Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudutte vittuileviin ihmisiin ?

Vierailija
27.08.2026 |

Miten. Minä yleensä täräytän samantien takaisin ja peli ja välit ovat aina sillä selvät. Mielenkiintoinen reaktio. Heti kun vittuilee takaisin alkaa se ensiksi vittuileva suuttumaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen parhaani mukaan.

Vierailija
2/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan pari puhelua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan samalla mitalla takaisin ja teen vastustajan naurunalaiseksi. Tuo kaava (ja nolaaminen) on toiminut aina. 

Vierailija
4/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat elämän suola. Toki niiden pitää kestää sama takaisin päin.

Vierailija
5/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vältellä ja sopeutua kunnes liika on liikaa. Sitten saan kauhean rähjääjän maineen, kun kuppi on mennyt nurin ja olen ilmaissut tuntemukseni.

Vierailija
6/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan turpiin.

Vierailija
7/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista milloin olisin vittuilevaan tyyppiin törmännyt

Vierailija
8/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilen takaisin. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
9/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos on joku asiakas töissä, nielen kiukkuni. Jos joku muu, ylensä annan samalla mitalla takaisin.

Vierailija
10/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa näillä on vastaus valmiina, en sanonut mitään, ymmärsin että hän kertaili toisten puheita osaksi.  Myöhemmin näin hänet istumassa bussipysäkin penkillä, tajuan katkeruuden ja väsymyksen.

Vierailija
11/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilu on välittämistä mitä harrastan tiettyjen kavereiden kanssa puolin ja toisin. Tuntemattomille vittuilu on idiotismin merkki.

Vierailija
12/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano mitään, tietenkään.

Vierailija
13/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat nyt tämän palstan vttuilijoita, niin en välitä. 

Vierailija
14/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuilu on välittämistä mitä harrastan tiettyjen kavereiden kanssa puolin ja toisin. Tuntemattomille vittuilu on idiotismin merkki.

Vittuilu välittämistä ? ?  ? Eikö kavereiden kanssa voi harrastaa muuta kuin vittuillen välittämistä ? ? ?

Vierailija
15/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen kaikkia ikäviä ihmisiä 

Vierailija
16/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä aikaa sen ihmistyypin edustajien seurassa. Kun ihminen osoittaa minulle minkälainen luonne hänellä on, minä uskon. Vietän elämäni rajallisen ajan hyvässä seurassa, eikä hyvään ihmissuhteeseen kuulu sellainen käytös edes riidellessä.

Vierailija
17/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittuilu välittämistä ? ?  ? Eikö kavereiden kanssa voi harrastaa muuta kuin vittuillen välittämistä ? ? ?

Huumorintajuttomat tosikot voi ja vittuilua on sitä paitsi monen asteista. Vittuilu on taitolaji.

Vierailija
18/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelen kaikkia ikäviä ihmisiä 

Se ei aina ikävä kyllä ole mahdollista.

Vierailija
19/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuttomat tosikot voi ja vittuilua on sitä paitsi monen asteista. Vittuilu on taitolaji.

Mikä on kenenkin mielestä huumoria !

Vierailija
20/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun sivistyneiden ihmisten parissa ja vtttuilujoihin törmään todella harvoin. Olen myös kaikki ikävät vtttuilijat karsinut elämästäni. En jaksa yhtään.

Eräs sukulainen on kalluporukkaa, joten hän yrittää välillä jotain vttuilla, mutta olen kuin en huomaisikaan ja annan mennä ohi vaan, vesi hanhen selästä. Vttuilu on joku kallutapa kommunikoida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi