Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
16161/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ syön aina koko kalenterin jo ennen joulukuuta.

ai, mÀ söisin pelkÀt suklaat

"Syö resepti loppuun" 😀

Vierailija
16162/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse saatan kyllĂ€ suuttuessani sanoa pahasti, joten pystyn olemaan vaan suurisieluisen ihmisen kanssa, joka ei ole pitkĂ€vihainen tai jÀÀ kyrĂ€ilemÀÀn hetken pikaistuksissa sanottua. Olen kuitenkin perusluonteeltani rauhallinen enkĂ€ rĂ€hjÀÀ turhasta. En raivostu helpolla, mutta jos toinen ei sanomisesta huolimatta anna olla, niin sitten annan palaa. Moni nainen tekee miehen kanssa sen virheen, ettĂ€ vain jatkaa ja jatkaa vaikka toinen pyytÀÀ lopettamaan. Jos toimii niin, niin ei kannata ihmetellĂ€, jos metsĂ€ vastaa niin kuin sinne huudetaan. Nalkuttamalla ei saa mitÀÀn hyvÀÀ aikaiseksi missÀÀn, ikinĂ€. HĂ€iritseekö vessan kannen vÀÀrĂ€ asento? Olet jo iso tyttö, joten laita se ihan itse mieleiseesi asentoon. Onko sĂ€ngyn alla villakoiria? No putsaa ne pois sieltĂ€, kun kerran huomasit ne ja ne sinua hĂ€iritsevĂ€t. Kaikissa organisaatioissa muutoksiin pitÀÀ myös antaa aikaa. Isot laivat kÀÀntyvĂ€t hitaasti, eikĂ€ koiriakaan kouluteta kepillĂ€ vaan herkuilla. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16163/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mua loukkaa, niin se on sitten siinĂ€. Kerrasta poikki. Siksi vĂ€lttelen kaikkia kuumakalleja, jotka eivĂ€t hallitse suutaan ja tunteitaan. Haluan ihmisen joka miettii ennen kuin avaa suunsa. 

Niin tai sellaisen normaalin ihmisen, jonka ei tarvitse edes miettiÀ, kun hyvÀÀ tulee aina suusta.

Vierailija
16164/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhtÀÀn nautaa ei miun tupaan enÀÀ

T-mieheltÀ

laitoitko pellotkin pakettiin ja möit perĂ€mehtĂ€t? 

Vierailija
16165/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyytÀÀ, ettÀ Jumala todistaa itsensÀ jotenkin. Sitten vaan odottelet ihmettÀ.

KyllÀ. Mutta odottaessa kannattaa tehdÀ muita juttuja sekÀ hoitaa asioita. Voimallinen luojamme saattaa vallan pysÀyttÀÀ meidÀt toimimasta hetkeksi. HÀnen saapumiselleen on aina tÀrkeÀ syy.

TÀmÀ on pieni juttu mutta minusta Jumala pakotti minut pysÀhtymÀÀn oletetun keuhkoputkentulehduksen aikaan. Oli vaikea hyvÀksyÀ ettei pÀÀse ulos. Ehdin ajatella enemmÀn, pintaan tuli kipeitÀ asioita ja surin niitÀ sekÀ koin oivalluksia. Se oli hyvÀksi.

Vierailija
16166/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PidĂ€n haalariasuista hyvin paljon. 

On mulla yks haalari 

Ehta pysĂ€köinnintarkastaja? 

Vierailija
16167/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mua loukkaa, niin se on sitten siinĂ€. Kerrasta poikki. Siksi vĂ€lttelen kaikkia kuumakalleja, jotka eivĂ€t hallitse suutaan ja tunteitaan. Haluan ihmisen joka miettii ennen kuin avaa suunsa. 

Se ei ole kaikille mahdollista. En ole ollenkaan paha ihminen, mutta erÀÀssÀ yhteydessÀ maltti menee ÀkkiÀ, jos niikseen on. Se ei ole mikÀÀn valinnan asia. Kuumakalle ei ole valinnut temperamenttiaan yhtÀÀn sen enempÀÀ kuin muutkaan. MitkÀÀn harjoitukset eivÀt muuta luontaista reagointitapaa, joka on synnynnÀistÀ. Toki voi yrittÀÀ, mutta ei ole mulle ollut mitÀÀn hyötyÀ. EnkÀ ole mikÀÀn joka asiasta kiehuja. Esim. en ole koskaan menettÀnyt malttiani yhdellekÀÀn ystÀvÀlleni.

Vierailija
16168/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa sua enÀÀ.

