Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
16121/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli muutama viesti sitÀ luokkaa, ettÀ sydÀn meinas ottaa hatkat.

HyviÀ vai huonoja viestejÀ?

TylyjÀ

EhkĂ€ niihin oli aihetta. 

Vierailija
16122/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon syöny joulukalenterista jo neljÀn luukun sisÀllön, mua ei ole luotu noudattamaan sÀÀntöjÀ

HyvÀ. SiinÀ tapauksessa voit varmaan lÀhestyÀ kaivattuasikin vaikka se olisi vastoin sÀÀntöjÀ ;)

LĂ€hestyin jo kauan aikaa sitten, ei vaan menny ihan putkeen😀

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16123/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jumalan valittu.

Sama.

Toteutuksessa on vain pieni ongelma.

Joo tÀÀllÀ ne jumalan valitit lorvii mammapalstalla

Kuten sinÀ!

En olekaan sanonut olevani jumalan valittu. Ihan tavallinen lorvija olen 

Okei voitit

Vierailija
16124/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ en ole hyvÀ ihminen.

Se on sun oma pÀÀtös millainen olet.

Ei ole. Liittyy temperamenttipiirteisiin, elÀmÀnkokemuksiin. On helpompaa olla hyvÀ ihminen jos ei ole kokenut mitÀÀn pahaa ja vÀÀrÀÀ.

Ensin pitÀÀ opetella itkemÀÀn paha mieli pois suuttumuksen ja erityisesti vihan sijasta. Sen jÀlkeen voi olla hyvÀ vaikka kokisi ilkeitÀ sanoja tai tekoja. Usko Jumalaan auttaa.

Sivusta

Miksi mÀ itkisin jos tunnen suuttumusta. SitÀ paitsi raamatussakin sanotaan "suuttukaa, mutta ÀlkÀÀ tehkö syntiÀ". Suuttuminen ei siis kai ole vÀÀrin sinÀnsÀ. Jeesuskin kaatoi rahanvaihtajien pöydÀt, minkÀ voisi tulkita aggressiivisena tekona.

Saa (ikÀÀn kuin nĂ€in voisi sanoa yksittĂ€iselle ihmiselle) tottakai tuntea suuttumusta. Ei siinĂ€ vielĂ€ mitÀÀn. Se mitĂ€ teet suuttuneena on se juttu. 

Vierailija
16125/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JÀÀrÀpÀisyys on perkeleellinen piirre ihmissuhteissa.

😅😂 minusta se on myös hyve, tietyssĂ€ mielessĂ€. SillĂ€ saa enemmĂ€n aikaan asioita, mikĂ€li on tarvis.

SillÀ saa aikaan totaalijumeja, kun aivot eivÀt taivu ymmÀrtÀmÀÀn toisen nÀkemystÀ. En puhu kenestÀkÀÀn ketjussa.

Vierailija
16126/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon syöny joulukalenterista jo neljÀn luukun sisÀllön, mua ei ole luotu noudattamaan sÀÀntöjÀ

HyvÀ. SiinÀ tapauksessa voit varmaan lÀhestyÀ kaivattuasikin vaikka se olisi vastoin sÀÀntöjÀ ;)

🙈 sivu

Vierailija
16127/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisi muuten ihan jÀÀtĂ€vĂ€ turn off jos kaivattu paljastuisi joksikin Jeesuksesta puhuvaksi tyypiksi. 

Vierailija
16128/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÀ syön ne sekalaisessa numerojÀrjestyksessÀ. Olen elÀin!

Vierailija
16129/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi muuten ihan jÀÀtĂ€vĂ€ turn off jos kaivattu paljastuisi joksikin Jeesuksesta puhuvaksi tyypiksi. 

Mua ei haittaa olla kenellekÀÀn turn offi, siinĂ€pĂ€hĂ€n kÀÀntyilee. NÀÀ hommat kannattaakin selvittÀÀ hyvin nopeasti niin ei tartte mutkuilla. Mulle jÀÀtĂ€vĂ€ turn offi ois joku fundamentalisti, olipa kyseessĂ€ uskonto tai ateismi.😌 

Vierailija
16130/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole mitÀÀn raskaampaa kuin olla vihainen. Kukaan ei halua olla vihainen. Nekin jotka ovat joskus olleet ja saaneet sen jÀlkeen rauhan, valitsevat rauhan.

Vihainen nuori on suurimmassa hÀdÀssÀ kun ei omaa vielÀ taitoja. Ja viha pelÀstyttÀÀ ihmiset, myös ne lÀhimmÀt. Sitten jÀÀ yksin kÀrsimÀÀn. Vanhemmiten helpottaa.

Vierailija
16131/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toivottavasti se sydÀmellisempi kaivattuni ei usko, ettÀ olen jokin puhtoinen harrasuskovainen. En todellakaan. Hengellinen olen, ja nÀhnyt olen asioita, mutta se on eri asia. Olen myös tosi tuhma.

