Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
15341/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akkako đŸ€Ą tÀÀl ny juhlii, pÀÀsikö mun luottamuksellisen kirjeen lukeen? Koska muuten sul se 60 v tulee tĂ€yteen, siis ens vuonna kuitenki. Irmeli

Ei saa riidellĂ€ :( 

Vierailija
15342/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka tapailette, miten asiat etenivÀt kahdenkeskisyyteen?

Sovittiin ettei olla muiden kanssa, mutta ajallaan katsotaan halutaanko seurustella. Ei sitÀ nÀytÀ muu kuin aika.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15343/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin taas pahoin.

sitÀ se ra(s)k(+/-k)aus teettÀÀ

Vierailija
15344/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jouni, en tavoita sua irl, enkĂ€ usko siihen puheluun mis sanoit ettet kĂ€y palstoilla. TÀÀl nĂ€kyy merkkejĂ€ siitĂ€ yksityisestĂ€ luottamuksellisesta kirjeestĂ€ pari viikkoo sitten. Ootko kuitenkin antanut sen jonkun luettavaksi? Pyysin ettet kirjoita minulle tÀÀllĂ€. Mun on otettava sun esihenkilöihis yhteyttĂ€ ja työsuojeluun koska toi sun eksĂ€ hmv tunkee mun työpaikalle kiusaamaan, sekĂ€ on vainonnut yli 2 vuotta. Ihan sama kenen kans oot, mut nÀÀ pitÀÀ selvittÀÀ. Ei todella olla puhuttu 3 vuoteen, toi hmv on esiintynyt minuna. SinĂ€hĂ€n sen tiedĂ€t, mutta et oo halunnu puhua mun kans. Irmeli 

Vierailija
15345/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen miettinyt antaisitko minun kÀydÀ ulkona, tanssia ja viettÀÀ aikaa. Vai tulisiko se ongelmaksi, jos ja kun vietÀn aikaa ulkona ystÀvieni kanssa ja pukeudun myös muuhunkin kuin farkkuihin ja t-paitaan.

Vierailija
15346/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:'(

Sama.

Vierailija
15347/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt antaisitko minun kÀydÀ ulkona, tanssia ja viettÀÀ aikaa. Vai tulisiko se ongelmaksi, jos ja kun vietÀn aikaa ulkona ystÀvieni kanssa ja pukeudun myös muuhunkin kuin farkkuihin ja t-paitaan.

En ole sun kaivattusi, mutta miks sÀ kysyisit jonkun lupaa pukeutumiseesi tai tekemisiisi??

Vierailija
15348/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ en halua mitÀÀn kusipÀÀtĂ€. Pahin pelkoni on ettĂ€ kaivattuni osoittautuu sellaiseksi. Toisaalta sitten hĂ€net olisi helppo unohtaa. 

ÄlĂ€ nyt.

Tsekkaa eka mun tarjous.

VANHEMPIA NAISIA MYYNNISSÄ

Inventorissa jo 7kpl.

EnsimmÀisen saa alennettuun hintaan muutamalla sadalla.

Vierailija
15349/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovittiin ettei olla muiden kanssa, mutta ajallaan katsotaan halutaanko seurustella. Ei sitÀ nÀytÀ muu kuin aika.

On se vaikeaksi mennyt nykyÀÀn.

Itse en ekslusiiviseksi ryhdy enÀÀ ennen kuin on sormus sormessa. Seurustelu ja yksinoikeudella tapailu ei eroa millÀÀn tavalla toisistaan.

Vierailija
15350/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÄÀnikin nostaa pilviin ja siitĂ€ tietÀÀ ettĂ€ best friend is back.

Vierailija
15351/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkus juokset vaan. Ei mulla olisi edes aikaa tavata sua kuin hyvÀ jos kerran kuukaudessa.

Vierailija
15352/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ en halua mitÀÀn kusipÀÀtĂ€. Pahin pelkoni on ettĂ€ kaivattuni osoittautuu sellaiseksi. Toisaalta sitten hĂ€net olisi helppo unohtaa. 

Sekin on mahdollista, ettÀ joku ihminen voi saada esiin piirteitÀ, joita ei ilmaannu muiden kanssa.

Silloin kannattaa varmaan vetÀÀ itse johtopÀÀtös ja tehdĂ€ pesĂ€ero ihmiseen joka saa susta aikaan jotain huonoja piirteitĂ€ 

Ei vaan silloin ne omat huonot piirteet kannattaa ottaa kÀsittelyyn ja tajuta ettÀ sai juuri helvetisti apua.

