Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Haluan puhua asian selvÀksi.
EiköhĂ€n kaikki ole jo selvÀÀ. đ Oot ihana ihminen ja toivon sulle kaikkea parasta mitĂ€ maailmalla on tarjota. MeidĂ€n vĂ€leihin ja mun tunteisiin se ei vaikuta. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen oppinut hyvÀksymÀÀn, ettei kaikkien kanssa saa pantua asioille pistettÀ. Joskus jonkun kanssa asiat jÀÀvÀt vaan kesken ja selvittÀmÀttÀ. MinkÀpÀ sille mahtaa.
Ne jÀÀvÀt selvittÀmÀttÀ jos niitÀ ei selvitÀ.
Niin jÀÀvÀt, mutta joitain asioita ei voi selvittÀÀ. Ei se omasta halusta ole kiinni, joten tÀysin ap:n kannalla.
Miksei voisi jos ihmiset on halukkaita selvittÀmÀÀn? Toki jos halua ei löydy molemmin puolin niin sitten ehkÀ jÀÀ selvittÀmÀttÀ
Vierailija kirjoitti:
Jotakin haluaisin kirjoittaa mutta sanat ovat loppu. Tai jumissa syvÀllÀ sisÀllÀ. En tiedÀ, miten nÀitÀ vuosia kestÀneitÀ tunteita Siihen naiseen enÀÀ voisi sanoittaa. Vuosia. Vuosia. Henkisesti oudon painoton olo.
Mulla on ihan tÀsmÀlleen sama olo mutta miehestÀ. Kun ei oo sanoja pitÀÀ olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotakin haluaisin kirjoittaa mutta sanat ovat loppu. Tai jumissa syvÀllÀ sisÀllÀ. En tiedÀ, miten nÀitÀ vuosia kestÀneitÀ tunteita Siihen naiseen enÀÀ voisi sanoittaa. Vuosia. Vuosia. Henkisesti oudon painoton olo.
Mulla ihan sama. En osaa sanoittaa tunteitani erÀstÀ miestÀ kohtaan.
TÀÀllÀ on varmaan paljonkin ihmisiÀ, jotka toivovat kaivatulleen parasta, mitÀ maailma voi antaa. MinÀ ainakin toivon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tĂ€llĂ€ on jo kruunu-merkki? Parissa minuutissa?đ
MitÀ kruunu-merkki tarkoittaa? En oikeesti tiedÀ.
Hetkinen, nyt se on kadonnu, mode paino vahingossa tai tuli katumapÀÀlle :D
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ on varmaan paljonkin ihmisiÀ, jotka toivovat kaivatulleen parasta, mitÀ maailma voi antaa. MinÀ ainakin toivon.
Joo ja osa nÀyttÀÀ myös jostain syystÀ ilkeilevÀn sille kaivatulleen.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei tiedÀ, miten hÀnellÀ nykyisin menee, voi kuitenkin toivoa hÀnellÀ olevan kaikki hyvin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Aika monta villiÀ veikkausta on jo tullut liittyen kappaleen mukana olleeseen kommenttiin mutta ei vielÀ
sitÀ oikeaa
vastausta.
EipÀ hÀtÀÀ, vielÀ on aikaa arvailla.
Hauskaa iltaa!
Jaahas. Pieni apu lienee tarpeen.
5 kirjainta, ensimmÀinen on J.
TiiÀksÀÀ nyt kuka mÀÀ olen?
TiiĂ€n kyl miltĂ€ ihastuminen nĂ€yttÀÀ ja kerran viikossa nĂ€keminen ei oo sitĂ€ đ Et sĂ€ muhun tutustua halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monta villiÀ veikkausta on jo tullut liittyen kappaleen mukana olleeseen kommenttiin mutta ei vielÀ
sitÀ oikeaa
vastausta.
Hauskaa iltaa!
Jammu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei tiedÀ, miten hÀnellÀ nykyisin menee, voi kuitenkin toivoa hÀnellÀ olevan kaikki hyvin. Sivusta.
Niin, no luulen, ettÀ kaivatulla on kaikki suht hyvin. En tosin varmaksi tiedÀ, kun ei olla juteltu kunnolla. MÀ toivon, et pian jutellaan, kun menen saikulta takas töihin.
Vierailija kirjoitti:
MÀ tiesin ettÀ nÀÀn sut. En edes yllÀttynyt sitten kun osuit silmiini, kun olin vaan aivan varma siitÀ. Hassua. Joku voima saa mut sinne missÀ sÀ oot.
Hetken hÀmÀys tulee kun matkan loppumetreillÀ kÀy noin. :P
Sivusta, varmastikin.
Tule tÀnne. MinÀ haluan tietÀÀ kuka olet ja minne me kuljetaan.
Vierailija kirjoitti:
TiiĂ€n kyl miltĂ€ ihastuminen nĂ€yttÀÀ ja kerran viikossa nĂ€keminen ei oo sitĂ€ đ Et sĂ€ muhun tutustua halua.
MielekÀs, jotenkin tutun (ei arkisessa mielessÀ) oloinen havainto enemmÀnkin tÀssÀ kohtaa. =P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitÀ oikeaa
vastausta.
Hauskaa iltaa!
Jammu
No en nyt ihan ole Jammu. Seuraava vinkki, olen nainen.
Me ihmiset emme ole tÀydellisiÀ. Kaikissa on omat virheensÀ. Kaikissa on myös jotain hyvÀÀ. Se mikÀ saa meidÀt liikkeelle on usko omaan tekemiseen. Se miten saamme muut osallistumaan on se ettÀ saamme muut uskomaan meihin. Toisia haukkumalla me emme motivoi vaan jokainen osaa jotakin ja se ettÀ saamme hÀnet yrittÀmÀÀn parhaansa, syntyy ilon kautta.
MÀ tiesin ettÀ nÀÀn sut. En edes yllÀttynyt sitten kun osuit silmiini, kun olin vaan aivan varma siitÀ. Hassua. Joku voima saa mut sinne missÀ sÀ oot.