Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Olisiko teillÀ samanlainen tapa viettÀÀ joulua? Esim. kinkut vs. vege, juhlavaatteet vai mukavuus, joulukirkkoon vai kotoilua jne.
En mÀ tiedÀ. Itse en juurikaan vietÀ joulua.
Itse en edes lausu sitÀ sanaa.
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn taas menit ohi ja tuijotit puhelintasi.
Hukutan sinne murheeni, kun en nÀe kaivattua.
Vierailija kirjoitti:
Kohta lĂ€htee đđœđđœđđœ
MikÀ osui?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Olisiko teillÀ samanlainen tapa viettÀÀ joulua? Esim. kinkut vs. vege, juhlavaatteet vai mukavuus, joulukirkkoon vai kotoilua jne.
MÀ tykkÀÀn kinkusta ja kotoilusta, ei tod. kirkkoa. Voisi siistimmÀt vaatteet olla pÀÀllÀ ja ehkÀ sukulaisiakin nÀhdÀ, mutta pÀÀosin kotona perheen kanssa. Kaivatun kainalossa sohvalla ois parasta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
En syö kinkkua, en ole myöskÀÀn vege. Jouluna kotoillaan ja kÀydÀÀn myös kirkossa, on juhlavaatteet (aterialla) ja mukavat sitten lahjojen jÀlkeen löhöillessÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia ihana..
Kuin myös ihanuus đ đ đ -Dandere
Vierailija kirjoitti:
Haluan ja uskallan lÀhestyÀ sua, mutta en osaa. TÀnÀÀnki aivot löi tyhjÀÀ kun istuttiin vastakkain molempien tauolla.
Mekin istuttiin vastakkain, mutta eri pöydissÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan ja uskallan lÀhestyÀ sua, mutta en osaa. TÀnÀÀnki aivot löi tyhjÀÀ kun istuttiin vastakkain molempien tauolla.
Sama. EhkÀ mulla myös, etten oikeen uskallakaan lÀhestyÀ aina. Jos on pitkÀ tauko, ettei olla juteltu, niin alan ajatella, et se toinen ei haluakaan mitÀÀn musta enÀÀ. -sivusta-
Sama.
-AP
Ei tulla viettÀmÀÀn joulua yhdessÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ tykkÀÀn kinkusta ja kotoilusta, ei tod. kirkkoa. Voisi siistimmÀt vaatteet olla pÀÀllÀ ja ehkÀ sukulaisiakin nÀhdÀ, mutta pÀÀosin kotona perheen kanssa. Kaivatun kainalossa sohvalla ois parasta kuitenkin.
Joulua pidetÀÀn uskonnollisena juhlana. Miksi vietÀt sitÀ kun et tod voi mennÀ kirkkoon?
EntÀ jos viettÀÀ pakanallista joulua auringon syntymÀjuhlaa?
/eri
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaisin sellaisen shakkikuvioisen puseron pÀÀlleni ni pelaisitko mun pÀÀllÀ shakkia?
Jos leikkisit samaan aikaan mun sukilla.
Olen joulumies, melkein pukki itsekin. Jouluun kuuluu itse tehty tÀyskattaus perinteisiÀ syömisiÀ ja sina voi jotain uuttakin kokeilla. Ennen kaikkea kotona perheen parissa nauttimista ja rentoutumista, myös hyvÀÀ yhdessÀoloa vaikka pelejÀ pelaten. Ei pönötystÀ eikÀ ympÀriinsÀ suorittamassa ravaamista. Ennemmin hiljentymistÀ ja tunnelmointia. Koristeet, kynttilÀt ja kiireetön tunnelma tÀrkeitÀ. Voi sitÀ joskus pyhinÀ piipahtaa esim. vanhemmilla sukulaisilla kylÀssÀ. Kirkko ei kuulu perinteisiin mutta voisi siellÀkin tunnelmaan virittyÀkseen kÀydÀ jos joku tÀrkeÀ seuraksi haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tÀmÀn vuoden joulua.
Vierailija kirjoitti:
Onko suurikin uutinen? Monena jouluna olet muuta sanonut, mutta viimein pÀÀsit sopuun itsesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna nÀhdÀÀn, ehkÀ. Jos jaksan.
Huomenna jutellaan, ehkÀ. Jos jaksan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulua pidetÀÀn uskonnollisena juhlana. Miksi vietÀt sitÀ kun et tod voi mennÀ kirkkoon?
Voin mennÀ, mutten halua viettÀÀ joulua niin. Jokainen pÀÀttÀköön itse, miten juhliaan haluaa viettÀÀ.
En tiedÀ kun ei ole ikinÀ yhteistÀ joulua vietetty.