Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole ikinÀ tullut mieleen, ettÀ eri kaipaajilla voi olla samanlaisia tunteita myös silloin, kun toinen ottaa pÀÀhÀn tai on tapahtunut jotakin ikÀvÀÀ? NiistÀ kirjoittaa tÀÀllÀ usea kaipaaja ihan samalla tavalla kuin muitakin viestejÀ. On törkeÀÀ ja mustamaalaavaa vÀittÀÀ, ettÀ yksi henkilö olisi kaikkien ikÀvÀtunteisten viestin takana. Itse kirjoitan enimmÀkseen myönteiseksi laskettavista tunteista, mutta ihmiselÀmÀÀn kuuluu myös tunteet, jotka eivÀt ole niin kivoja. Ja niille on yleensÀ hyvÀ syy. Mulla ei ole tapana oikeassakaan elÀmÀssÀ kiukutella kiukuttelun takia vaan jokin asia aiheuttaa sen. Sen saa myös ilmaista, eikÀ siihen tarvitse teiltÀ lupaa kysyÀ. KeskittykÀÀ omaan kaipaukseenne, niin ei kiristÀ pipo niin paljon.
Idioottimainen chattÀily tuntemattoman kanssa ei ole mitÀÀn kaipausta!
Jos menisitte kaivattunne kanssa naimisiin, ja ottaisitte puolison sukunimen, niin mitkÀ olisivat nimikirjaimesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin lukea sulle parhaita Jerry Cottonin klassikoita iltaisin ennen kuin sammutamme valot ja menemme peiton alle suorittamaan esiaviollisia velvollisuuksia.
mÀ voisin lukea sullle tuhmia tarinoita
Oletko itse ne laatinut?
Vierailija kirjoitti:
Jos menisitte kaivattunne kanssa naimisiin, ja ottaisitte puolison sukunimen, niin mitkÀ olisivat nimikirjaimesi?
A-N. A. L.
Vierailija kirjoitti:
TK
Ja todellakin liberaali-radikaalifeministinÀ ottaisin mielellÀni naisen sukunimen. En halua tukea liitoksistaan narisevaa miesvaltaa. -Dandere
Sen nÀkee naamasta, kun lakkaa saamasta.
Vierailija kirjoitti:
Voisin lukea sulle parhaita Jerry Cottonin klassikoita iltaisin ennen kuin sammutamme valot ja menemme peiton alle suorittamaan esiaviollisia velvollisuuksia.
Unohda se Jerry cot-cot-Cotton
vien kirjavalinoilla voiton
Luetaan Valittuja Paloja
tai huikeita satuja.
Niiden tarinoihin uppoudutaan
ei peittojen alle kaivauduta
tuskin muuhunkaan vaivaudutaan
koska uni kaikesta voiton vie.
MÀ en oikeen vaikuta semmoiselta aikuismaiselta. Henkisesti olen noin 10 vuotta jÀljessÀ.
Vierailija kirjoitti:
OK, EK, AY, RY, VR tai HR
Vierailija kirjoitti:
SitÀkö se onkin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se vaikuta tunteisiin sitÀ toista kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FBI, YYA, DDR
Vierailija kirjoitti:
P.A. sopii miulle koska olen perse auki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FBI, YYA, DDR
Ălyköille oikea aihe tulla esiin!
Gallup: Millaiset treffit jÀrjestÀisit kaivatullesi?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Millaiset treffit jÀrjestÀisit kaivatullesi?
Hanami-treffit đžđđ§đź -Dandere
MennyttÀ?