Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
16161/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä syön aina koko kalenterin jo ennen joulukuuta.

ai, mä söisin pelkät suklaat

"Syö resepti loppuun" 😀

Vierailija
16162/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saatan kyllä suuttuessani sanoa pahasti, joten pystyn olemaan vaan suurisieluisen ihmisen kanssa, joka ei ole pitkävihainen tai jää kyräilemään hetken pikaistuksissa sanottua. Olen kuitenkin perusluonteeltani rauhallinen enkä rähjää turhasta. En raivostu helpolla, mutta jos toinen ei sanomisesta huolimatta anna olla, niin sitten annan palaa. Moni nainen tekee miehen kanssa sen virheen, että vain jatkaa ja jatkaa vaikka toinen pyytää lopettamaan. Jos toimii niin, niin ei kannata ihmetellä, jos metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Nalkuttamalla ei saa mitään hyvää aikaiseksi missään, ikinä. Häiritseekö vessan kannen väärä asento? Olet jo iso tyttö, joten laita se ihan itse mieleiseesi asentoon. Onko sängyn alla villakoiria? No putsaa ne pois sieltä, kun kerran huomasit ne ja ne sinua häiritsevät. Kaikissa organisaatioissa muutoksiin pitää myös antaa aikaa. Isot laivat kääntyvät hitaasti, eikä koiriakaan kouluteta kepillä vaan herkuilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16163/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mua loukkaa, niin se on sitten siinä. Kerrasta poikki. Siksi välttelen kaikkia kuumakalleja, jotka eivät hallitse suutaan ja tunteitaan. Haluan ihmisen joka miettii ennen kuin avaa suunsa. 

Niin tai sellaisen normaalin ihmisen, jonka ei tarvitse edes miettiä, kun hyvää tulee aina suusta.

Vierailija
16164/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhtään nautaa ei miun tupaan enää

T-mieheltä

laitoitko pellotkin pakettiin ja möit perämehtät? 

Vierailija
16165/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyytää, että Jumala todistaa itsensä jotenkin. Sitten vaan odottelet ihmettä.

Kyllä. Mutta odottaessa kannattaa tehdä muita juttuja sekä hoitaa asioita. Voimallinen luojamme saattaa vallan pysäyttää meidät toimimasta hetkeksi. Hänen saapumiselleen on aina tärkeä syy.

Tämä on pieni juttu mutta minusta Jumala pakotti minut pysähtymään oletetun keuhkoputkentulehduksen aikaan. Oli vaikea hyväksyä ettei pääse ulos. Ehdin ajatella enemmän, pintaan tuli kipeitä asioita ja surin niitä sekä koin oivalluksia. Se oli hyväksi.

Vierailija
16166/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän haalariasuista hyvin paljon. 

On mulla yks haalari 

Ehta pysäköinnintarkastaja? 

Vierailija
16167/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mua loukkaa, niin se on sitten siinä. Kerrasta poikki. Siksi välttelen kaikkia kuumakalleja, jotka eivät hallitse suutaan ja tunteitaan. Haluan ihmisen joka miettii ennen kuin avaa suunsa. 

Se ei ole kaikille mahdollista. En ole ollenkaan paha ihminen, mutta eräässä yhteydessä maltti menee äkkiä, jos niikseen on. Se ei ole mikään valinnan asia. Kuumakalle ei ole valinnut temperamenttiaan yhtään sen enempää kuin muutkaan. Mitkään harjoitukset eivät muuta luontaista reagointitapaa, joka on synnynnäistä. Toki voi yrittää, mutta ei ole mulle ollut mitään hyötyä. Enkä ole mikään joka asiasta kiehuja. Esim. en ole koskaan menettänyt malttiani yhdellekään ystävälleni.

Vierailija
16168/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa sua enää.

Hieno tunne. Vapaus. 

On ymmärrettävää että ei uskalleta helposti irl kertoa tunteista tai edes ottaa yhteyttä. Mutta se on todellista pelkuruutta huudella palstoilla eikä kertoa tuollaista irl. Toinen saattaa kaivata. Tosin luulen että valehtelet koska palsta kuitenkin on mielessäsi. 

Eri 

Vierailija
16169/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saatan kyllä suuttuessani sanoa pahasti, joten pystyn olemaan vaan suurisieluisen ihmisen kanssa, joka ei ole pitkävihainen tai jää kyräilemään hetken pikaistuksissa sanottua. Olen kuitenkin perusluonteeltani rauhallinen enkä rähjää turhasta. En raivostu helpolla, mutta jos toinen ei sanomisesta huolimatta anna olla, niin sitten annan palaa. Moni nainen tekee miehen kanssa sen virheen, että vain jatkaa ja jatkaa vaikka toinen pyytää lopettamaan. Jos toimii niin, niin ei kannata ihmetellä, jos metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Nalkuttamalla ei saa mitään hyvää aikaiseksi missään, ikinä. Häiritseekö vessan kannen väärä asento? Olet jo iso tyttö, joten laita se ihan itse mieleiseesi asentoon. Onko sängyn alla villakoiria? No putsaa ne pois sieltä, kun kerran huomasit ne ja ne sinua häiritsevät. Kaikissa organisaatioissa muutoksiin pitää myös antaa aikaa. Isot laivat kääntyvät hitaasti, eikä koiriakaan kouluteta kepillä vaan herkuilla.

