Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin mielellÀni havainnut sinut omin silmin, mutta et ole nÀhtÀvÀsti nÀhtÀvissÀ.
En jaksa nyt. Kaikkea murhetta.
Voi itku. Voimia! đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin mielellÀni havainnut sinut omin silmin, mutta et ole nÀhtÀvÀsti nÀhtÀvissÀ.
Voi itku. Voimia! đ€
Ota kalja ja rentoudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi itku. Voimia! đ€
đ
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikÀvÀ sitÀ tunnetta kun laitoit minulle viestejÀ. Sinua minulla ei ole ikÀvÀ enÀÀ.
Oli aika ahdistavaa, tajusin sen jÀlkikÀteen ettei sun kanssa mikÀÀn ollut terveellÀ pohjalla. Onneksi lopetin ennenkuin alkoikaan. YmmÀrsin sun syyn yrittÀÀ pitÀÀ tiiviit yhteydet etten ehtisi missÀÀn vÀlissÀ ajatella miten idiootti sÀ oikeasti olet. Psykopaatit toimii juuri noin kuin sÀ.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikÀvÀ sitÀ tunnetta kun laitoit minulle viestejÀ. Sinua minulla ei ole ikÀvÀ enÀÀ.
Tuohon et usko itsekÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi itku. Voimia! đ€
đ
Miksi saan keskaria, jos yritÀn myötÀelÀÀ?
Oli kiva nÀhdÀ kauniita kasvojasi edes pimeÀssÀ, pehmoiseni. Salaa, kun liikaa tutkivia kasvoja. Kauniita unia!
Vierailija kirjoitti:
MinkÀ vÀriset silmÀt ja hiukset kaivatullasi on?
Blondit vaaleat hiukset, silmistÀ en ihan sata varmaa muistijÀlkeÀ ole muodostanut, mutta muistaakseni siniset. En yleensÀ uskalla katsoa silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli aika ahdistavaa, tajusin sen jÀlkikÀteen ettei sun kanssa mikÀÀn ollut terveellÀ pohjalla. Onneksi lopetin ennenkuin alkoikaan. YmmÀrsin sun syyn yrittÀÀ pitÀÀ tiiviit yhteydet etten ehtisi missÀÀn vÀlissÀ ajatella miten idiootti sÀ oikeasti olet. Psykopaatit toimii juuri noin kuin sÀ.
Menikö palstan valinta putkeen? Eikö nyt ihmiset osaa lukea. Tulla tÀlle palstalle kyttÀÀmÀÀn ja haukkumaan. Kiusaajat voisi perustaa jonkun vertaispalstan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi itku. Voimia! đ€
đ
Miksi saan keskaria, jos yritÀn myötÀelÀÀ?
Kille veti raivot ****sta. Se ei nyt lohdutuksesta huoli.
ruskeat hiukset ja silmien vÀristÀ en ole varma (ruskeat tai vihreÀt varmaan)
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon et usko itsekÀÀn.
Voi uskoa, se on sitĂ€ kun alkaa pÀÀsemÀÀn jonkun yli, alkusoittoa. Prosessia. Muistan tuon omalla kohdalla aikoinaan đ
Haluan puhua asian selvÀksi.
Jos joku sattui nÀkemÀÀn tÀmÀn kohtaamisen puoli tuntia sitten, niin ei pitÀisi jÀÀdÀ kenellekÀÀn epÀselvÀksi tÀmÀkin tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko tÀÀllÀ vai irl.?
Itse olen oppinut hyvÀksymÀÀn, ettei kaikkien kanssa saa pantua asioille pistettÀ. Joskus jonkun kanssa asiat jÀÀvÀt vaan kesken ja selvittÀmÀttÀ. MinkÀpÀ sille mahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko tÀÀllÀ vai irl.?
Voi hĂ€rregyyyd đ€Š
Eri
Kenelle kirjoitat?đ„č