Saako tavallisesta kaupasta mitään oikeasti tulista
Ihan sama montako liekinkuvaa tai 11/10 tulisuusaste, niin eivät ole tulisia. Pitää läärätä hirveästi ruokaan, ja samalla menee sitten kaikki muut maut ja maistuu vaan sille kastikkeelle.
Kommentit (27)
Mikään poppamiehen soosseista ei ole sinulle tarpeeksi tulinen?
Meiralla on tulista chilijauhetta.
Vierailija kirjoitti:
No se ei kyllä ole yhtään tulista
Carolina reaperia saa prismasta on aika vahvaa.
Sambal Oelekkiä purkki ja siitä lusikoimaan.
..ja pmiehen 11/10 ruokalusikallinen naamaan niinku minä tein kun oli flunssan oiretta niin puhut roskaa jos ei ole tarpeeksi vahvaa. Sekoita pulloa ensin kunnolla. Pmiehen tuliset sipsit ne tulisimmat on liian lällyjä nykyään.
Cayennepippuria, piripiri maustella ja valkosipulia niin potkii takuulla.
Vierailija kirjoitti:
Sambal Oelekkiä purkki ja siitä lusikoimaan.
Sehän on kuin ketsuppia. Ei ole tulista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta Habaneroa ja syö sitä.
Minulle ainakin yksi tippa Poppamiehen Fire Demon-kastiketta riittää tekemään ruuasta todella tulista.
Intiassa oli vartaassa kanoja grillissä niin mausteista . Yhdet oli vihreitä yhdet keltaisia yhdet punaisia kokonaan. Niin kuitenkin tandoori oli aika hyvää. Vihreä carry. Joskus jalopeno.
Miksi et osta poppamiehen tuotteita?
Se on totuus, ettei suurin osa ihmisistä tykkää tulisesta saatikka heidän mahat kestä sitä. Joten ne "tuliset" on vain hitusen tulisia, mutta heille, joilla on herkkä makuaisti ja maha, hitusen tuliset voivat maistua tosi voimakkaasti
Wasabia suuhun ja kunnolla paljon niin tulee höyry ulos sieraimista. Itseasiassa piparjuuri tuubi on väkevää. Piristää päivää piparjuuri putki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, on. Mun mies on tosi tulisen ystävä ja itsekin tykkään miedosti tulisesta. Kerran, kun vaihdoin chilijauheen tuohon, ropsautin sitä oikein kunnollisen määrän mieheni ruokaan, ja kyllä siitä kunnon löylyt sai.
Eikö se tavan Tabasco ole tarpeeksi tulista (vrt. Joe Dalton Lucky Luke-sarjakuvassa :)) ?
Itse hölväsin sitä moneen ruokaan, jopa hernekeittoon. Nykyään en pystyisi varmaan enää, pötsi siinä kunnossa.
Mulle iski korona 4 vuotta sitten. Ei minkäänlaista maku- eikä hajuaistia muutamaan päivään. Mietin, et nyt sitä Tabascoa tarvittaisiin - röörit auki.
.....
Simpsoneissa oli hyvä jakso - Homerin trippi. Söi vähän liikaa ja alkoi näkemään näkyjä. Siinä jaksossa kojootin äänenä oli Johnny Cash. Tubesta se pätkä löytyy (muistelen niin).
Vierailija kirjoitti:
Eikö se tavan Tabasco ole tarpeeksi tulista (vrt. Joe Dalton Lucky Luke-sarjakuvassa :)) ?
Itse hölväsin sitä moneen ruokaan, jopa hernekeittoon. Nykyään en pystyisi varmaan enää, pötsi siinä kunnossa.
Mulle iski korona 4 vuotta sitten. Ei minkäänlaista maku- eikä hajuaistia muutamaan päivään. Mietin, et nyt sitä Tabascoa tarvittaisiin - röörit auki.
.....
Simpsoneissa oli hyvä jakso - Homerin trippi. Söi vähän liikaa ja alkoi näkemään näkyjä. Siinä jaksossa kojootin äänenä oli Johnny Cash. Tubesta se pätkä löytyy (muistelen niin).
piti olla söi liikaa chiliä
- sama
Ei saa. Jos saisi, se ei olisi tavallinen kauppa.