Sama se on miesten kanssa. Moni mies jäkättää ja arvostelee kaikkea toisessa ja sitten ihmettelee kun toinen suuttuu. 

Vierailija
16170/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sellaisen normaalin ihmisen, jonka ei tarvitse edes miettiä, kun hyvää tulee aina suusta.

Totta. 

Vierailija
16171/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän haalariasuista hyvin paljon. 

On mulla yks haalari 

Mullakin opiskelijahaalari

Haalari, mikä tuolla valokuvaajanaisella on 💯 Sivu

https://youtube.com/shorts/Z-wUJGFjWsU?si=dUSbmA124OZWOVrE

Vierailija
16172/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin ketjuun itsehillinnästä. Omaan korvaan kuulostaa siltä että toinen tulee luvatta henkilökohtaiseen tilaasi. On kohtuutonta olettaa että voisit hillitä itseäsi loputtomiin. Pitäisi aina antaa itse kullekin se tila mikä kuuluu olla. Oikeus olla omassa itsessään turvassa niin henkisesti kuin fyysisesti. Ja seksuaalisesti.

Vierailija
16173/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukataan ja loukkaannutaan 🌋

Kaipaan ennemmin rentoa ja hyväntuulista meininkiä. 

Vierailija
16174/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten virhe on se, että menevät pillun saamisen takia yhteen sellaisen naisen kanssa, jota eivät täydestä sydämestään arvosta. Aggressiivinen ja dominoiva mies saattaa esim. mennä yhteen naisen kanssa, joka on alistuva hissukka. Miestä sitten ärsyttää joka päivä se, ettei se "oma" nainen ole itsevarma ja rempseä. Eroottinen jännite jää puuttumaan, ja kumpikin osapuoli on tyytymätön ja jää suhteeseen vain tottumuksen, lasten tai talolainan takia. 

Vierailija
16175/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin susta pienessä hiprakassa mun eksälle. Ei ollut hyvä idea.

Mitä ?!!!! Keneltä tämä ??? 

Minulta. Haittaakse?

Vierailija
16176/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen suhde ois ihana, jossa ei ikinä riidellä, korkeintaan vähän nahistellaan joskus

Vierailija
16177/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyytää, että Jumala todistaa itsensä jotenkin. Sitten vaan odottelet ihmettä.

Kyllä. Mutta odottaessa kannattaa tehdä muita juttuja sekä hoitaa asioita. Voimallinen luojamme saattaa vallan pysäyttää meidät toimimasta hetkeksi. Hänen saapumiselleen on aina tärkeä syy.

Tämä on pieni juttu mutta minusta Jumala pakotti minut pysähtymään oletetun keuhkoputkentulehduksen aikaan. Oli vaikea hyväksyä ettei pääse ulos. Ehdin ajatella enemmän, pintaan tuli kipeitä asioita ja surin niitä sekä koin oivalluksia. Se oli hyväksi.

Kyllä, olet oikeassa. Kaikelle pysähdykselle on syynsä ja samassa voi hyötykäyttää sitä aikaa kaikenlaiseen muuhunkin tarpeelliseen. Tavallaanhan tämä muukin on juuri osa sitä tarkoitusta.

Vierailija
16178/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt tekemään töitä. Nukuin, ja olo on rauhallisempi. Arvasin reaktiosi. Menet kauas, kun tarvitsisin kuuntelijaa ja tukijaa. Olen tottunut siihen ja oppinut kestämään pahimman omin avuin, mutta toivoisin, että asia voisi olla toisin. Haluaisin tietää, miksi reagoit niin? Miksi vetäydyt, kun toinen tarvitsisi apua? Kuunteleeko sinua kukaan, kun tilanne on päällä? Puhutko ylipäänsä vai kärvisteletkö yksin?

Vierailija
16179/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten virhe on se, että menevät pillun saamisen takia yhteen sellaisen naisen kanssa, jota eivät täydestä sydämestään arvosta. Aggressiivinen ja dominoiva mies saattaa esim. mennä yhteen naisen kanssa, joka on alistuva hissukka. Miestä sitten ärsyttää joka päivä se, ettei se "oma" nainen ole itsevarma ja rempseä. Eroottinen jännite jää puuttumaan, ja kumpikin osapuoli on tyytymätön ja jää suhteeseen vain tottumuksen, lasten tai talolainan takia. 

Ja se on vaan omaa tyhmyyttä jos on ihmisen kanssa jota ei täydestä sydämestään rakasta ja sitten jää huonoon suhteeseen. Erittäin ikävää sille toisellekin osapuolelle. 

Ikinä ei pidä ottaa tyytyjää eikä tyytyä!!

Vierailija
16180/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä ihanalle miehelle. 

Ketju on lukittu.