Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin mennÀ metsÀÀn, laittaa sinut istumaan kannolle ja huutaisin sulle niin lujaa kuin kurkusta lÀhtee nÀiden vuosien edestÀ. Sitten itkisin kaulassasi hetken ja lÀhtisin pois. Saisit edes tuta, miltÀ tÀmÀ kaikki on tuntunut.
Samantyyppinen kÀynyt mielessÀ. Kun saisi tuta sen tuskan minkÀ oon hÀnen toimintansa vuoksi lÀpikÀynyt. Miettisi sen jÀlkeen kahdesti miten naisia kohtelee. Miettisi hetken mitÀ pojalleen opettaa ja tuliko itse kohdeltua naisia siten kuten tahtoisi omaa tytÀrtÀÀn tai ÀitiÀÀn kohdeltavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maan laiturilla
Kuljen, kuljen sydÀn palaen
alla sÀdehtivÀin lamppuketjujen.
Lunta sataa hiljaa, tuoksuvat
vierellÀni kukat suuret, valkeat.
Kaupunki on oudon utuinen.
MitÀ tÀÀltÀ etsin, sitÀ löydÀ en.
Kuulen kohun kaukaa: planeetat
halki avaruuden syöksyy valtavat.
Valtamerten yli ennen kaipasin,
avaruuden rannalla janoon tÀhtihin
nyt kaukaisiin.
ElÀmÀssÀ kaiken, kaiken kadotin.
Laske, taivaan laiva, purjein kultaisin
Maan laituriin!-Katri Vala
đ
Kenelle? Onko tÀmÀkin nn?
Oli vain huutoni maailmankaikkeudelle, ei varsinaisesti suoraan kaivatulleni
Ok. Maailmankaikkeus sai suukkosikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ söitte tÀnÀÀn lounaalla?
Söin lounaaksi kiusausta, mutta ei ollut se pahin kiusaus.
Mutta et langennut kuitenkaan?
Kultakutri hikoilemassa juoksumatollađ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ sun pahin kiusaus on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy jonkun peilistÀ ;)
Vierailija kirjoitti:
MikropettÀminen johtaa oikeaan pettÀmiseen kaikissa tapauksissa ja joka kerta. Jos ei johda, se johtuu vain siitÀ, ettei tilaisuutta oikeaan pettÀmiseen ole tullut.
Sullakin on hei vÀÀrÀ ketju. Lue otsikko vai oletko vÀhÀn yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VetelÀstÀ bulkki"kinkusta" tehty kinkkukiusaus. sivu
Jos voisin, kirjoittaisin tÀhÀn hÀdin tuskin nÀkyvin minikirjaimin hÀnelle, ettÀ rakastan. Hyvin hiljaa. Kuin riite veden pinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy jonkun peilistÀ ;)
onko hÀn mies vai nainen
Mulla on oma salainen tonttuovi mistÀ luikin piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt onko himoni sinua kohtaan pelkÀstÀÀn seksuaalinen. Joka tapauksessa en saa mielestÀni sinua. T: Opiskelukaverisi.
Miehelle vai naiselle?
Upealle naiselle. TiedÀn ettÀ meillÀ on ainakin aiemmin ollut kemiaa vÀlillÀmme. EhkÀ vielÀkin vaikka olemme tahoillamme suhteessa.
đ€
ĂĂ€h, ihanaan mieheen törmĂ€sin kaupungissa, Ă€rrĂ€llĂ€. Olen ennenkin hĂ€net nĂ€hnyt. Molemmilla kerroilla hĂ€n ilmaisee selkeĂ€sti haluavansa kontaktiin. Ja tĂ€nÀÀn lĂ€hestyi. Nuorempi kuin minĂ€, ja varattu, se selvis tĂ€nÀÀn. Mut huhheijaa. Panisin đđ€€đ
Mukavaa alkuiltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosit tulilla taas palstalla joillain maanantain kunniaksi? Yksinkertainen tÀytyy olla ettei ymmÀrrÀ ketjun otsikkoa. Siis vttttu mitÀ paskaa sivutolkulla!
T. Ohis
TĂ€mĂ€ viestihĂ€n oli otsikon mukainen? LisĂ€ksi, mitĂ€ hittoa sĂ€ ressaat siitĂ€ mitĂ€ muut tekee? Mee ittees ja tutki noita sun ongelmia. ĂlĂ€kĂ€ nyt tĂ€stĂ€kin vielĂ€ loukkaannu ja kĂ€y pÀÀlle.
KyllĂ€ oon samaa mieltĂ€ ap:n kanssa, tĂ€yttĂ€ paskaa, ja aamupĂ€ivĂ€stĂ€ jo taas erĂ€s vĂ€ittelee tÀÀllĂ€ ja omii joka viestin harhoissaan. Pyrkii selvittĂ€mÀÀn vĂ€lejÀÀn đ€Żđ€źđ€ Toiset ei lue otsikkoa. Onneks olin kaupungissa koko pĂ€ivĂ€n niin ei menny aika hukkaan palstalla. IkĂ€vĂ€ vaan huomata ettĂ€ sama meno jatkuu. Ja yksi ainoa ihminen tÀÀllĂ€ oksentaa negaa ja saa numeroa aikaseks. Ilmeisesti h*lvetin paha olla hĂ€llĂ€. Tai psyy
Ota lÀÀkkeet, kun kuvittelet kaiken yhden kirjoittamaksi. SinÀ tÀssÀ harhaisin olet. Ja vielÀpÀ otsikon mukaisesti ja positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosit tulilla taas palstalla joillain maanantain kunniaksi? Yksinkertainen tÀytyy olla ettei ymmÀrrÀ ketjun otsikkoa. Siis vttttu mitÀ paskaa sivutolkulla!
T. Ohis
TĂ€mĂ€ viestihĂ€n oli otsikon mukainen? LisĂ€ksi, mitĂ€ hittoa sĂ€ ressaat siitĂ€ mitĂ€ muut tekee? Mee ittees ja tutki noita sun ongelmia. ĂlĂ€kĂ€ nyt tĂ€stĂ€kin vielĂ€ loukkaannu ja kĂ€y pÀÀlle.
KyllĂ€ oon samaa mieltĂ€ ap:n kanssa, tĂ€yttĂ€ paskaa, ja aamupĂ€ivĂ€stĂ€ jo taas erĂ€s vĂ€ittelee tÀÀllĂ€ ja omii joka viestin harhoissaan. Pyrkii selvittĂ€mÀÀn vĂ€lejÀÀn đ€Żđ€źđ€ Toiset ei lue otsikkoa. Onneks olin kaupungissa koko pĂ€ivĂ€n niin ei menny aika hukkaan palstalla. IkĂ€vĂ€ vaan huomata ettĂ€ sama meno jatkuu. Ja yksi ainoa ihminen tÀÀllĂ€ oksentaa negaa ja saa numeroa aikaseks. Ilmeisesti h*lvetin paha olla hĂ€llĂ€. Tai psyy
VedÀ nyt ittes vaikka vessanpöntöstÀ, olet kerrassaan nolo tapaus. TÀmÀn rumempaan en nyt ryhtynyt palstalla kun jÀÀ ihan jÀlkiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on oma salainen tonttuovi mistÀ luikin piiloon.
arvasin !
Oli vain huutoni maailmankaikkeudelle, ei varsinaisesti suoraan kaivatulleni