Kukaan paska ihminen ei ole saanut minussa esiin huonoja piirteitÀ mutta ikÀviÀ tunteita kyllÀ ja se kertoo ettÀ nÀmÀ paskat ihmiset kannattaa jÀttÀÀ todellakin omaan arvoonsa.

Sivusta 

Vierailija
15353/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaikeaksi mennyt nykyÀÀn.

Itse en ekslusiiviseksi ryhdy enÀÀ ennen kuin on sormus sormessa. Seurustelu ja yksinoikeudella tapailu ei eroa millÀÀn tavalla toisistaan.

TÀstÀ voidaan olla montaa mieltÀ ja riippuu kokijasta.

Vierailija
15354/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duh, nu fattar jag igen ingenting. Vill du hĂ„lla koll pĂ„ mig pĂ„ tryggt avstĂ„nd, eller var planen att först göra mig yr och sen hypnotisera mig? Tala med mig vill du iallafall inte, och klart att det Ă€r helt OK, men dĂ„ Ă€r det ingen risk att jag fattar nĂ„t i fortsĂ€ttningen heller. NĂ„, kanske dethĂ€r Ă€r bara en slump och mina hjĂ€rnspöken igen. 

=suomennos

Duh, nyt en taaskaan ymmÀrrÀ mitÀÀn. Haluatko pitÀÀ minua silmÀllÀ turvallisen vÀlimatkan pÀÀstÀ, vai oliko suunnitelmana ensin saada minut huimaamaan ja sitten hypnotisoida minut? Et halua puhua minulle, ja se on tietysti tÀysin ok, mutta silloin ei ole vaaraa, ettÀ ymmÀrtÀisin mitÀÀn tulevaisuudessakaan. No, ehkÀ tÀmÀ on vain sattumaa ja aivoni haamuilevat taas.

Vastaa

En ymmÀrtÀnyt sanaakaan mistÀ puhut. Sivu

Ei tarvitse, kiitos tuestasi, purkaan ajatuksia, tÀllÀ kertaa turhautumista, ja sellainen turha negailu ansaitseekin alapeukkuja. Olen luovuttanut nÀiden laittamisesta suomeksi koska tiedostan kirjoittavani itselleni, eikÀ haittaa jos ei ole kummemmin lukijakunta innoissaan siitÀ.(Kirjoitetaanhan tÀÀllÀ englanniksi, ranskaksi, italiaksi, saksaksi ja espanjaksikin, ja nÀistÀkin vÀlillÀ sanomisia nÀkyy. Palautteet kuvastaa asiaa kommentoivaa eikÀ muuta.)

Vierailija
15355/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemassaolosi ei ole tÀstÀ maailmasta. Olet olemassa minulle vain jossakin rinnakkaistodellisuudessa. En kuulu oikeaan elÀmÀÀsi mitenkÀÀn. Kai on viimein hyvÀksyttÀvÀ, ettÀ nÀmÀ eivÀt tule synkronoimaan.

Millainen on oikea elÀmÀni?

ÄlĂ€ minulta kysy. En ole elĂ€mĂ€si asiantuntija.

Vierailija
15356/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin taas pahoin.

sitÀ se ra(s)k(+/-k)aus teettÀÀ

En ole raskaana, ei ole edes mahdollista. Rakkaus ei koskaan laita voimaan pahoin, ihan jotkin muut asiat.

Vierailija
15357/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tapailusuhteen yksinoikeudellisuus on sÀÀntö ettei tapailla muita, kun taas parisuhde viittaa syvempÀÀn emotionaaliseen ja pitkÀn aikavÀlin sitoumukseen ja jaettuun tulevaisuuden visioon.

Vierailija
15358/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin kaunis kun pörrötukkasi on auki. Ja katsot suoraan kameraan.

PS. Roosa huulipuna kruunaa kaiken.

MistÀpÀin?

Rouva P. tai T.

Niin, tietÀjÀt tietÀÀ. Ja tarkistaa kuvasta.

Vierailija
15359/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemassaolosi ei ole tÀstÀ maailmasta. Olet olemassa minulle vain jossakin rinnakkaistodellisuudessa. En kuulu oikeaan elÀmÀÀsi mitenkÀÀn. Kai on viimein hyvÀksyttÀvÀ, ettÀ nÀmÀ eivÀt tule synkronoimaan.

Millainen on oikea elÀmÀni?

ÄlĂ€ minulta kysy. En ole elĂ€mĂ€si asiantuntija.

Miten sitten voit sanoa nuo lauseet?

Vierailija
15360/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ meinaat?

Kaipauksesta kÀytÀntöön. Ihan vain sitÀ.

Ketju on lukittu.