Vierailija
16132/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa (ikÀÀn kuin nĂ€in voisi sanoa yksittĂ€iselle ihmiselle) tottakai tuntea suuttumusta. Ei siinĂ€ vielĂ€ mitÀÀn. Se mitĂ€ teet suuttuneena on se juttu. 

Juuri nĂ€in. SiinĂ€ ihmisen vahvuus mitataan. Alatko suuttuessasi lapselliseksi ja pikkumaiseksi kiukuttelijaksi vai kĂ€yttĂ€ydytkö asiallisesti ja selvitĂ€t ongelmat fiksusti. 

Vierailija
16133/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mĂ€ olekaan yleensĂ€ mulggu. Mutta toisinaan tekis mieli olla, enkĂ€ pysty aina hillitsemÀÀn itseĂ€ni. Siksi en pidĂ€ itseĂ€ni hyvĂ€nĂ€ ihmisenĂ€. Joistakin ihmisistĂ€ suorastaan sĂ€teilee sellanen tasainen hyvĂ€ntahtoisuus ja maailman syleily ja ihmiset on ihania asenne. 

MinkÀ ikÀinen olet?

Sivusta

Sen ikÀinen, ettÀ lÀÀketieteen nÀkökulmasta persoona on jo vakiintunut.

No niin eli oppiminen on vielÀ kÀynnissÀ. Itse opettelen jokaisena pÀivÀnÀ olemaan parempi ja lisÀÀmÀÀn hyvyyttÀ sisÀlleni jotta voin antaa sitÀ myös muille.

Esimerkiksi se ettei halua olla mulggu. Jokaisen hillityn kerran jÀlkeen se on helpompaa. Kunnes siitÀ tulee normi eikÀ tarvitse enÀÀ tietoisesti yrittÀÀ olla.

Vierailija
16134/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole vihanhallintaongelmia eikÀ mitÀÀn jeesusteluongelmaa. Vaikka kumpaankin suohon voin vahingossa astua.

SiinÀ.

Sivuuttakaa nuo, jotka saavat uskomaan toisin.

Vierailija
16135/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ en ole hyvÀ ihminen.

Sinussa on myös hyvyyttÀ.

No varmaan ja kyllĂ€ mĂ€ yritĂ€n tietyllĂ€ tavalla. Mut sit huomaan myös olevani usein itsekĂ€s, pinna palaa helposti, eikĂ€ jaksais "uhrautua". Toisinaan iskee myös kostonhalu ja haluais palautella kaikille samalla mitalla. Jos voisin niin varmaan vaan kuplautuisin omaan kuplaani enkĂ€ ajattelis ollenkaan muiden ongelmia, tai vĂ€lillĂ€ lahjoittaisin rahaa niin asia ois taas poissa pĂ€ivĂ€jĂ€rjestyksestĂ€. Yms.

Eikö sua koskaan mietitytÀ asioiden epÀoikeudenmukaisuus, kÀrsimys ja miten voisit muuttaa maailmaa paremmaksi paikaksi elÀÀ?

Sivusta

Vierailija
16136/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ syön ne sekalaisessa numerojÀrjestyksessÀ. Olen elÀin!

MĂ€ söin pienenĂ€ ne kaikki kerralla ja sit laitoin luukkuihin suklaalevystĂ€ palat😂

Vierailija
16137/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ en ole hyvÀ ihminen.

Sinussa on myös hyvyyttÀ.

No varmaan ja kyllĂ€ mĂ€ yritĂ€n tietyllĂ€ tavalla. Mut sit huomaan myös olevani usein itsekĂ€s, pinna palaa helposti, eikĂ€ jaksais "uhrautua". Toisinaan iskee myös kostonhalu ja haluais palautella kaikille samalla mitalla. Jos voisin niin varmaan vaan kuplautuisin omaan kuplaani enkĂ€ ajattelis ollenkaan muiden ongelmia, tai vĂ€lillĂ€ lahjoittaisin rahaa niin asia ois taas poissa pĂ€ivĂ€jĂ€rjestyksestĂ€. Yms.

Eikö sua koskaan mietitytÀ asioiden epÀoikeudenmukaisuus, kÀrsimys ja miten voisit muuttaa maailmaa paremmaksi paikaksi elÀÀ?

Sivusta

NiitÀhÀn mÀ mietin aika usein. Mutta totta puhuen taidan olla aika itsekÀs luonteeltani. Jos voisin niin jÀrjestÀisin itelle vana mahd. mukavan elÀmÀn enkÀ vaivaisi noilla muuten pÀÀtÀni, paitsi auttaisin ihmisiÀ rahallisesti.

Vierailija
16138/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka eniten torjuu sitÀ eniten kiinnostaa?

Minun ihastus nÀyttÀisi olevan ok uskoni kanssa. Mutta hÀn on varattu joten jouduin siitÀkin syystÀ lÀhtemÀÀn pois.

Vierailija
16139/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ syön aina koko kalenterin jo ennen joulukuuta.

Vierailija
16140/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

yhtÀÀn nautaa ei miun tupaan enÀÀ

T-mieheltÀ

Ketju on lukittu.