Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Olen tullut siihen tietoisuuteen ettÀ kypsemmÀlle iÀlle ehtineet ihmiset ovat vanhentuneet henkisesti eivÀtkÀ ole ajatelleet koskaan asioita. Ajattelu ja elÀminen varmaan pitÀvÀt nuorekkaampana.
TÀllÀ viikolla ymmÀrsin taas enemmÀn. Jotain sÀrkyi. EtÀisyys on tullut. EnÀÀ ei tarvitse haaveilla. Ei odottaa mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pelokkaan onnellinen meistÀ
Miksi pelokkaan?
Koska alan uskoa ja tuntea taas hyvyyteen maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
TyperÀ minÀ. Olisihan se pitÀnyt tajuta ettet mua halunnut vaan sen toisen. Olisi sen voinut edes sanoa suoraan. VÀhÀn kunnioitusta ja rohkeutta.
NÀÀ yhden pÀÀn sisÀllÀ kehittyneet kolmiodraamat on ihan parasta tosielÀmÀsketsikomediaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KypsÀt ihmiset tunnistaa, eivÀt ole babyfaceja.
TÀmÀn ei ollut sitten tarkoitus loukata ketÀÀn.
Lapsellisuus nÀkyy lapsekkuutena ulkonÀössÀkin. NÀistÀ on vain ollut puhetta.
Nuorekkuus on eri asia kuin babyface tai lapsekkuus.
Vitsailet varmaan. Monesti pyöreÀkasvoisia sanotaan babyfaceiksi, ja sillÀ ei kyllÀ ole mitÀÀn tekemistÀ ihmisen lapsellisuuden kanssa.
Valitettavasti kyllÀ on yhteys. Realismi on tullut takaisin. Asioita ei voi ymmÀrtÀÀ oikein jos niistÀ valehdellaan.
Vierailija kirjoitti:
TÀllÀ viikolla ymmÀrsin taas enemmÀn. Jotain sÀrkyi. EtÀisyys on tullut. EnÀÀ ei tarvitse haaveilla. Ei odottaa mitÀÀn.
MitÀ tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KypsÀt ihmiset tunnistaa, eivÀt ole babyfaceja.
TÀmÀn ei ollut sitten tarkoitus loukata ketÀÀn.
Lapsellisuus nÀkyy lapsekkuutena ulkonÀössÀkin. NÀistÀ on vain ollut puhetta.
Nuorekkuus on eri asia kuin babyface tai lapsekkuus.
Hah noita parikymppisten elĂ€mĂ€npohdintoja đ
Ok. Olen lÀhes tuplat. Hehheh, sinÀ hauska siellÀ.
SittenhÀn sinÀ olet tosi lapsellinen ikÀiseksesi.
Olen kuullut saman ennenkin mutta se ei pidÀ paikkaansa. En ole lapsellinen, olen kyllÀ aika huumorintajuinen.
Vierailija kirjoitti:
Mun eksÀt alkoi kaveerata keskenÀÀn. MinÀpÀ voisin vetÀÀ perseet
"Worlds are colliding."
Vierailija kirjoitti:
MinÀ olen mennyt vain enemmÀn ja enemmÀn ymmÀlleni tÀllÀ viikolla. Ja parin aiemmankin viikon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen tietoisuuteen ettÀ kypsemmÀlle iÀlle ehtineet ihmiset ovat vanhentuneet henkisesti eivÀtkÀ ole ajatelleet koskaan asioita. Ajattelu ja elÀminen varmaan pitÀvÀt nuorekkaampana.
Aloita alusta ja lue tÀmÀ oma kirjoitus ihan alusta. Ajattele, ajattele, ajattele,...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ olen mennyt vain enemmÀn ja enemmÀn ymmÀlleni tÀllÀ viikolla. Ja parin aiemmankin viikon aikana.
Onko se hyvÀ asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se hyvÀ asia?
Ei. Taisin olla hÀnelle vain vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloita alusta ja lue tÀmÀ oma kirjoitus ihan alusta. Ajattele, ajattele, ajattele,...
Lapsellista.
Katsotaan mikÀ onkaan seuraava tulkinta minusta.
Olin muuten iloinen siitÀ huomiosta ettÀ uhriutuvien ihmisten lÀpi on jo nÀhty ja ilmeisesti muitakin on alkanut pÀnnimÀÀn nÀiden toiminta. Kiitos uutiset, realismia pÀivÀnvaloon.
Mukavaa iltaa pÀivÀunelleni
Vierailija kirjoitti:
TyperÀ minÀ. Olisihan se pitÀnyt tajuta ettet mua halunnut vaan sen toisen. Olisi sen voinut edes sanoa suoraan. VÀhÀn kunnioitusta ja rohkeutta.
TĂ€tĂ€hĂ€n olet toistanut palstoilla tĂ€mĂ€n vuoden đ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se hyvÀ asia?
Ei. Taisin olla hÀnelle vain vitsi.
MÀkin olin hÀnelle, mutta ei voi mitÀÀn.
Viimeinen asia jonka sanoin sulle tÀnÀÀn "tsemppiÀ", kutitti vatsanpohjassa nÀhdÀ sut taas.
Gallup: Oletko saanut hÀneltÀ kehuja?
https://www.vauva.fi/keskustelu/6307199/nainen-soisitko-suosiosi-kuvan-âŠ