Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ hullu hatuntekijĂ€ni đź
Kivaa iltaa iso, karvainen ja kiukkuinen prinsessana! Salaa tykkÀÀn sinusta.
Sanoin jo etten oo iso đ€
Anteeksi, en lukenut ketjua vÀlistÀ. Varmaan huutelin sivusta.
T: ErÀs hattumaakari
Vierailija kirjoitti:
Jos voisin, kirjoittaisin tÀhÀn hÀdin tuskin nÀkyvin minikirjaimin hÀnelle, ettÀ rakastan. Hyvin hiljaa. Kuin riite veden pinnassa.
Nuo sanat huutavat isoja suuria kirjaimia!
Vierailija kirjoitti:
Opelta pusut.
Opelta pusut takaisin.
Koliikki tyttis
Ois pahin painajaiseni
Jatkuvaa kiistaa
Saako sieluni rauhaa?
Kaivaisi mulle hautaa
-Ihmisfoobikko
Voisin lukea sulle parhaita Jerry Cottonin klassikoita iltaisin ennen kuin sammutamme valot ja menemme peiton alle suorittamaan esiaviollisia velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Voisin lukea sulle parhaita Jerry Cottonin klassikoita iltaisin ennen kuin sammutamme valot ja menemme peiton alle suorittamaan esiaviollisia velvollisuuksia.
Ex-poikkis luki mulle ÀÀneen Sinuhe egyptilÀistÀ
Vierailija kirjoitti:
mÀ voisin lukea sullle tuhmia tarinoita
Vierailija kirjoitti:
Koliikki referoi koleeriseen temperamenttiin. Jatkuvaan nurinaan ja vallan kÀytölliseen mÀÀrÀilytahtoon. Antaisi asioiden jo olla, eikÀ olisi niin sapekas. Olisi jÀrkyttÀvÀÀ joutua vÀittelynhimoisen hampaisiin rakkaussuhteessa.
Antaisi jo minkÀ olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opelta pusut.
Opelta pusut takaisin.
Ja minÀ tungen vÀliin, koska varmaan mulle! Kiitos tÀnÀÀn avusta tulostimen kanssa. Ope
Vierailija kirjoitti:
Kiitos terveisistÀ! Oikeastaan olisin tahtonut kuulla jo sen, ettÀ olisit onnellinen. MinÀ toivon niin sisÀllÀin, ettÀ löydÀt vielÀ onnesi. Kaikkea hyvÀÀ sinulle.
Kiitos, toivottavasti kanssasi. Voin olla kyllÀ yksinkin, olen aina ollut, kÀytÀnnössÀ.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan velvollisuuksia ja suorittamisia, olen vapaa sielu.
Rakastin sua aivan helvetisti.
MennÀkö vai eikÀ mennÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koliikki referoi koleeriseen temperamenttiin. Jatkuvaan nurinaan ja vallan kÀytölliseen mÀÀrÀilytahtoon. Antaisi asioiden jo olla, eikÀ olisi niin sapekas. Olisi jÀrkyttÀvÀÀ joutua vÀittelynhimoisen hampaisiin rakkaussuhteessa.
Antaisi jo minkÀ olla?
Sen, etten kaipaa hÀntÀ tai siis hÀnen kaivattunsa ei kaipaa. Itse en huoli sapekkaita ihmisiÀ kumppaniksi. Oma Àitini on jo tarpeeksi mulle koleerisesta tempperamentista, jolle kaikki muut ihmiset ovat hÀnen hypytettÀvissÀÀn olevia. Siis mielikuvan tasolla. Ainut kehen hÀn kohdistaa vÀkivaltaa olen minÀ - Ihmisfoobikko.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sitten enÀÀ rakasta.
Vierailija kirjoitti:
KetÀ koska?
MinĂ€ rakastan erĂ€stĂ€ Riikkaa. Pusu iltaan! đ -AvPD
Eikö ole ikinÀ tullut mieleen, ettÀ eri kaipaajilla voi olla samanlaisia tunteita myös silloin, kun toinen ottaa pÀÀhÀn tai on tapahtunut jotakin ikÀvÀÀ? NiistÀ kirjoittaa tÀÀllÀ usea kaipaaja ihan samalla tavalla kuin muitakin viestejÀ. On törkeÀÀ ja mustamaalaavaa vÀittÀÀ, ettÀ yksi henkilö olisi kaikkien ikÀvÀtunteisten viestin takana. Itse kirjoitan enimmÀkseen myönteiseksi laskettavista tunteista, mutta ihmiselÀmÀÀn kuuluu myös tunteet, jotka eivÀt ole niin kivoja. Ja niille on yleensÀ hyvÀ syy. Mulla ei ole tapana oikeassakaan elÀmÀssÀ kiukutella kiukuttelun takia vaan jokin asia aiheuttaa sen. Sen saa myös ilmaista, eikÀ siihen tarvitse teiltÀ lupaa kysyÀ. KeskittykÀÀ omaan kaipaukseenne, niin ei kiristÀ pipo niin paljon.
Mukavaa iltaa pÀivÀunelleni