Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Itse saatan kyllÀ suuttuessani sanoa pahasti, joten pystyn olemaan vaan suurisieluisen ihmisen kanssa, joka ei ole pitkÀvihainen tai jÀÀ kyrÀilemÀÀn hetken pikaistuksissa sanottua. Olen kuitenkin perusluonteeltani rauhallinen enkÀ rÀhjÀÀ turhasta. En raivostu helpolla, mutta jos toinen ei sanomisesta huolimatta anna olla, niin sitten annan palaa. Moni nainen tekee miehen kanssa sen virheen, ettÀ vain jatkaa ja jatkaa vaikka toinen pyytÀÀ lopettamaan. Jos toimii niin, niin ei kannata ihmetellÀ, jos metsÀ vastaa niin kuin sinne huudetaan. Nalkuttamalla ei saa mitÀÀn hyvÀÀ aikaiseksi missÀÀn, ikinÀ. HÀiritseekö vessan kannen vÀÀrÀ asento? Olet jo iso tyttö, joten laita se ihan itse mieleiseesi asentoon. Onko sÀngyn alla villakoiria? No putsaa ne pois sieltÀ, kun kerran huomasit ne ja ne sinua hÀiritsevÀt. Kaikissa organisaatioissa muutoksiin pitÀÀ myös antaa aikaa. Isot laivat kÀÀntyvÀt hitaasti, eikÀ koiriakaan kouluteta kepillÀ vaan herkuilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos mua loukkaa, niin se on sitten siinÀ. Kerrasta poikki. Siksi vÀlttelen kaikkia kuumakalleja, jotka eivÀt hallitse suutaan ja tunteitaan. Haluan ihmisen joka miettii ennen kuin avaa suunsa.
Niin tai sellaisen normaalin ihmisen, jonka ei tarvitse edes miettiÀ, kun hyvÀÀ tulee aina suusta.
Vierailija kirjoitti:
yhtÀÀn nautaa ei miun tupaan enÀÀ
T-mieheltÀ
laitoitko pellotkin pakettiin ja möit perÀmehtÀt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pyytÀÀ, ettÀ Jumala todistaa itsensÀ jotenkin. Sitten vaan odottelet ihmettÀ.
KyllÀ. Mutta odottaessa kannattaa tehdÀ muita juttuja sekÀ hoitaa asioita. Voimallinen luojamme saattaa vallan pysÀyttÀÀ meidÀt toimimasta hetkeksi. HÀnen saapumiselleen on aina tÀrkeÀ syy.
TÀmÀ on pieni juttu mutta minusta Jumala pakotti minut pysÀhtymÀÀn oletetun keuhkoputkentulehduksen aikaan. Oli vaikea hyvÀksyÀ ettei pÀÀse ulos. Ehdin ajatella enemmÀn, pintaan tuli kipeitÀ asioita ja surin niitÀ sekÀ koin oivalluksia. Se oli hyvÀksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PidÀn haalariasuista hyvin paljon.
On mulla yks haalari
Ehta pysÀköinnintarkastaja?
Vierailija kirjoitti:
Jos mua loukkaa, niin se on sitten siinÀ. Kerrasta poikki. Siksi vÀlttelen kaikkia kuumakalleja, jotka eivÀt hallitse suutaan ja tunteitaan. Haluan ihmisen joka miettii ennen kuin avaa suunsa.
Se ei ole kaikille mahdollista. En ole ollenkaan paha ihminen, mutta erÀÀssÀ yhteydessÀ maltti menee ÀkkiÀ, jos niikseen on. Se ei ole mikÀÀn valinnan asia. Kuumakalle ei ole valinnut temperamenttiaan yhtÀÀn sen enempÀÀ kuin muutkaan. MitkÀÀn harjoitukset eivÀt muuta luontaista reagointitapaa, joka on synnynnÀistÀ. Toki voi yrittÀÀ, mutta ei ole mulle ollut mitÀÀn hyötyÀ. EnkÀ ole mikÀÀn joka asiasta kiehuja. Esim. en ole koskaan menettÀnyt malttiani yhdellekÀÀn ystÀvÀlleni.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa sua enÀÀ.
Hieno tunne. Vapaus.
On ymmÀrrettÀvÀÀ ettÀ ei uskalleta helposti irl kertoa tunteista tai edes ottaa yhteyttÀ. Mutta se on todellista pelkuruutta huudella palstoilla eikÀ kertoa tuollaista irl. Toinen saattaa kaivata. Tosin luulen ettÀ valehtelet koska palsta kuitenkin on mielessÀsi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Itse saatan kyllÀ suuttuessani sanoa pahasti, joten pystyn olemaan vaan suurisieluisen ihmisen kanssa, joka ei ole pitkÀvihainen tai jÀÀ kyrÀilemÀÀn hetken pikaistuksissa sanottua. Olen kuitenkin perusluonteeltani rauhallinen enkÀ rÀhjÀÀ turhasta. En raivostu helpolla, mutta jos toinen ei sanomisesta huolimatta anna olla, niin sitten annan palaa. Moni nainen tekee miehen kanssa sen virheen, ettÀ vain jatkaa ja jatkaa vaikka toinen pyytÀÀ lopettamaan. Jos toimii niin, niin ei kannata ihmetellÀ, jos metsÀ vastaa niin kuin sinne huudetaan. Nalkuttamalla ei saa mitÀÀn hyvÀÀ aikaiseksi missÀÀn, ikinÀ. HÀiritseekö vessan kannen vÀÀrÀ asento? Olet jo iso tyttö, joten laita se ihan itse mieleiseesi asentoon. Onko sÀngyn alla villakoiria? No putsaa ne pois sieltÀ, kun kerran huomasit ne ja ne sinua hÀiritsevÀt. Kaikissa organisaatioissa muutoksiin pitÀÀ myös antaa aikaa. Isot laivat kÀÀntyvÀt hitaasti, eikÀ koiriakaan kouluteta kepillÀ vaan herkuilla.
