Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Mulle ei kannata antaa mitÀÀn, koska tuhlaan sen saman tien, mutta vain jos kyse on yhdestÀ asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaivattuni pinpille!
Tuletko hoitelemaan sen?
Joulukuu. TerveisiĂ€ pukilleđ
A:lta pusut toiselle A:lle đ
Kuulitko K naurujoogani Kun Luin PÀÀrynĂ€ jĂ€tski Petos listalta xD đđđđđđđđđđđđđđđđ
En kourinut persettÀsi viimeksi tanssiessamme, mutta se ei tarkoita, etten vÀlittÀisi sinusta. Jos saan uuden yrityksen, lupaan ahdistella paremmin.
Ihanaa joulukuun ensimmĂ€istĂ€ viikkoa, kultaseni. đ€đ Pieni palstatauko tuloillaan - pakon sanelemana. IkĂ€vĂ€ hÀÀrĂ€ilee kuitenkin taustapiruna. Ajattelen sinua.
Vierailija kirjoitti:
IkÀvÀ jÀi
Olipas komistus
Vierailija kirjoitti:
A:lta pusut toiselle A:lle đ
AA-kerhosta elÀmÀlle evÀÀt.
Vierailija kirjoitti:
Pakko lopettaa
Ei ole kun etenemme tÀssÀ nyt
Jos kesĂ€kuussa sitten milloin dollar Samille mutta sinne tĂ€nne tonne roiskiva helikopteri xP đ
Pinkki huppari ja mustat housut tĂ€nÀÀn đ?
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !
Kun olemme istuneet kahvilla ja jutelleet, oletko koskaan miettinyt nainen, ettÀ olisi kiva antaa minulle piniÀ? EntÀ palasiko tÀmÀ ajatus mieleesi, kun seuraavan kerran sormeilit piniÀsi?
En ymmÀrrÀ. Toisaalta ymmÀrrÀn. Olet totaalisen jumissa itsesi ja maailman kanssa.
KyllÀ pohjalaisissa miehissÀ on jotain houkuttelevaa. Olen etÀisiltÀ juuriltani karjalainen ja langennut kerran. Ja taas uudestaan lankeamassa.