Hieno tunne. Vapaus. 

On ymmĂ€rrettĂ€vÀÀ ettĂ€ ei uskalleta helposti irl kertoa tunteista tai edes ottaa yhteyttĂ€. Mutta se on todellista pelkuruutta huudella palstoilla eikĂ€ kertoa tuollaista irl. Toinen saattaa kaivata. Tosin luulen ettĂ€ valehtelet koska palsta kuitenkin on mielessĂ€si. 

Eri 

Vierailija
16169/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saatan kyllÀ suuttuessani sanoa pahasti, joten pystyn olemaan vaan suurisieluisen ihmisen kanssa, joka ei ole pitkÀvihainen tai jÀÀ kyrÀilemÀÀn hetken pikaistuksissa sanottua. Olen kuitenkin perusluonteeltani rauhallinen enkÀ rÀhjÀÀ turhasta. En raivostu helpolla, mutta jos toinen ei sanomisesta huolimatta anna olla, niin sitten annan palaa. Moni nainen tekee miehen kanssa sen virheen, ettÀ vain jatkaa ja jatkaa vaikka toinen pyytÀÀ lopettamaan. Jos toimii niin, niin ei kannata ihmetellÀ, jos metsÀ vastaa niin kuin sinne huudetaan. Nalkuttamalla ei saa mitÀÀn hyvÀÀ aikaiseksi missÀÀn, ikinÀ. HÀiritseekö vessan kannen vÀÀrÀ asento? Olet jo iso tyttö, joten laita se ihan itse mieleiseesi asentoon. Onko sÀngyn alla villakoiria? No putsaa ne pois sieltÀ, kun kerran huomasit ne ja ne sinua hÀiritsevÀt. Kaikissa organisaatioissa muutoksiin pitÀÀ myös antaa aikaa. Isot laivat kÀÀntyvÀt hitaasti, eikÀ koiriakaan kouluteta kepillÀ vaan herkuilla.

Sama se on miesten kanssa. Moni mies jĂ€kĂ€ttÀÀ ja arvostelee kaikkea toisessa ja sitten ihmettelee kun toinen suuttuu. 

Vierailija
16170/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sellaisen normaalin ihmisen, jonka ei tarvitse edes miettiÀ, kun hyvÀÀ tulee aina suusta.

Totta. 

Vierailija
16171/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PidĂ€n haalariasuista hyvin paljon. 

On mulla yks haalari 

Mullakin opiskelijahaalari

Haalari, mikĂ€ tuolla valokuvaajanaisella on 💯 Sivu

https://youtube.com/shorts/Z-wUJGFjWsU?si=dUSbmA124OZWOVrE

Vierailija
16172/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saatan kyllÀ suuttuessani sanoa pahasti, joten pystyn olemaan vaan suurisieluisen ihmisen kanssa, joka ei ole pitkÀvihainen tai jÀÀ kyrÀilemÀÀn hetken pikaistuksissa sanottua. Olen kuitenkin perusluonteeltani rauhallinen enkÀ rÀhjÀÀ turhasta. En raivostu helpolla, mutta jos toinen ei sanomisesta huolimatta anna olla, niin sitten annan palaa. Moni nainen tekee miehen kanssa sen virheen, ettÀ vain jatkaa ja jatkaa vaikka toinen pyytÀÀ lopettamaan. Jos toimii niin, niin ei kannata ihmetellÀ, jos metsÀ vastaa niin kuin sinne huudetaan. Nalkuttamalla ei saa mitÀÀn hyvÀÀ aikaiseksi missÀÀn, ikinÀ. HÀiritseekö vessan kannen vÀÀrÀ asento? Olet jo iso tyttö, joten laita se ihan itse mieleiseesi asentoon. Onko sÀngyn alla villakoiria? No putsaa ne pois sieltÀ, kun kerran huomasit ne ja ne sinua hÀiritsevÀt. Kaikissa organisaatioissa muutoksiin pitÀÀ myös antaa aikaa. Isot laivat kÀÀntyvÀt hitaasti, eikÀ koiriakaan kouluteta kepillÀ vaan herkuilla.

Kirjoitin ketjuun itsehillinnÀstÀ. Omaan korvaan kuulostaa siltÀ ettÀ toinen tulee luvatta henkilökohtaiseen tilaasi. On kohtuutonta olettaa ettÀ voisit hillitÀ itseÀsi loputtomiin. PitÀisi aina antaa itse kullekin se tila mikÀ kuuluu olla. Oikeus olla omassa itsessÀÀn turvassa niin henkisesti kuin fyysisesti. Ja seksuaalisesti.

