Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
En olisi elÀissÀni voinut kuvitella ettÀ Suomessa voidaan tuomita syyttömiÀ ihmisiÀ. Opin uutta ja olen taas viisaampi.
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa, kanssakaipaajat. PitkÀn aikaa ikÀvÀ tuntui jo helpommalla ja olin tÀÀltÀkin kauan poissa. Mutta jonkin aikaa sitten ikÀvÀ iski pahempana kuin koskaan. Helpottaako ikinÀ? -eipaljonnaurata
IkÀvöinti on kuin merenkÀynti: vÀlillÀ tuulee, aaltoilee, myrskyÀÀ ja tyyntyy. Pieni laine rantaan liplattaa hetken ennen peilityyyntÀ. Sivusta vaan.
En ole kuitenkaan ainoa ihminen joka on tuomittu tÀysin aiheetta. TÀstÀ saan voimaa.
Ei se mitÀÀn, on kuitenkin tÀrkeÀmpÀÀ ettÀ luottotiedot ovat puhtaat eikÀ ole velkoja.
Olet kuusi vuotta myöhÀssÀ tajuamisinesi.
Haluaisiko joku kysyÀ tuomiostani jotakin? Voisin tÀssÀ vastailla kiinnostuneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa sellaiset vÀlit, ettÀ voisin edes toivottaa kivaa joulua.
Voisin toivottaa mutta en aio. Aion tehdÀ nollan.
Miks?
Vierailija kirjoitti:
On kivaa olla paha ihminen ja rikollinen.
Vahvistan havaintonne siitÀ ettÀ rikollisista pidetÀÀn. Taas tÀnÀÀn minulta pyydettiin apua, olen helposti lÀhestyttÀvÀ.
KetÀ kaipaat?
Ei oikein uskalla kaivata tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrrÀn kyl ettet tullu sinne tÀnÀÀnkÀÀ. Ulkona sataa vettÀ ja kaikkee.
Ja kaikkee ? No sÀÀ ei estÀ mut oli sitÀ kaikkee. Varmistan vielÀ ettÀ puhutaan paikasta ex ?
Saunomaan ystÀvÀn kanssa <3 sellainen haave.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvistan havaintonne siitÀ ettÀ rikollisista pidetÀÀn. Taas tÀnÀÀn minulta pyydettiin apua, olen helposti lÀhestyttÀvÀ.
KetÀ kaipaat?
Huomiota.
SelitÀ edes, mitÀ mietit, ettÀ pÀÀdyit minun dumppaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KetÀ kaipaat?
Jaahas, kommenttini ei tullutkaan lÀpi. Uudestaan tiivistetymmin, teitÀ tulin tervehtimÀÀn. Laitoin myös tonttumusaa teille aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko joku kysyÀ tuomiostani jotakin? Voisin tÀssÀ vastailla kiinnostuneille.
Oletko pedo tai vaimon hakkaaja?
Vierailija kirjoitti:
TiedÀt sen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TiedÀt sen itsekin.
En tosiaan tiedÀ. Viime perjantaina puhuit sitoutumisesta. Miten yhdessÀ yössÀ voi heittÀÀ toisen roskiin, kun vasta on uskotellut rakastavansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TiedÀt sen itsekin.
En tosiaan tiedÀ. Viime perjantaina puhuit sitoutumisesta. Miten yhdessÀ yössÀ voi heittÀÀ toisen roskiin, kun vasta on uskotellut rakastavansa?
Helposti jos tietÀÀ saavansa sillÀ pesÀÀ.
No mutta. Hauskaa iltaa teille sitten! Olkaahan ihmisiksi hyvĂ€t hyssykĂ€t. đ
Olen syystÀ skeptinen. Sivusta