Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
"Yhteiskunnallisen realismin ajatus on se, ettÀ suurvallat tekevÀt mitÀ tahtovat, ja pienempien on sopeuduttava."
Vierailija kirjoitti:
NÀin Àsken Helsingin rautatieasemalla todella kauniin perheen. Sanoivat olevansa Usasta mutta geeneiltÀÀn Kiinasta. Lapset nÀyttivÀt melkein sukuni pohjois-karjalaisilta mutta tummemmilla vÀreillÀ.
Se on kun iltapÀivÀ-aurinko paistaa, valo leikkaa tietyssÀ kulmassa ja jokin tilanne olisi ollut valokuvan arvoinen.
Odotukset eivÀt olleet ylimitoitettu.
SinÀ suurvalta, minÀ kÀÀpiövaltio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tunteita niin paljon varastoituna sisÀlleni sua kohtaan, ettÀ tÀytyisi nÀhdÀ sut.
NÀhdÀÀn heti kun ota yhteyttÀ ja ilmaiset halusi nÀhdÀ. SiitÀ se lÀhtee
Etsin sut ja kysyn sua. Aistin mitÀ tunnet ja voin vetÀytyÀ, jos ehdottaminen vaikuttaa epÀsopivalta.
Suurvaltoja kuunnellaan, kÀÀpiövaltiot ovat koristeita vailla mitÀÀn todellista ÀÀnioikeutta.
Vierailija kirjoitti:
đ€Ąđ€Ąđ€Ą
KolmipÀistÀ pelleÀ kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
đ€Ąđ€Ąđ€Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tunteita niin paljon varastoituna sisÀlleni sua kohtaan, ettÀ tÀytyisi nÀhdÀ sut.
NÀhdÀÀn heti kun ota yhteyttÀ ja ilmaiset halusi nÀhdÀ. SiitÀ se lÀhtee
Etsin sut ja kysyn sua. Aistin mitÀ tunnet ja voin vetÀytyÀ, jos ehdottaminen vaikuttaa epÀsopivalta.
Toivon ettÀ hÀn toimisi pian. Mutta sÀ et taida olla hÀn. Millon olette nÀhneet viimeksi?
Jos kaivattusi osoittautuu k*sipÀÀksi
HyvÀksyn sellaisena kuin on= nuoli ylös
Ăh, heitĂ€n kiertoon = nuoli alas
Vierailija kirjoitti:
MÀ en halua mitÀÀn kusipÀÀtÀ. Pahin pelkoni on ettÀ kaivattuni osoittautuu sellaiseksi. Toisaalta sitten hÀnet olisi helppo unohtaa.
Sekin on mahdollista, ettÀ joku ihminen voi saada esiin piirteitÀ, joita ei ilmaannu muiden kanssa.
EipĂ€ minua ole koskaan ennen kusipÀÀksi kutsuttu. Ilmeisesti nyt on. đ„č
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattusi osoittautuu k*sipÀÀksi
HyvÀksyn sellaisena kuin on= nuoli ylös
Ăh, heitĂ€n kiertoon = nuoli alas
HyvÀksyn toki tosiasiat, jos hÀn kusipÀÀ haluaa olla. Ja heitÀn tyypin kiertoon.
ItkemÀÀn suihkuun ettei kukaan nÀÀ edes minÀ
Sano vain konkretiaa, mitkÀ asiat saavat sinut nÀkemÀÀn minut kusipÀÀnÀ.
Vierailija kirjoitti:
MÀ en halua mitÀÀn kusipÀÀtÀ. Pahin pelkoni on ettÀ kaivattuni osoittautuu sellaiseksi. Toisaalta sitten hÀnet olisi helppo unohtaa.
Oletko itse kuoropoika?
Kaipaan sun hymyÀs nyt enemmÀn kuin mitÀÀn. On huono pÀivÀ. Tuun sinne vain ettÀ nÀkisin sun hymyn.
Vierailija kirjoitti:
đ€Ąđ€Ąđ€Ą
Oletteko kolme klowniani? đ