Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua mutta sulla on on oltava hyvÀ selitys sille miksi laitoit mut kÀrsimÀÀn sillon. Lupaan kuunnella
Sivusta sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua mutta sulla on on oltava hyvÀ selitys sille miksi laitoit mut kÀrsimÀÀn sillon. Lupaan kuunnella
Sivusta sama.
Koska kÀrsin itsekin. -sivusta
MitÀ pitempÀÀn tÀtÀ tÀÀllÀ hapattaa, sitÀ kitkerÀmpi lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Huumoria ja hyvÀÀ mieltĂ€, lĂ€mpöÀ, iloa, riemua ym kaikille đ€ PiristykÀÀ, ajatelkaa positiivisia asioita đđ§Ą
On helpompaa kun oppii kestÀmÀÀn maailman menoa johon kuuluu myös huonot tunteet. Niin ettei ne pilaa omaa pÀivÀÀ. Osaa olla erillinen muista
Duh, nu fattar jag igen ingenting. Vill du hÄlla koll pÄ mig pÄ tryggt avstÄnd, eller var planen att först göra mig yr och sen hypnotisera mig? Tala med mig vill du iallafall inte, och klart att det Àr helt OK, men dÄ Àr det ingen risk att jag fattar nÄt i fortsÀttningen heller. NÄ, kanske dethÀr Àr bara en slump och mina hjÀrnspöken igen.
Te, jotka tapailette, miten asiat etenivÀt kahdenkeskisyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka tapailette, miten asiat etenivÀt kahdenkeskisyyteen?
MitÀ meinaat?
Saman vĂ€riset paidat. Kivaa iltaa! đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumoria ja hyvÀÀ mieltĂ€, lĂ€mpöÀ, iloa, riemua ym kaikille đ€ PiristykÀÀ, ajatelkaa positiivisia asioita đđ§Ą
On helpompaa kun oppii kestÀmÀÀn maailman menoa johon kuuluu myös huonot tunteet. Niin ettei ne pilaa omaa pÀivÀÀ. Osaa olla erillinen muista
NiinhÀn mÀ olenkin ja toivotin samaa muille, tulkitsit vikaan.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ pitempÀÀn tÀtÀ tÀÀllÀ hapattaa, sitÀ kitkerÀmpi lopputulos.
Voi olla ja siksipÀ vain visiittejÀ tÀhÀn ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun hymyÀs nyt enemmÀn kuin mitÀÀn. On huono pÀivÀ. Tuun sinne vain ettÀ nÀkisin sun hymyn.
Sua eipÀ nÀy.
Ei vielÀ kello ole niin paljon.
Napsun kello edistÀÀ.
ADHD on vÀlillÀ yks perkele. Ajoittain niin paljon energiaa ja halua seikkailla, toisinaan löytÀÀ itsensÀ sÀngynpohjalta eikÀ saa mitÀÀn aikaan.
Olemassaolosi ei ole tÀstÀ maailmasta. Olet olemassa minulle vain jossakin rinnakkaistodellisuudessa. En kuulu oikeaan elÀmÀÀsi mitenkÀÀn. Kai on viimein hyvÀksyttÀvÀ, ettÀ nÀmÀ eivÀt tule synkronoimaan.
Olet hauska, kun tulet aina heti hĂ€tiin harhoissasi, kun luulet minun tehtailevan jotakin selkĂ€si takana đ€.
Vierailija kirjoitti:
Duh, nu fattar jag igen ingenting. Vill du hÄlla koll pÄ mig pÄ tryggt avstÄnd, eller var planen att först göra mig yr och sen hypnotisera mig? Tala med mig vill du iallafall inte, och klart att det Àr helt OK, men dÄ Àr det ingen risk att jag fattar nÄt i fortsÀttningen heller. NÄ, kanske dethÀr Àr bara en slump och mina hjÀrnspöken igen.
=suomennos
Duh, nyt en taaskaan ymmÀrrÀ mitÀÀn. Haluatko pitÀÀ minua silmÀllÀ turvallisen vÀlimatkan pÀÀstÀ, vai oliko suunnitelmana ensin saada minut huimaamaan ja sitten hypnotisoida minut? Et halua puhua minulle, ja se on tietysti tÀysin ok, mutta silloin ei ole vaaraa, ettÀ ymmÀrtÀisin mitÀÀn tulevaisuudessakaan. No, ehkÀ tÀmÀ on vain sattumaa ja aivoni haamuilevat taas.
Vastaa
En ymmÀrtÀnyt sanaakaan mistÀ puhut. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Olemassaolosi ei ole tÀstÀ maailmasta. Olet olemassa minulle vain jossakin rinnakkaistodellisuudessa. En kuulu oikeaan elÀmÀÀsi mitenkÀÀn. Kai on viimein hyvÀksyttÀvÀ, ettÀ nÀmÀ eivÀt tule synkronoimaan.
Millainen on oikea elÀmÀni?
Vierailija kirjoitti:
Olet hauska, kun tulet aina heti hĂ€tiin harhoissasi, kun luulet minun tehtailevan jotakin selkĂ€si takana đ€.
Joo. Ei mulla kauheasti faktoja ole, mutta niin kai tÀÀllÀ kaikilla on sama tilanne. Harhaa niin kauan kuin todeksi todistetaan. Onko sulla faktoja tuon harhasi tueksi?
VielÀkö haluat mun p*rsiin kimppuun vai joko meni ohi