Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Ihminen on ÀlykkÀimillÀÀn silloin kun hÀn kÀyttÀÀ omaa jÀrkeÀÀn. TyhmimmillÀÀn kun hÀn unohtaa ettÀ hÀnellÀ on jÀrkeÀ.
Nonni, mitÀ mÀÀ ny oon sitten sanonu koko ajan? Voitais avautua ja vapautua!
Ainakin Petri tietÀÀ missÀ mennÀÀn ja mitÀ pitÀÀ tehdÀ. Mutta tiiÀksÀÀ?
Ja tiiÀksÀÀ kuka mÀÀ olen?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen oppinut hyvÀksymÀÀn, ettei kaikkien kanssa saa pantua asioille pistettÀ. Joskus jonkun kanssa asiat jÀÀvÀt vaan kesken ja selvittÀmÀttÀ. MinkÀpÀ sille mahtaa.
Ne jÀÀvÀt selvittÀmÀttÀ jos niitÀ ei selvitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikÀvÀ sitÀ tunnetta kun laitoit minulle viestejÀ. Sinua minulla ei ole ikÀvÀ enÀÀ.
Tuohon et usko itsekÀÀn.
Joo aivan hiton typerÀ viesti. sivu
IkÀvöin erÀstÀ tÀÀllÀ melkein 10 vuotta. Toista noin vuoden ja viimeisintÀ pari kuukautta. Nyt en ikÀvöi enÀÀ ketÀÀn.
Heh, oon tĂ€ssĂ€ kiireen keskellĂ€ ollut puhelimella/palstalla vĂ€hĂ€n vĂ€liĂ€. Teini tuli ja sanoi, ettĂ€ nyt riittÀÀ, sulla on nyt puhelin takavarikossa, puhelimeton aika alkoi nyt. Eli heippa đđŹ elokuvaa katsomaan nĂ€köjÀÀn tĂ€stĂ€ sit lĂ€hden.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihanan pieni vaikka luulin tykkÀÀvĂ€ni isosta đ
Tilanteen/tunnelman mukaan mennÀÀn. :D
Eli siellÀ vÀhemmÀllÀ, joskin pari tuollaista sijaa vielÀ niin who knows..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden kevÀt. Voisinpa palata sinne...
Toivon samaa.
Miksi haluaisitte palata kevÀÀseen 2024?
PlÀnit oli vielÀ edessÀ.
Oli aikaa, joka oli haikeaa. Nyt jo muistoja. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
IkÀvöin erÀstÀ tÀÀllÀ melkein 10 vuotta. Toista noin vuoden ja viimeisintÀ pari kuukautta. Nyt en ikÀvöi enÀÀ ketÀÀn.
Miksei sulla etene kenenkÀÀn kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Eli ikÀvÀ pysyy ja kohde vaan vaihtuu :D Onko sulla ollut sutinaa irl tÀssÀ ajassa?
Aika monta villiÀ veikkausta on jo tullut liittyen kappaleen mukana olleeseen kommenttiin mutta ei vielÀ
sitÀ oikeaa
vastausta.
EipÀ hÀtÀÀ, vielÀ on aikaa arvailla.
Hauskaa iltaa!
On oltu reissussa, useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
On oltu reissussa, useamman kerran.
MinÀ myös hÀnen. Haluaisin taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen oppinut hyvÀksymÀÀn, ettei kaikkien kanssa saa pantua asioille pistettÀ. Joskus jonkun kanssa asiat jÀÀvÀt vaan kesken ja selvittÀmÀttÀ. MinkÀpÀ sille mahtaa.
Ne jÀÀvÀt selvittÀmÀttÀ jos niitÀ ei selvitÀ.
Niin jÀÀvÀt, mutta joitain asioita ei voi selvittÀÀ. Ei se omasta halusta ole kiinni, joten tÀysin ap:n kannalla.
Sun nimipÀivÀnÀ taitaa olla ohjelmaa :)
Jotakin haluaisin kirjoittaa mutta sanat ovat loppu. Tai jumissa syvÀllÀ sisÀllÀ. En tiedÀ, miten nÀitÀ vuosia kestÀneitÀ tunteita Siihen naiseen enÀÀ voisi sanoittaa. Vuosia. Vuosia. Henkisesti oudon painoton olo.
Vierailija kirjoitti:
Miten tĂ€llĂ€ on jo kruunu-merkki? Parissa minuutissa?đ
MitÀ kruunu-merkki tarkoittaa? En oikeesti tiedÀ.
No ? Anna tulla ?