Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Hyi ettÀ vihaan nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemassaolosi ei ole tÀstÀ maailmasta. Olet olemassa minulle vain jossakin rinnakkaistodellisuudessa. En kuulu oikeaan elÀmÀÀsi mitenkÀÀn. Kai on viimein hyvÀksyttÀvÀ, ettÀ nÀmÀ eivÀt tule synkronoimaan.
Millainen on oikea elÀmÀni?
ĂlĂ€ minulta kysy. En ole elĂ€mĂ€si asiantuntija.
Miten sitten voit sanoa nuo lauseet?
Siksi, ettÀ kokemukseni on se. Vuosien ajalta, viime kevÀÀltÀ. Olemattomana haluat minut pitÀÀkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en halua mitÀÀn kusipÀÀtÀ. Pahin pelkoni on ettÀ kaivattuni osoittautuu sellaiseksi. Toisaalta sitten hÀnet olisi helppo unohtaa.
Sekin on mahdollista, ettÀ joku ihminen voi saada esiin piirteitÀ, joita ei ilmaannu muiden kanssa.
Silloin kannattaa varmaan vetÀÀ itse johtopÀÀtös ja tehdÀ pesÀero ihmiseen joka saa susta aikaan jotain huonoja piirteitÀ
Ei vaan silloin ne omat huonot piirteet kannattaa ottaa kÀsittelyyn ja tajuta ettÀ sai juuri helvetisti apua.
Kukaan paska ihminen ei ole saanut minussa esiin huonoja piirteitÀ mutta ikÀviÀ tunteita kyllÀ ja se kertoo ettÀ nÀmÀ paskat ihmiset kannattaa jÀttÀÀ todellakin omaan arvoonsa.
Sivusta
No sitÀ just. En mÀ ainakaan provosoidu kenenkÀÀn huonosta kÀytöksestÀ vaan nostan kytkintÀ ja jÀtÀn omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt antaisitko minun kÀydÀ ulkona, tanssia ja viettÀÀ aikaa. Vai tulisiko se ongelmaksi, jos ja kun vietÀn aikaa ulkona ystÀvieni kanssa ja pukeudun myös muuhunkin kuin farkkuihin ja t-paitaan.
Tule tÀnne ihana sairaanhoitaja
Jos olet kaunis sairaanhoitaja niin nÀhdÀÀnkö pian?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en halua mitÀÀn kusipÀÀtÀ. Pahin pelkoni on ettÀ kaivattuni osoittautuu sellaiseksi. Toisaalta sitten hÀnet olisi helppo unohtaa.
Sekin on mahdollista, ettÀ joku ihminen voi saada esiin piirteitÀ, joita ei ilmaannu muiden kanssa.
Silloin kannattaa varmaan vetÀÀ itse johtopÀÀtös ja tehdÀ pesÀero ihmiseen joka saa susta aikaan jotain huonoja piirteitÀ
Ei vaan silloin ne omat huonot piirteet kannattaa ottaa kÀsittelyyn ja tajuta ettÀ sai juuri helvetisti apua.
Kukaan paska ihminen ei ole saanut minussa esiin huonoja piirteitÀ mutta ikÀviÀ tunteita kyllÀ ja se kertoo ettÀ nÀmÀ paskat ihmiset kannattaa jÀttÀÀ todellakin omaan arvoonsa.
Sivusta&nb
Kytkimen nostaminen on provosoitumista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt antaisitko minun kÀydÀ ulkona, tanssia ja viettÀÀ aikaa. Vai tulisiko se ongelmaksi, jos ja kun vietÀn aikaa ulkona ystÀvieni kanssa ja pukeudun myös muuhunkin kuin farkkuihin ja t-paitaan.
Joo, olen, olen vilkuillut sinua sillÀ silmÀllÀ, haluan antaa sulle persettÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen, olen vilkuillut sinua sillÀ silmÀllÀ, haluan antaa sulle persettÀ.
Milloin annat?
Olisko paha jos kirjoiteltais tÀÀllĂ€ samoin kuin wa, sisĂ€ltöÀ meinaan đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemassaolosi ei ole tÀstÀ maailmasta. Olet olemassa minulle vain jossakin rinnakkaistodellisuudessa. En kuulu oikeaan elÀmÀÀsi mitenkÀÀn. Kai on viimein hyvÀksyttÀvÀ, ettÀ nÀmÀ eivÀt tule synkronoimaan.
Siksi, ettÀ kokemukseni on se. Vuosien ajalta, viime kevÀÀltÀ. Olemattomana haluat minut pitÀÀkin.
Jos toinen ei selkeÀsti halua sua elÀmÀÀnsÀ niin mitÀ vikiset, hÀnellÀ on tÀys oikeus pÀÀttÀÀ ketÀ elÀmÀÀnsÀ pÀÀstÀÀ. HyvÀksy tosiasiat.
Oot ihana ja mielessĂ€. đ
ElÀmÀ on seikkailu. TÀrkeintÀ elÀmÀssÀ ei ole itse pÀÀmÀÀrÀt vaan tÀrkeintÀ on nauttia itse matkasta. Tavallisesti luulee ettÀ saavutukset tuovat onnen, ja p@skat, ne tuovat sitÀ suuremman pettymyksen mitÀ suuremmat on odotukset.
Naapurin kaunis sairaanhoitaja, tule luokseni, voit "availla".
Vierailija kirjoitti:
ElÀmÀ on seikkailu. TÀrkeintÀ elÀmÀssÀ ei ole itse pÀÀmÀÀrÀt vaan tÀrkeintÀ on nauttia itse matkasta. Tavallisesti luulee ettÀ saavutukset tuovat onnen, ja p@skat, ne tuovat sitÀ suuremman pettymyksen mitÀ suuremmat on odotukset.
MĂ€ oon seikkailu ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen ei selkeÀsti halua sua elÀmÀÀnsÀ niin mitÀ vikiset, hÀnellÀ on tÀys oikeus pÀÀttÀÀ ketÀ elÀmÀÀnsÀ pÀÀstÀÀ. HyvÀksy tosiasiat.
Pyysinkö kertomaan itsestÀÀnselvyyksiÀ? MikÀ helvatan vimma on aina opettaa toisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttĂ€, tavataan ja jutellaan. đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ oon seikkailu ;)
MĂ€gi
MÀ oon enemmÀn seikkailu ku sÀ.