Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
16121/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli muutama viesti sitä luokkaa, että sydän meinas ottaa hatkat.

Hyviä vai huonoja viestejä?

Tylyjä

Ehkä niihin oli aihetta. 

Vierailija
16122/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon syöny joulukalenterista jo neljän luukun sisällön, mua ei ole luotu noudattamaan sääntöjä

Hyvä. Siinä tapauksessa voit varmaan lähestyä kaivattuasikin vaikka se olisi vastoin sääntöjä ;)

Lähestyin jo kauan aikaa sitten, ei vaan menny ihan putkeen😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16123/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jumalan valittu.

Sama.

Toteutuksessa on vain pieni ongelma.

Joo täällä ne jumalan valitit lorvii mammapalstalla

Kuten sinä!

En olekaan sanonut olevani jumalan valittu. Ihan tavallinen lorvija olen 

Okei voitit

Vierailija
16124/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole hyvä ihminen.

Se on sun oma päätös millainen olet.

Ei ole. Liittyy temperamenttipiirteisiin, elämänkokemuksiin. On helpompaa olla hyvä ihminen jos ei ole kokenut mitään pahaa ja väärää.

Ensin pitää opetella itkemään paha mieli pois suuttumuksen ja erityisesti vihan sijasta. Sen jälkeen voi olla hyvä vaikka kokisi ilkeitä sanoja tai tekoja. Usko Jumalaan auttaa.

Sivusta

Miksi mä itkisin jos tunnen suuttumusta. Sitä paitsi raamatussakin sanotaan "suuttukaa, mutta älkää tehkö syntiä". Suuttuminen ei siis kai ole väärin sinänsä. Jeesuskin kaatoi rahanvaihtajien pöydät, minkä voisi tulkita aggressiivisena tekona.

Saa (ikään kuin näin voisi sanoa yksittäiselle ihmiselle) tottakai tuntea suuttumusta. Ei siinä vielä mitään. Se mitä teet suuttuneena on se juttu. 

Vierailija
16125/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääräpäisyys on perkeleellinen piirre ihmissuhteissa.

😅😂 minusta se on myös hyve, tietyssä mielessä. Sillä saa enemmän aikaan asioita, mikäli on tarvis.

Sillä saa aikaan totaalijumeja, kun aivot eivät taivu ymmärtämään toisen näkemystä. En puhu kenestäkään ketjussa.

Vierailija
16126/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon syöny joulukalenterista jo neljän luukun sisällön, mua ei ole luotu noudattamaan sääntöjä

Hyvä. Siinä tapauksessa voit varmaan lähestyä kaivattuasikin vaikka se olisi vastoin sääntöjä ;)

🙈 sivu

Vierailija
16127/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi muuten ihan jäätävä turn off jos kaivattu paljastuisi joksikin Jeesuksesta puhuvaksi tyypiksi. 

Vierailija
16128/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön ne sekalaisessa numerojärjestyksessä. Olen eläin!

Vierailija
16129/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi muuten ihan jäätävä turn off jos kaivattu paljastuisi joksikin Jeesuksesta puhuvaksi tyypiksi. 

Mua ei haittaa olla kenellekään turn offi, siinäpähän kääntyilee. Nää hommat kannattaakin selvittää hyvin nopeasti niin ei tartte mutkuilla. Mulle jäätävä turn offi ois joku fundamentalisti, olipa kyseessä uskonto tai ateismi.😌 

Vierailija
16130/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään raskaampaa kuin olla vihainen. Kukaan ei halua olla vihainen. Nekin jotka ovat joskus olleet ja saaneet sen jälkeen rauhan, valitsevat rauhan.

Vihainen nuori on suurimmassa hädässä kun ei omaa vielä taitoja. Ja viha pelästyttää ihmiset, myös ne lähimmät. Sitten jää yksin kärsimään. Vanhemmiten helpottaa.

Vierailija
16131/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se sydämellisempi kaivattuni ei usko, että olen jokin puhtoinen harrasuskovainen. En todellakaan. Hengellinen olen, ja nähnyt olen asioita, mutta se on eri asia. Olen myös tosi tuhma.

