Maailman rumin hiustyyli miehellä?
Mielestäni kaljuksi ajeltu pää ja siihen parta (minkälainen parta tahansa)
Kommentit (103)
Kalju muuten, mutta ne takahaivenet pitkällä hiirenhännällä.
Takatukka eli niskabiitles näyttää kyllä vanhoissa kuvissa aika kornilta. Kovin tyylikkäältä ei näytä myöskään kaljuuntuva mies, jonka kaljun ympärillä kasvavat pitkät hiukset on vedetty ponnarille. Poikani ajoi itsensä kaljuksi ja kasvatti viikset ja parran. Näytti hölmöltä minun silmiini, mutten mitään kyllä maininnut. Ne jouhet hävisivät kasvoista kyllä aika nopeasti.
Suomalaisten naurettavien hevariukkojen Väinämöis-look.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten naurettavien hevariukkojen Väinämöis-look.
Sellainen että sitä on selvästi laitettu ja kammattu jotenkin.
Pitäisi olla sellainen millainen se on kun herää. Mies joka laittautuu ja pistää hiuksia kuosiin on epäilyttävä.
Milda-Mummotukka jakauksella on miehellä aika kamala.
Kalju. Suomalaiset miehet tunnistaa missä vaan. Kaikki saman näköisiä kaljut ajettu.
Vierailija kirjoitti:
Kalju. Suomalaiset miehet tunnistaa missä vaan. Kaikki saman näköisiä kaljut ajettu.
Aina paremmin täyskalju toimii kuin jotkut harvat hiutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Milda-Mummotukka jakauksella on miehellä aika kamala.
Jakauksen voi onneksi sotkea niin ettei sitä näy.
Sinkku miehen itse peilin edessä leikkuukoneella muotoiltu, joka jotain sivusiilin ja 14 mm päällystukan sikiötä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina paremmin täyskalju toimii kuin jotkut harvat hiutuvat.
Idea on ettei laittauduta ja annetaan sen haituvan olla miehekkäästi.
Heterot ei laita hiuksiaa nätiksi tai kiillottele kaljuja.
Käärijäkampaus on aika ruma, jos rehellisiä ollaan.
Siili , siitä en tykkää. Kaljukin on parempi. Pitkä , roikkuva , pesemärön on myös ruma sekä miehellä että naisella.
Vierailija kirjoitti:
Siili , siitä en tykkää. Kaljukin on parempi. Pitkä , roikkuva , pesemärön on myös ruma sekä miehellä että naisella.
Minä sinulle pitkän, roikkuvan ja pesemättömän näytän...
T. Rivo-Risto
Minä pidän kaljuista :) Minä sanon että takatukka. Ihan hirveä kaikille. Traumat kasari-ysäristä.