Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvän seksin salaisuus

Vierailija
10.09.2024 |

Kun tätä palstaa lukee, niin tuntuu että ihmiset on ihan hakoteillä. Hirveä vääntö muodoista, senteistä, sovituksista, karvoista ja vaikka mistä täysin sekundäärisestä. Kuulostaa kuin olisi lauma insinöörejä miettimässä asiaa.

Tajunnanräjäyttävän seksin salaisuus on kumppani, josta todella näkee että hän haluaa sinua ja haluaa tehdä kaikkensa nautintosi eteen. Ja oma halu tehdä samoin. Kun tämä yhtälö natsaa, niin kaikki muu on vain kohinaa. 

Keskustelut tissien tai pippeleiden koosta, pillun kireydestä ja häpyhuulten muodoista hyvän seksin indikaattoreina kertoo vain sen, että kirjoittaja on täysin hukassa eikä tiedä paremmasta.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein sattuu niin, että seksin suhteen kemiat osuvat kohdilleen?

Nuorena miehenä kerran koin sellaisen suhteen, missä olin jatkuvasti valmis seksiin -myös vastapuoli oli herkästi kiihottuva ja halukas.

Vierailija
2/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä se kemia ja kiihkeys siinä parin välillä on se juttu! Nuo polyamoriat erikseen, toimivat varmaan enimmäkseen joillekin mekaanisille suorittajille. Itse tarvitsen syttyäkseni kyllä jotain kahden keskisempää yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän seksin salaisuus on tottelevainen kaunotar.

Vierailija
4/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena miehenä kerran koin sellaisen suhteen, missä olin jatkuvasti valmis seksiin -myös vastapuoli oli herkästi kiihottuva ja halukas.

Mulle sattui tällainen tapaus jonkin aikaa sitten ja ikävöin häntä vieläkin..

Vierailija
5/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa kuinka usein. Itsekin kohtasin myös nuorena tuollaisen tytön ja nyt ollut naimissa koko iän. En jäänyt hakeaan toista tyttöä, kun tuo täytti jo kaiken mitä kaipasin ja enemmänkin. Siksi meillä on aina vain rakasteltu. 

Vierailija
6/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa kuinka usein. Itsekin kohtasin myös nuorena tuollaisen tytön ja nyt ollut naimissa koko iän. En jäänyt hakeaan toista tyttöä, kun tuo täytti jo kaiken mitä kaipasin ja enemmänkin. Siksi meillä on aina vain rakasteltu. 

Olisin ollut valmis jatkamaan suhdetta, mutta tyttö halusi alkaa katsella maailmaa. Miehet vaihtuivat tiuhaan ja minulla oli vaikeuksia päästää hänestä irti ja unohtaa.

Vierailija
7/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin ollut valmis jatkamaan suhdetta, mutta tyttö halusi alkaa katsella maailmaa. Miehet vaihtuivat tiuhaan ja minulla oli vaikeuksia päästää hänestä irti ja unohtaa.

Minunkin tyttöni ja nykyinen vaimoni meinasi puolitoista vuotta seurusteltua lähteä uudendestaan katsomana maailmaa lapsuuden kaverin huokuttelemana. Mutta tuli katumapäälle jo parissa viikossa, kun ikävä oli niin rajua. Vaati minut takaisin ja sen jälkeen sain kokea mitä tarkoittaa kun nainen haluaa minut koko loppuiäksi. En unohda sitä seksikertaa  koskaan. Vieläkin nousee kyyneleet silmiin muistellessa, vaikka saanut nauttia hänen kanssaan koko ikäni. Rakastelu on ollut  enemmän henkistä kuin fyysistä.

Vierailija
8/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan: Hyvän seksin salaisuus on tottelevainen nuori ja hoikka kaunotar.

Vierailija
9/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei ehkä ymmärrä tuollaisen itseäsi rakastavan ja himoitsevan sielunkumppanin merkitystä. Jo sanoj joskus, että hyvän itsetunnon salaisuus on sielunkumppanin ansiota.  Näin se varmaan on, että sielu lepää ja itseluottamus on kunnossa kun vierellä on toinen joka on valmis tekemään ehdoitta kaikkensa sinun puolestasi  ja joka myös sinua himoitsee ja rakastaa.  Sanonnassa että menestyvän miehen takana on nainen, on vinha perä. 

Vierailija
10/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää kunhan vaan saan nuolla p"llua. Ei itellä niin väliä, saan kiksejä kun toinen kiemurtelee. Voin vetää myöhemmin itse vaikka lapaseen.

Vierailija
11/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hieno aloitus arvostan hyvää huomiotasi olennaisesta ja muusta mitä some, media ja muu hömppä syöttä taukoamatta.

Hyvä esimerkki nämä penis koko avaukset, kertoo siitä pahanolon tunteesta, joka velloo mies parkojen päissä, joilla itseluottamus ontuu...

Vierailija
12/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta yks sankari tulee kirjoittamaan tänne muutamia totuuksia naisista. Eli miten pillu saadaan syömään kädestä kiimoissaan. Miten pllu mankeloi, ja lypsää. Nuorena annettu lupaus ymym. Ei kannata, tiedetään jo vässykät ja piilohomot.

