Miten suhtaudutte vittuileviin ihmisiin ?
Miten. Minä yleensä täräytän samantien takaisin ja peli ja välit ovat aina sillä selvät. Mielenkiintoinen reaktio. Heti kun vittuilee takaisin alkaa se ensiksi vittuileva suuttumaan.
Kommentit (27)
Annan samalla mitalla takaisin ja teen vastustajan naurunalaiseksi. Tuo kaava (ja nolaaminen) on toiminut aina.
Ovat elämän suola. Toki niiden pitää kestää sama takaisin päin.
Yritän vältellä ja sopeutua kunnes liika on liikaa. Sitten saan kauhean rähjääjän maineen, kun kuppi on mennyt nurin ja olen ilmaissut tuntemukseni.
En edes muista milloin olisin vittuilevaan tyyppiin törmännyt
Vittuilen takaisin. Sitä saa mitä tilaa.
Riippuu tilanteesta. Jos on joku asiakas töissä, nielen kiukkuni. Jos joku muu, ylensä annan samalla mitalla takaisin.
Monta kertaa näillä on vastaus valmiina, en sanonut mitään, ymmärsin että hän kertaili toisten puheita osaksi. Myöhemmin näin hänet istumassa bussipysäkin penkillä, tajuan katkeruuden ja väsymyksen.
Vittuilu on välittämistä mitä harrastan tiettyjen kavereiden kanssa puolin ja toisin. Tuntemattomille vittuilu on idiotismin merkki.
Jos tarkoitat nyt tämän palstan vttuilijoita, niin en välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vittuilu on välittämistä mitä harrastan tiettyjen kavereiden kanssa puolin ja toisin. Tuntemattomille vittuilu on idiotismin merkki.
Vittuilu välittämistä ? ? ? Eikö kavereiden kanssa voi harrastaa muuta kuin vittuillen välittämistä ? ? ?
En vietä aikaa sen ihmistyypin edustajien seurassa. Kun ihminen osoittaa minulle minkälainen luonne hänellä on, minä uskon. Vietän elämäni rajallisen ajan hyvässä seurassa, eikä hyvään ihmissuhteeseen kuulu sellainen käytös edes riidellessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittuilu välittämistä ? ? ? Eikö kavereiden kanssa voi harrastaa muuta kuin vittuillen välittämistä ? ? ?
Huumorintajuttomat tosikot voi ja vittuilua on sitä paitsi monen asteista. Vittuilu on taitolaji.
Vierailija kirjoitti:
Välttelen kaikkia ikäviä ihmisiä
Se ei aina ikävä kyllä ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajuttomat tosikot voi ja vittuilua on sitä paitsi monen asteista. Vittuilu on taitolaji.
Mikä on kenenkin mielestä huumoria !
Liikun sivistyneiden ihmisten parissa ja vtttuilujoihin törmään todella harvoin. Olen myös kaikki ikävät vtttuilijat karsinut elämästäni. En jaksa yhtään.
Eräs sukulainen on kalluporukkaa, joten hän yrittää välillä jotain vttuilla, mutta olen kuin en huomaisikaan ja annan mennä ohi vaan, vesi hanhen selästä. Vttuilu on joku kallutapa kommunikoida.
Välttelen parhaani mukaan.