Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhteiden ei pitÀisi olla hirveÀn työn takana, ettÀ sellainen voi edes alkaa. Varsinkaan kun mikÀÀn mÀÀrÀ työtÀ ei siihen riitÀ.
Minulle ne on. Ja siksi suren rikkinÀistÀ mieltÀni.
Vierailija kirjoitti:
Sinua ja Zachris Topeliusta yhdistÀÀ yksi asia.
Topelius oli paljon muutakin kuin satusetÀ, mutta sellaisena hÀnet haluttiin muistaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Olemme molemmat satusetiÀ. Ja saamamiehiÀ.
Saat, mitÀ saat.
Vierailija kirjoitti:
HassupÀlvikalju, Hyi!
Tulepa haukkumaan pÀin naamaa jos on ulkonÀköÀ kommentoitava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topelius oli paljon muutakin kuin satusetÀ, mutta sellaisena hÀnet haluttiin muistaa
KyllÀ, eikÀ tuossa sanottukaan, ettei olisi ollut. Puhuin yhdestÀ asiasta. Olen lukenut kotimaista kirjallisuutta yliopistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ, eikÀ tuossa sanottukaan, ettei olisi ollut. Puhuin yhdestÀ asiasta. Olen lukenut kotimaista kirjallisuutta yliopistossa.
Kas, kollega. MinÀkin olen. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhteiden ei pitÀisi olla hirveÀn työn takana, ettÀ sellainen voi edes alkaa. Varsinkaan kun mikÀÀn mÀÀrÀ työtÀ ei siihen riitÀ.
Minulle ne on. Ja siksi suren rikkinÀistÀ mieltÀni.
Sitten se on niin. RikkinÀinenkin mieli valitsee asiantilan, joka tuntuu turvallisimmalta ja tÀrkeimmÀltÀ. Se suojissa on turvassa.
Olet oikeassa, donitsit on varattu sioille!
555
Negailu tappaa ihmisen henkisesti.Positiivisia ajatuksia kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Luoja noita työttömiÀ vatipÀitÀ!
EivÀt oikeat työttömÀt ole noin sekaisin. Pakko olla joku kuntouttavalla oleva mt-potilas tms.
Oisko skitsofreenikko? NiillÀ on tapana olla helvetin lapsellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kannattaa lukea vaikka Wikipediasta elÀmÀkerta, monipuolinen ihminen.
Mut moni kaunis sukunimi, jotka tulee mieleen on jo kÀytössÀ, muut ei voi sitten ottaa niitÀ
NÀkyykö kaivatussasi ajan patina ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petit, valehtelit ja huijasit. JÀit kiinni ja valehtelit uudelleen niinkuin mitÀÀn ei olisi tapahtunut. Tapan kaikki tunteeni sinua kohtaan. Olet surkean tulevaisuutesi itse rakentanut. Kun perustus on pielessÀ ei talokaan pysy pystyssÀ. HyvÀsti vaikka sitÀ et vielÀ tiedÀ.
TÀÀ on kaipausketju. Kokovartalopeili on vieressÀsi, sille vaan avautumaan.
KyllĂ€ tĂ€ssĂ€ joku jÀÀ jotain kaipaamaan se on varma đ
TÀstÀ jÀÀ uhkauksen maku suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Negailu tappaa ihmisen henkisesti.Positiivisia ajatuksia kehiin.
Tekopirteys on teennÀistÀ.
Vierailija kirjoitti:
NÀkyykö kaivatussasi ajan patina ?
En tiedÀ, enkÀ tiedÀ nÀkyykö mussakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toteutuisipa toivejouluni.
Ensin lÀmmittÀisin vanhan maalaistalon kunnolla ja hakisin kotimetsÀstÀ joulukuusen. Sitten paistaisin leivinuunissa kinkun ja hauduttaisin puuron. Vesi tulee ja sÀhkökin on, ettei tarvitse kynttilÀn valossa kaiken aikaa olla. Laittaisin saunavastat likoon. Sitten mieskaivattuni tulisi sinne vieraaksi ja voisimme tutustua toisiimme kaikessa rauhassa metsien keskellÀ.
Ja lahjaksi antaisit itsesi. Köllöttelisit alasti lampaantaljan pÀÀllÀ ja peppusi pÀÀllÀ olisi punainen rusetti.
Hui, en uskaltanutkaan ajatella vielÀ noin pitkÀlle. SÀÀdyllisyys ennen kaikkea.
Itse olet saamarin tunari.