Vierailija
13/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kohta yks sankari tulee kirjoittamaan tänne muutamia totuuksia naisista. Eli miten pillu saadaan syömään kädestä kiimoissaan. Miten pllu mankeloi, ja lypsää. Nuorena annettu lupaus ymym. Ei kannata, tiedetään jo vässykät ja piilohomot.

🤣🤣🤣

Vierailija
14/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tämä yksi sankari kirjoitti tänne juuri sielunkumppanista ja sen merkityksestä. Voi toki olla, että se onkin edellytys että pillu syö kädestä, pillu  mankeloi ja lypsää, eli rakastunut intohimoinen  nainen haluaa syödä ja ahmia miehen kokonaan. Ehkä tässä juuri se suurin ero todellisen rakastelun ja tavallisen seksin välillä. Pitää olla aivot ja tunne mukana.

Vierailija
15/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kemiaa melkein kaikkien kans, joiden kans meen treffeille. Yleensä eka kerta päätyy aina sänkyyn, mut oonkin tosi komea ja etevä naisten kanssa. :D

Vierailija
16/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat EIVÄT KOSKAAN VOI nauttia hyvää seksiä siksi, että peruslähtökohta on VAATIMUS ja KAUPANKÄYMINEN, jossa AINA tuntee saaneensa vähemmän kuin itse antaa. Syy tällaiseen asenteeseen on evolutiivinen. Se ei ole tunnetta tyydyttävä, mutta se on syntynyt olemassaolon taistelussa. Sen on siis HYÖDYLLINEN, mutta se on geneettisenä muuttamaton, eikä tunnetta tyydyttävä.

Ainoastaan ne, joiden tarve kilpailuun ja kaupankäyntiin on REILUSTI alle ihmispopulaation keskimäärän, pystyvät harjoittamaan seksiä ajatuksella, että antavat toiselle hyvää oloa ylenmäärin. He voivat kokea hyvää seksiä. Vain jos molemmat osapuolet tuntevat näin, se myös toteutuu. Se on hyvin harvinaista. M

Vierailija
17/72 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Hyvän seksin salaisuus<<

- Sellainen sielunkumppanuus, että vaatisi olemista Runebergin suvussa ja suoraan alenevassa polvessa, että osaisi sen sanoiksi  pukea. Silloin kuppikoot ja sentit uumalla ja muuala ovat täydellisen jonninjoutavia juttuja.

Ehkä jopa arkea kestämättömiä sattumuksia, joita on onnestanut kohtaamaan vain ääriharvoja. Ehkä se oli se motiivi ja kannustin, joka sai aikanaan kiertämään soittoruokaloiden parkettaja viikon useimpina päivinä.

Vierailija
18/72 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat EIVÄT KOSKAAN VOI nauttia hyvää seksiä siksi, että peruslähtökohta on VAATIMUS ja KAUPANKÄYMINEN, jossa AINA tuntee saaneensa vähemmän kuin itse antaa. Syy tällaiseen asenteeseen on evolutiivinen. Se ei ole tunnetta tyydyttävä, mutta se on syntynyt olemassaolon taistelussa. Sen on siis HYÖDYLLINEN, mutta se on geneettisenä muuttamaton, eikä tunnetta tyydyttävä.

Ainoastaan ne, joiden tarve kilpailuun ja kaupankäyntiin on REILUSTI alle ihmispopulaation keskimäärän, pystyvät harjoittamaan seksiä ajatuksella, että antavat toiselle hyvää oloa ylenmäärin. He voivat kokea hyvää seksiä. Vain jos molemmat osapuolet tuntevat näin, se myös toteutuu. Se on hyvin harvinaista. M

Tässä kiteytyy hyvin se, että kirjoittaja ei saa nautintoa siitä että antaa sitä toiselle, vaan oma napa on tärkein. Vaatiminen, kaupankäynti ja jonkinlaisen nollasumman jahtaaminen ei kuulu lajiin.

Vierailija
19/72 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan: Hyvän seksin salaisuus on tottelevainen nuori ja hoikka kaunotar.

Noin on. Mies ei voi toteuttaa osaamistaan/taitojaan estoisen naisen kanssa, silloin kummallakin on mielikuvituksetonta kehnoa lähetyssaarnaajaseksiä. Naiset eivät koskaan esitä uusia leikkejä kokeiltavaksi seksissä/seksileikeissä.

Vierailija
20/72 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaisin kysymyksen alakategorioihin, vaikkapa:

- hyvä taaperoikäisten vanhempen lapsiperheseksi. (🎵 Pikku kakkonen nauhalta lapsille ja kylppäriin pariksi minuutiksin yhdessä viikon työreissun jälkeen illansuusa🎵)

- töissä käyvien teini-ikäisten vanhempien hyvä arkipäiväseksi keskellä työviikkoa

- ikääntyvän pariskunna hyvä seksi, kun alkuviehätys on laimennut 40 vuoden jälkeen.

- Tuossa edellä mainitsemani 'once lifetime' -jutut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä