyys myös tekee unettomuutta. Nukun paremmin lämpimässä. 

Vierailija
6/10 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella usein huonojen öiden takaa paljastuu itselläkin täysikuu. En haluaisi uskoa moiseen mutta kai se on pakko. 

Vierailija
7/10 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuu pystyy vaikuttamaan meriinkin nousu/laskuveden tavoin, miksi se ei pystyisi vaikuttamaan vesipäisiin yksilöihinkin.

Vierailija
8/10 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla täysikuu vaikuttaa myös uneen, nukun huonosti ja ne hetket mitä nukun, unet ovat ahdistavia. Tätä on jatkunut jo teinistä saakka

Joo, minulla on rullaverho + paksut verhot. Huoneessa on aina pilkkopimeää, eli valon määrästä se ei ole kiinni.

Ap

Vierailija
9/10 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuu pystyy vaikuttamaan meriinkin nousu/laskuveden tavoin, miksi se ei pystyisi vaikuttamaan vesipäisiin yksilöihinkin.

Kuvitteletko että ihmisellä on vettä vain päässä, urpo. Suuri osa ihmisestä on vettä, sinustakin.

Vierailija
10/10 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Vahvistusharha.