Täysikuu, ei unta ??
Ja taas eilen tajusin sen miksi en nukkunut käytännössä yhtään la-su yönä. Pelkkää koiranunta.
Oli täysikuu! Jonka siis huomasin vasta eilen illalla. Joka kerta sama juttu ja aina syyllinen on kuu.
Onko muilla sama samaa? Ilmeisesti vuorovesi-ilmiö voisi olla tieteellinen selitys, mutta onhan tämä aika mystistä. En uskoisi jos en olisi kokenut, ja pitkään jo.
Kommentit (10)
Oon nukkunut. Mutta viime yönä heräsin yhtäkkiä kesken. Ja jatkoin jonkin ajan kuluttua.
Minulla täysikuu vaikuttaa myös uneen, nukun huonosti ja ne hetket mitä nukun, unet ovat ahdistavia. Tätä on jatkunut jo teinistä saakka
Vaikuttaa. Ja kylmyys myös tekee unettomuutta. Nukun paremmin lämpimässä.
Todella usein huonojen öiden takaa paljastuu itselläkin täysikuu. En haluaisi uskoa moiseen mutta kai se on pakko.
Jos kuu pystyy vaikuttamaan meriinkin nousu/laskuveden tavoin, miksi se ei pystyisi vaikuttamaan vesipäisiin yksilöihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla täysikuu vaikuttaa myös uneen, nukun huonosti ja ne hetket mitä nukun, unet ovat ahdistavia. Tätä on jatkunut jo teinistä saakka
Joo, minulla on rullaverho + paksut verhot. Huoneessa on aina pilkkopimeää, eli valon määrästä se ei ole kiinni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos kuu pystyy vaikuttamaan meriinkin nousu/laskuveden tavoin, miksi se ei pystyisi vaikuttamaan vesipäisiin yksilöihinkin.
Kuvitteletko että ihmisellä on vettä vain päässä, urpo. Suuri osa ihmisestä on vettä, sinustakin.
Nukuin kuin tukki ja olisin nukkunut pidempäänkin mutta kello soi.