Vierailija
16132/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa (ikään kuin näin voisi sanoa yksittäiselle ihmiselle) tottakai tuntea suuttumusta. Ei siinä vielä mitään. Se mitä teet suuttuneena on se juttu. 

Juuri näin. Siinä ihmisen vahvuus mitataan. Alatko suuttuessasi lapselliseksi ja pikkumaiseksi kiukuttelijaksi vai käyttäydytkö asiallisesti ja selvität ongelmat fiksusti. 

Vierailija
16133/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä olekaan yleensä mulggu. Mutta toisinaan tekis mieli olla, enkä pysty aina hillitsemään itseäni. Siksi en pidä itseäni hyvänä ihmisenä. Joistakin ihmisistä suorastaan säteilee sellanen tasainen hyväntahtoisuus ja maailman syleily ja ihmiset on ihania asenne. 

Minkä ikäinen olet?

Sivusta

Sen ikäinen, että lääketieteen näkökulmasta persoona on jo vakiintunut.

No niin eli oppiminen on vielä käynnissä. Itse opettelen jokaisena päivänä olemaan parempi ja lisäämään hyvyyttä sisälleni jotta voin antaa sitä myös muille.

Esimerkiksi se ettei halua olla mulggu. Jokaisen hillityn kerran jälkeen se on helpompaa. Kunnes siitä tulee normi eikä tarvitse enää tietoisesti yrittää olla.

Vierailija
16134/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vihanhallintaongelmia eikä mitään jeesusteluongelmaa. Vaikka kumpaankin suohon voin vahingossa astua.

Siinä.

Sivuuttakaa nuo, jotka saavat uskomaan toisin.

Vierailija
16135/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole hyvä ihminen.

Sinussa on myös hyvyyttä.

No varmaan ja kyllä mä yritän tietyllä tavalla. Mut sit huomaan myös olevani usein itsekäs, pinna palaa helposti, eikä jaksais "uhrautua". Toisinaan iskee myös kostonhalu ja haluais palautella kaikille samalla mitalla. Jos voisin niin varmaan vaan kuplautuisin omaan kuplaani enkä ajattelis ollenkaan muiden ongelmia, tai välillä lahjoittaisin rahaa niin asia ois taas poissa päiväjärjestyksestä. Yms.

Eikö sua koskaan mietitytä asioiden epäoikeudenmukaisuus, kärsimys ja miten voisit muuttaa maailmaa paremmaksi paikaksi elää?

Sivusta

Vierailija
16136/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä syön ne sekalaisessa numerojärjestyksessä. Olen eläin!

Mä söin pienenä ne kaikki kerralla ja sit laitoin luukkuihin suklaalevystä palat😂

Vierailija
16137/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole hyvä ihminen.

Sinussa on myös hyvyyttä.

No varmaan ja kyllä mä yritän tietyllä tavalla. Mut sit huomaan myös olevani usein itsekäs, pinna palaa helposti, eikä jaksais "uhrautua". Toisinaan iskee myös kostonhalu ja haluais palautella kaikille samalla mitalla. Jos voisin niin varmaan vaan kuplautuisin omaan kuplaani enkä ajattelis ollenkaan muiden ongelmia, tai välillä lahjoittaisin rahaa niin asia ois taas poissa päiväjärjestyksestä. Yms.

Eikö sua koskaan mietitytä asioiden epäoikeudenmukaisuus, kärsimys ja miten voisit muuttaa maailmaa paremmaksi paikaksi elää?

Sivusta

Niitähän mä mietin aika usein. Mutta totta puhuen taidan olla aika itsekäs luonteeltani. Jos voisin niin järjestäisin itelle vana mahd. mukavan elämän enkä vaivaisi noilla muuten päätäni, paitsi auttaisin ihmisiä rahallisesti.

Vierailija
16138/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka eniten torjuu sitä eniten kiinnostaa?

Minun ihastus näyttäisi olevan ok uskoni kanssa. Mutta hän on varattu joten jouduin siitäkin syystä lähtemään pois.

Vierailija
16139/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön aina koko kalenterin jo ennen joulukuuta.

Vierailija
16140/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään nautaa ei miun tupaan enää

T-mieheltä

Ketju on lukittu.