Vierailija
16173/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukataan ja loukkaannutaan 🌋

Kaipaan ennemmin rentoa ja hyvĂ€ntuulista meininkiĂ€. 

Vierailija
16174/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miesten virhe on se, ettĂ€ menevĂ€t pillun saamisen takia yhteen sellaisen naisen kanssa, jota eivĂ€t tĂ€ydestĂ€ sydĂ€mestÀÀn arvosta. Aggressiivinen ja dominoiva mies saattaa esim. mennĂ€ yhteen naisen kanssa, joka on alistuva hissukka. MiestĂ€ sitten Ă€rsyttÀÀ joka pĂ€ivĂ€ se, ettei se "oma" nainen ole itsevarma ja rempseĂ€. Eroottinen jĂ€nnite jÀÀ puuttumaan, ja kumpikin osapuoli on tyytymĂ€tön ja jÀÀ suhteeseen vain tottumuksen, lasten tai talolainan takia. 

Vierailija
16175/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin susta pienessÀ hiprakassa mun eksÀlle. Ei ollut hyvÀ idea.

MitĂ€ ?!!!! KeneltĂ€ tĂ€mĂ€ ??? 

Minulta. Haittaakse?

Vierailija
16176/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sellanen suhde ois ihana, jossa ei ikinÀ riidellÀ, korkeintaan vÀhÀn nahistellaan joskus

Vierailija
16177/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyytÀÀ, ettÀ Jumala todistaa itsensÀ jotenkin. Sitten vaan odottelet ihmettÀ.

KyllÀ. Mutta odottaessa kannattaa tehdÀ muita juttuja sekÀ hoitaa asioita. Voimallinen luojamme saattaa vallan pysÀyttÀÀ meidÀt toimimasta hetkeksi. HÀnen saapumiselleen on aina tÀrkeÀ syy.

TÀmÀ on pieni juttu mutta minusta Jumala pakotti minut pysÀhtymÀÀn oletetun keuhkoputkentulehduksen aikaan. Oli vaikea hyvÀksyÀ ettei pÀÀse ulos. Ehdin ajatella enemmÀn, pintaan tuli kipeitÀ asioita ja surin niitÀ sekÀ koin oivalluksia. Se oli hyvÀksi.

KyllÀ, olet oikeassa. Kaikelle pysÀhdykselle on syynsÀ ja samassa voi hyötykÀyttÀÀ sitÀ aikaa kaikenlaiseen muuhunkin tarpeelliseen. Tavallaanhan tÀmÀ muukin on juuri osa sitÀ tarkoitusta.

Vierailija
16178/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En pystynyt tekemÀÀn töitÀ. Nukuin, ja olo on rauhallisempi. Arvasin reaktiosi. Menet kauas, kun tarvitsisin kuuntelijaa ja tukijaa. Olen tottunut siihen ja oppinut kestÀmÀÀn pahimman omin avuin, mutta toivoisin, ettÀ asia voisi olla toisin. Haluaisin tietÀÀ, miksi reagoit niin? Miksi vetÀydyt, kun toinen tarvitsisi apua? Kuunteleeko sinua kukaan, kun tilanne on pÀÀllÀ? Puhutko ylipÀÀnsÀ vai kÀrvisteletkö yksin?

Vierailija
16179/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten virhe on se, ettĂ€ menevĂ€t pillun saamisen takia yhteen sellaisen naisen kanssa, jota eivĂ€t tĂ€ydestĂ€ sydĂ€mestÀÀn arvosta. Aggressiivinen ja dominoiva mies saattaa esim. mennĂ€ yhteen naisen kanssa, joka on alistuva hissukka. MiestĂ€ sitten Ă€rsyttÀÀ joka pĂ€ivĂ€ se, ettei se "oma" nainen ole itsevarma ja rempseĂ€. Eroottinen jĂ€nnite jÀÀ puuttumaan, ja kumpikin osapuoli on tyytymĂ€tön ja jÀÀ suhteeseen vain tottumuksen, lasten tai talolainan takia. 

Ja se on vaan omaa tyhmyyttĂ€ jos on ihmisen kanssa jota ei tĂ€ydestĂ€ sydĂ€mestÀÀn rakasta ja sitten jÀÀ huonoon suhteeseen. ErittĂ€in ikĂ€vÀÀ sille toisellekin osapuolelle. 

IkinÀ ei pidÀ ottaa tyytyjÀÀ eikÀ tyytyÀ!!

Vierailija
16180/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TerveisiĂ€ ihanalle miehelle. 

Ketju on lukittu.