Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
TÀÀllÀhÀn ilmoittautui moni kusipÀÀksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano vain konkretiaa, mitkÀ asiat saavat sinut nÀkemÀÀn minut kusipÀÀnÀ.
Miksi omitte kaikki paskat tÀÀltÀ? Joo ihan varppina se on just sun kaivattu.
Siksi ettÀ sitÀkin on tullut niskaan. Kun kerran saa, tietÀÀ, ettÀ toisenkin kerran voi tulla.
Vierailija kirjoitti:
ItkemÀÀn suihkuun ettei kukaan nÀÀ edes minÀ
TiedÀt ettÀ toi on vain pÀÀnsisÀinen tunne.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ajattelin, ettÀ toinen pitÀÀ sellaisena. Se taas, ettÀ toinen nÀkee niin, ei tarkoita, ettÀ olisin kusipÀÀ. NÀhköön, miten haluaa. Olen kohdellut hÀntÀ vuosikausia tÀsmÀlleen niin, kuten hÀn itse on halunnut eli ollut nÀkymÀtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tunteita niin paljon varastoituna sisÀlleni sua kohtaan, ettÀ tÀytyisi nÀhdÀ sut.
NÀhdÀÀn heti kun ota yhteyttÀ ja ilmaiset halusi nÀhdÀ. SiitÀ se lÀhtee
Etsin sut ja kysyn sua. Aistin mitÀ tunnet ja voin vetÀytyÀ, jos ehdottaminen vaikuttaa epÀsopivalta.
Toivon ettÀ hÀn toimisi pian. Mutta sÀ et taida olla hÀn. Millon olette nÀhneet viimeksi?
Ei olla nÀhty kuukausiin.
*olen itse ollut nÀkymÀtön, olematon, sulautunut seinÀÀn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en halua mitÀÀn kusipÀÀtÀ. Pahin pelkoni on ettÀ kaivattuni osoittautuu sellaiseksi. Toisaalta sitten hÀnet olisi helppo unohtaa.
Sekin on mahdollista, ettÀ joku ihminen voi saada esiin piirteitÀ, joita ei ilmaannu muiden kanssa.
Silloin kannattaa varmaan vetÀÀ itse johtopÀÀtös ja tehdÀ pesÀero ihmiseen joka saa susta aikaan jotain huonoja piirteitÀ
Rakastan sua mutta sulla on on oltava hyvÀ selitys sille miksi laitoit mut kÀrsimÀÀn sillon. Lupaan kuunnella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ajattelin, ettÀ toinen pitÀÀ sellaisena. Se taas, ettÀ toinen nÀkee niin, ei tarkoita, ettÀ olisin kusipÀÀ. NÀhköön, miten haluaa. Olen kohdellut hÀntÀ vuosikausia tÀsmÀlleen niin, kuten hÀn itse on halunnut eli ollut nÀkymÀtön.
Kuka sua sellaisena pitÀÀ? Sun kaivattusi vai? MistÀ tiedÀt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en halua mitÀÀn kusipÀÀtÀ. Pahin pelkoni on ettÀ kaivattuni osoittautuu sellaiseksi. Toisaalta sitten hÀnet olisi helppo unohtaa.
Sekin on mahdollista, ettÀ joku ihminen voi saada esiin piirteitÀ, joita ei ilmaannu muiden kanssa.
Silloin kannattaa varmaan vetÀÀ itse johtopÀÀtös ja tehdÀ pesÀero ihmiseen joka saa susta aikaan jotain huonoja piirteitÀ
En puhunut itsestÀni.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun hymyÀs nyt enemmÀn kuin mitÀÀn. On huono pÀivÀ. Tuun sinne vain ettÀ nÀkisin sun hymyn.
Sua eipÀ nÀy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun hymyÀs nyt enemmÀn kuin mitÀÀn. On huono pÀivÀ. Tuun sinne vain ettÀ nÀkisin sun hymyn.
Sua eipÀ nÀy.
Ei vielÀ kello ole niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sua sellaisena pitÀÀ? Sun kaivattusi vai? MistÀ tiedÀt?
Ajattelin, ettÀ jos..
Akkako đ€Ą tÀÀl ny juhlii, pÀÀsikö mun luottamuksellisen kirjeen lukeen? Koska muuten sul se 60 v tulee tĂ€yteen, siis ens vuonna kuitenki. Irmeli
Huumoria ja hyvÀÀ mieltĂ€, lĂ€mpöÀ, iloa, riemua ym kaikille đ€ PiristykÀÀ, ajatelkaa positiivisia asioita đđ§Ą
Ai ettÀ ku tekis mieli lÀhtÀ ulos ja tanssia aamuun asti.
Gallup
đŒ YhĂ€ ylös yrittÀÀ.
đœ En jaksa yksin yrittÀÀ. Tarvitsen yritystukea.
Ja Àkisti on kuin vÀlissÀ ei mitÀÀn olisi kÀynytkÀÀn.
Noh, melkein ainakin.. :P
Miksi omitte kaikki paskat tÀÀltÀ? Joo ihan varppina se on just sun kaivattu.