Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
15361/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt antaisitko minun kÀydÀ ulkona, tanssia ja viettÀÀ aikaa. Vai tulisiko se ongelmaksi, jos ja kun vietÀn aikaa ulkona ystÀvieni kanssa ja pukeudun myös muuhunkin kuin farkkuihin ja t-paitaan.

Tule tÀnne ihana sairaanhoitaja

Vierailija
15362/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hyi ettÀ vihaan nykyaikaa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15363/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemassaolosi ei ole tÀstÀ maailmasta. Olet olemassa minulle vain jossakin rinnakkaistodellisuudessa. En kuulu oikeaan elÀmÀÀsi mitenkÀÀn. Kai on viimein hyvÀksyttÀvÀ, ettÀ nÀmÀ eivÀt tule synkronoimaan.

Millainen on oikea elÀmÀni?

ÄlĂ€ minulta kysy. En ole elĂ€mĂ€si asiantuntija.

Miten sitten voit sanoa nuo lauseet?

Siksi, ettÀ kokemukseni on se. Vuosien ajalta, viime kevÀÀltÀ. Olemattomana haluat minut pitÀÀkin.

Vierailija
15364/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ en halua mitÀÀn kusipÀÀtĂ€. Pahin pelkoni on ettĂ€ kaivattuni osoittautuu sellaiseksi. Toisaalta sitten hĂ€net olisi helppo unohtaa. 

Sekin on mahdollista, ettÀ joku ihminen voi saada esiin piirteitÀ, joita ei ilmaannu muiden kanssa.

Silloin kannattaa varmaan vetÀÀ itse johtopÀÀtös ja tehdĂ€ pesĂ€ero ihmiseen joka saa susta aikaan jotain huonoja piirteitĂ€ 

Ei vaan silloin ne omat huonot piirteet kannattaa ottaa kÀsittelyyn ja tajuta ettÀ sai juuri helvetisti apua.

Kukaan paska ihminen ei ole saanut minussa esiin huonoja piirteitÀ mutta ikÀviÀ tunteita kyllÀ ja se kertoo ettÀ nÀmÀ paskat ihmiset kannattaa jÀttÀÀ todellakin omaan arvoonsa.

Sivusta 

No sitÀ just. En mÀ ainakaan provosoidu kenenkÀÀn huonosta kÀytöksestÀ vaan nostan kytkintÀ ja jÀtÀn omaan arvoonsa.

Vierailija
15365/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt antaisitko minun kÀydÀ ulkona, tanssia ja viettÀÀ aikaa. Vai tulisiko se ongelmaksi, jos ja kun vietÀn aikaa ulkona ystÀvieni kanssa ja pukeudun myös muuhunkin kuin farkkuihin ja t-paitaan.

Jos olet kaunis sairaanhoitaja niin nÀhdÀÀnkö pian?

Vierailija
15366/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ en halua mitÀÀn kusipÀÀtĂ€. Pahin pelkoni on ettĂ€ kaivattuni osoittautuu sellaiseksi. Toisaalta sitten hĂ€net olisi helppo unohtaa. 

Sekin on mahdollista, ettÀ joku ihminen voi saada esiin piirteitÀ, joita ei ilmaannu muiden kanssa.

Silloin kannattaa varmaan vetÀÀ itse johtopÀÀtös ja tehdĂ€ pesĂ€ero ihmiseen joka saa susta aikaan jotain huonoja piirteitĂ€ 

Ei vaan silloin ne omat huonot piirteet kannattaa ottaa kÀsittelyyn ja tajuta ettÀ sai juuri helvetisti apua.

Kukaan paska ihminen ei ole saanut minussa esiin huonoja piirteitÀ mutta ikÀviÀ tunteita kyllÀ ja se kertoo ettÀ nÀmÀ paskat ihmiset kannattaa jÀttÀÀ todellakin omaan arvoonsa.

Sivusta&nb

Kytkimen nostaminen on provosoitumista

Vierailija
15367/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

đŸ€§

Vierailija
15368/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen, olen vilkuillut sinua sillĂ€ silmĂ€llĂ€, haluan antaa sulle persettĂ€. 

Vierailija
15369/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Halaus ja suukko. đŸ€—đŸ§Ą

Vierailija
15370/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen, olen vilkuillut sinua sillĂ€ silmĂ€llĂ€, haluan antaa sulle persettĂ€. 

Milloin annat?

Vierailija
15371/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisko paha jos kirjoiteltais tÀÀllĂ€ samoin kuin wa, sisĂ€ltöÀ meinaan 😅 

Vierailija
15372/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemassaolosi ei ole tÀstÀ maailmasta. Olet olemassa minulle vain jossakin rinnakkaistodellisuudessa. En kuulu oikeaan elÀmÀÀsi mitenkÀÀn. Kai on viimein hyvÀksyttÀvÀ, ettÀ nÀmÀ eivÀt tule synkronoimaan.

Siksi, ettÀ kokemukseni on se. Vuosien ajalta, viime kevÀÀltÀ. Olemattomana haluat minut pitÀÀkin.

Jos toinen ei selkeÀsti halua sua elÀmÀÀnsÀ niin mitÀ vikiset, hÀnellÀ on tÀys oikeus pÀÀttÀÀ ketÀ elÀmÀÀnsÀ pÀÀstÀÀ. HyvÀksy tosiasiat.

Vierailija
15373/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oot ihana ja mielessĂ€. 😘

Vierailija
15374/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ElÀmÀ on seikkailu. TÀrkeintÀ elÀmÀssÀ ei ole itse pÀÀmÀÀrÀt vaan tÀrkeintÀ on nauttia itse matkasta. Tavallisesti luulee ettÀ saavutukset tuovat onnen, ja p@skat, ne tuovat sitÀ suuremman pettymyksen mitÀ suuremmat on odotukset.

Vierailija
15375/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naapurin kaunis sairaanhoitaja, tule luokseni, voit "availla".

Vierailija
15376/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ElÀmÀ on seikkailu. TÀrkeintÀ elÀmÀssÀ ei ole itse pÀÀmÀÀrÀt vaan tÀrkeintÀ on nauttia itse matkasta. Tavallisesti luulee ettÀ saavutukset tuovat onnen, ja p@skat, ne tuovat sitÀ suuremman pettymyksen mitÀ suuremmat on odotukset.

MĂ€ oon seikkailu ;)

Vierailija
15377/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen ei selkeÀsti halua sua elÀmÀÀnsÀ niin mitÀ vikiset, hÀnellÀ on tÀys oikeus pÀÀttÀÀ ketÀ elÀmÀÀnsÀ pÀÀstÀÀ. HyvÀksy tosiasiat.

Pyysinkö kertomaan itsestÀÀnselvyyksiÀ? MikÀ helvatan vimma on aina opettaa toisia?

Vierailija
15378/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttĂ€, tavataan ja jutellaan. đŸ€—

Vierailija
15379/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ oon seikkailu ;)

MĂ€gi

Vierailija
15380/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ oon enemmÀn seikkailu ku sÀ.

Ketju on lukittu.