Sama se on miesten kanssa. Moni mies jÀkÀttÀÀ ja arvostelee kaikkea toisessa ja sitten ihmettelee kun toinen suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai sellaisen normaalin ihmisen, jonka ei tarvitse edes miettiÀ, kun hyvÀÀ tulee aina suusta.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PidÀn haalariasuista hyvin paljon.
On mulla yks haalari
Mullakin opiskelijahaalari
Haalari, mikĂ€ tuolla valokuvaajanaisella on đŻ Sivu
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin ketjuun itsehillinnÀstÀ. Omaan korvaan kuulostaa siltÀ ettÀ toinen tulee luvatta henkilökohtaiseen tilaasi. On kohtuutonta olettaa ettÀ voisit hillitÀ itseÀsi loputtomiin. PitÀisi aina antaa itse kullekin se tila mikÀ kuuluu olla. Oikeus olla omassa itsessÀÀn turvassa niin henkisesti kuin fyysisesti. Ja seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Loukataan ja loukkaannutaan đ
Kaipaan ennemmin rentoa ja hyvÀntuulista meininkiÀ.
Miesten virhe on se, ettÀ menevÀt pillun saamisen takia yhteen sellaisen naisen kanssa, jota eivÀt tÀydestÀ sydÀmestÀÀn arvosta. Aggressiivinen ja dominoiva mies saattaa esim. mennÀ yhteen naisen kanssa, joka on alistuva hissukka. MiestÀ sitten ÀrsyttÀÀ joka pÀivÀ se, ettei se "oma" nainen ole itsevarma ja rempseÀ. Eroottinen jÀnnite jÀÀ puuttumaan, ja kumpikin osapuoli on tyytymÀtön ja jÀÀ suhteeseen vain tottumuksen, lasten tai talolainan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin susta pienessÀ hiprakassa mun eksÀlle. Ei ollut hyvÀ idea.
MitÀ ?!!!! KeneltÀ tÀmÀ ???
Minulta. Haittaakse?
Sellanen suhde ois ihana, jossa ei ikinÀ riidellÀ, korkeintaan vÀhÀn nahistellaan joskus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pyytÀÀ, ettÀ Jumala todistaa itsensÀ jotenkin. Sitten vaan odottelet ihmettÀ.
KyllÀ. Mutta odottaessa kannattaa tehdÀ muita juttuja sekÀ hoitaa asioita. Voimallinen luojamme saattaa vallan pysÀyttÀÀ meidÀt toimimasta hetkeksi. HÀnen saapumiselleen on aina tÀrkeÀ syy.
TÀmÀ on pieni juttu mutta minusta Jumala pakotti minut pysÀhtymÀÀn oletetun keuhkoputkentulehduksen aikaan. Oli vaikea hyvÀksyÀ ettei pÀÀse ulos. Ehdin ajatella enemmÀn, pintaan tuli kipeitÀ asioita ja surin niitÀ sekÀ koin oivalluksia. Se oli hyvÀksi.
KyllÀ, olet oikeassa. Kaikelle pysÀhdykselle on syynsÀ ja samassa voi hyötykÀyttÀÀ sitÀ aikaa kaikenlaiseen muuhunkin tarpeelliseen. Tavallaanhan tÀmÀ muukin on juuri osa sitÀ tarkoitusta.
En pystynyt tekemÀÀn töitÀ. Nukuin, ja olo on rauhallisempi. Arvasin reaktiosi. Menet kauas, kun tarvitsisin kuuntelijaa ja tukijaa. Olen tottunut siihen ja oppinut kestÀmÀÀn pahimman omin avuin, mutta toivoisin, ettÀ asia voisi olla toisin. Haluaisin tietÀÀ, miksi reagoit niin? Miksi vetÀydyt, kun toinen tarvitsisi apua? Kuunteleeko sinua kukaan, kun tilanne on pÀÀllÀ? Puhutko ylipÀÀnsÀ vai kÀrvisteletkö yksin?
Vierailija kirjoitti:
Miesten virhe on se, ettÀ menevÀt pillun saamisen takia yhteen sellaisen naisen kanssa, jota eivÀt tÀydestÀ sydÀmestÀÀn arvosta. Aggressiivinen ja dominoiva mies saattaa esim. mennÀ yhteen naisen kanssa, joka on alistuva hissukka. MiestÀ sitten ÀrsyttÀÀ joka pÀivÀ se, ettei se "oma" nainen ole itsevarma ja rempseÀ. Eroottinen jÀnnite jÀÀ puuttumaan, ja kumpikin osapuoli on tyytymÀtön ja jÀÀ suhteeseen vain tottumuksen, lasten tai talolainan takia.
Ja se on vaan omaa tyhmyyttÀ jos on ihmisen kanssa jota ei tÀydestÀ sydÀmestÀÀn rakasta ja sitten jÀÀ huonoon suhteeseen. ErittÀin ikÀvÀÀ sille toisellekin osapuolelle.
IkinÀ ei pidÀ ottaa tyytyjÀÀ eikÀ tyytyÀ!!
TerveisiÀ ihanalle miehelle.
"Syö resepti loppuun" đ