Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
15221/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀkyykö kaivatussasi ajan patina ?

HÀn on vanhentunut ja vakavoitunut kaipauksen aikana, mutta vetÀÀ puoleensa vÀhintÀÀn yhtÀ paljon kuin aikojen alussa. Myös minussa nÀkyy samalla tavalla ajan ja kÀrsimyksen jÀljet.

Vierailija
15222/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petit, valehtelit ja huijasit. JÀit kiinni ja valehtelit uudelleen niinkuin mitÀÀn ei olisi tapahtunut. Tapan kaikki tunteeni sinua kohtaan. Olet surkean tulevaisuutesi itse rakentanut. Kun perustus on pielessÀ ei talokaan pysy pystyssÀ. HyvÀsti vaikka sitÀ et vielÀ tiedÀ.

TÀÀ on kaipausketju. Kokovartalopeili on vieressÀsi, sille vaan avautumaan.

KyllĂ€ tĂ€ssĂ€ joku jÀÀ jotain kaipaamaan se on varma 😄

TÀstÀ jÀÀ uhkauksen maku suuhun.

Ei se sitÀ ole. Ennemminkin tiedoksi. TiedÀn, ettÀ hÀn lukee tÀtÀ ja olen saanut tarpeekseni tÀstÀ pelleilystÀ. JÀljelle jÀÀ vain kaipuu, muu on vedetty alas vessasta.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15223/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos saisitte valita, millaisen ominaisuuden valitsisitte itsellenne ja minkÀ ominaisuuden antaisitte kaipauksenne kohteelle? Perustele.

Vierailija
15224/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisitte valita, millaisen ominaisuuden valitsisitte itsellenne ja minkÀ ominaisuuden antaisitte kaipauksenne kohteelle? Perustele.

Kyvyn ymmÀrtÀÀ kerrasta.

Kyvyn ymmÀrtÀÀ toisen kÀyttÀytymistÀ.

Kyvyn kohdella toista, kuten hÀnelle hyvÀksi on.

Ei tarvita perusteluja.

Vierailija
15225/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso muna

Innie pini

En

Vierailija
15226/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisin varmaan itteni mieheksi, niille on kaikki tĂ€ssĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€ helpompaa. Kaivatulta parantaisin kaikki sielullisesti haavat, mitĂ€ ne sitten ikinĂ€ onkaan. 

Vierailija
15227/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kirjoilla on.

Vierailija
15228/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

*sielulliset

Vierailija
15229/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀpÀ sitÀ muuta kuin terveyttÀ ja pitkÀÀ ikÀÀ. Kullin kokoon olen ihan tyytyvÀinen, joten siihen ei tarvitse toivoa muutoksia. Toki muuten olisi kiva olla hieman pidempi, komeampi, parempi kuntoinen, hyvÀ laulamaan, kielitaitoisempi, rikkaampi ym. 10 - 15 vuotta voisin silpaista molempien iÀstÀ pois, jos olisi mahdollista toivoa mitÀ tahansa.

Vierailija
15230/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀpÀ sitÀ muuta kuin terveyttÀ ja pitkÀÀ ikÀÀ. Kullin kokoon olen ihan tyytyvÀinen, joten siihen ei tarvitse toivoa muutoksia. Toki muuten olisi kiva olla hieman pidempi, komeampi, parempi kuntoinen, hyvÀ laulamaan, kielitaitoisempi, rikkaampi ym. 10 - 15 vuotta voisin silpaista molempien iÀstÀ pois, jos olisi mahdollista toivoa mitÀ tahansa.

KetÀ kaipaat? Kullin koko?

Vierailija
15231/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En voi sille mitÀÀn ettÀ yksi mies saa mut edelleenkin hymyilemÀÀn.

Vierailija
15232/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petit, valehtelit ja huijasit. JÀit kiinni ja valehtelit uudelleen niinkuin mitÀÀn ei olisi tapahtunut. Tapan kaikki tunteeni sinua kohtaan. Olet surkean tulevaisuutesi itse rakentanut. Kun perustus on pielessÀ ei talokaan pysy pystyssÀ. HyvÀsti vaikka sitÀ et vielÀ tiedÀ.

Ei se sitÀ ole. Ennemminkin tiedoksi. TiedÀn, ettÀ hÀn lukee tÀtÀ ja olen saanut tarpeekseni tÀstÀ pelleilystÀ. JÀljelle jÀÀ vain kaipuu, muu on vedetty alas vessasta.

Laita eka kirjain kenelle osoitat.

Vierailija
15233/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MistÀ tiedÀt ettÀ hÀn lukee tÀtÀ palstaa ? -hyvÀsti vaikka sitÀ et vielÀ tiedÀ, viittaa kyllÀ ettei tiedonanto mene perille vÀlttÀmÀttÀ tÀtÀ kautta ?

Vierailija
15234/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ensin kysytÀÀn ja sitten kun vastaan niin alapeukkua, mikÀ siinÀ nyt ei taas kelvannut? Olisin mielellÀÀn mies, ei menkkoja, ei rintsikoita, ei pitkiÀ hiuksia, ei hormoniheilahtelua, vÀhemmÀn tunneherkkyyttÀ, turvallisempaa kulkea pimeÀllÀ, isompi palkka, automaattisesti suurempi kunnioitus yhteiskunnan taholta. Jne.

Vierailija
15235/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitÀ ole. Ennemminkin tiedoksi. TiedÀn, ettÀ hÀn lukee tÀtÀ ja olen saanut tarpeekseni tÀstÀ pelleilystÀ. JÀljelle jÀÀ vain k

Joo laita suoraan kirjain, ja valottaisitko mistÀ pelleilystÀ olet saanut tarpeekses, sivusta mulle varmaan tÀmÀ

Vierailija
15236/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sielu

Kryptoniitti

Seikkailu

Teemu

Vierailija
15237/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kysytÀÀn ja sitten kun vastaan niin alapeukkua, mikÀ siinÀ nyt ei taas kelvannut? Olisin mielellÀÀn mies, ei menkkoja, ei rintsikoita, ei pitkiÀ hiuksia, ei hormoniheilahtelua, vÀhemmÀn tunneherkkyyttÀ, turvallisempaa kulkea pimeÀllÀ, isompi palkka, automaattisesti suurempi kunnioitus yhteiskunnan taholta. Jne.

EihĂ€n rintsikoita ole pakko kĂ€yttÀÀ eikĂ€ pitkiĂ€ hiuksia pitÀÀ 😉

Vierailija
15238/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EihĂ€n rintsikoita ole pakko kĂ€yttÀÀ eikĂ€ pitkiĂ€ hiuksia pitÀÀ 😉

Totta, antaa vaan hulmuta vapaasti.😂 Tosin ne silti vĂ€hĂ€n tiellĂ€ aina. Sopiskohan mulle sĂ€nki.đŸ€” 

Vierailija
15239/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

1. En ole luvannut rakentaa mitÀÀn perustuksia kenenkÀÀn kanssa.

2. Miten voi pettÀÀ ja valehdella jos ei ole edes yhdessÀ toisen kanssa ? Olisko tÀmÀ vaan sun oma kokema. Todellisuudessa ei ole nÀin kÀynyt.

Vierailija
15240/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ItkettÀÀkö?

Ketju on lukittu.