Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Tonille hyvÀÀ yötÀ ja kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enÀÀ.
Jos et jaksa, niin yritĂ€ vaan jaksaa. đ„ș t. Niilo22 ja mĂ€
Vierailija kirjoitti:
Se olet sinĂ€. Harva uskoisi. Niin vain kumpikin löysi tiensĂ€ kaipauslinkoon, ja kohta löydetÀÀn tie toisaalle. đ
Miten me löydetÀÀn sinne toisaalle?
N... SinÀ jÀtit jÀlkesi sydÀmeeni. Harmikseni minun tÀytyy sanoa ettÀ ihastuin kuvaasi sinusta. Kaipaan sitÀ tunnetta mutta en sinua. Siksi emme pysty jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun kiinnostuksenkohde voisi oikeastaan nyt erota n>m
Ok. Itse huolin elÀmÀÀni miehen, joka on opetellut olemaan yksin. EhkÀ jo pidempÀÀkin.
Vierailija kirjoitti:
N... SinÀ jÀtit jÀlkesi sydÀmeeni. Harmikseni minun tÀytyy sanoa ettÀ ihastuin kuvaasi sinusta. Kaipaan sitÀ tunnetta mutta en sinua. Siksi emme pysty jatkamaan.
MitÀ teille kÀvi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enÀÀ.
Silloin kun ei jaksa enÀÀ, niin silloin nimen omaan lisĂ€ yrittĂ€minen kuormittaa, ihmisen on saatava levĂ€tĂ€ joskus tilassa jossa ei tarvitse jaksaa tai yrittÀÀ enÀÀ. đ€
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat uupuneelta.
Olitko vieressÀni? PerusvÀsy vaan, ei syytÀ huoleen. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olet sinĂ€. Harva uskoisi. Niin vain kumpikin löysi tiensĂ€ kaipauslinkoon, ja kohta löydetÀÀn tie toisaalle. đ
Miten me löydetÀÀn sinne toisaalle?
MistÀ tÀmmöinen löytyi? Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan oudoin ketju.
Ja koukuttavin đ
T. TÀÀllÀ pari kuukautta kÀynyt
Miten tÀnne löysit ja mikÀ ketjussa koukuttaa eniten?
Kirjoitin terveiseni kaipaamalleni henkilölle ja koukkuun jÀin. Nyt luulen jo löytÀneeni hÀnetkin tÀÀltÀ.
Vierailija kirjoitti:
MissÀÀn ei oo jÀrkeÀ.
Ei niin mutta tunnetta on sitÀkin enemmÀn.
Vierailija kirjoitti:
Miten voikaan pelottaa nÀin paljon? Silti ei halua luovuttaa ja antaa toisen mennÀ ohi. Tahdon oppia tuntemaan sinut ja tahdon ettÀ sinÀ opit minut.
Kaikkia meitĂ€ pelottaa joskus. Hienoa, ettĂ€ tiedostat sen. ĂlĂ€ jĂ€tĂ€ tekemĂ€ttĂ€ asioita, joita haluat. Siksi, ettĂ€ pelkÀÀt.
Oon ollu uupunu jo niin pitkÀÀn. Loppumaton tunneli ja valoa ei nÀy. PitÀisi oikeesti ruveta miettimÀÀn ettÀ mitÀ mÀ oikeesti haluan ja mikÀ olisi mun oman edun mukaista.
Milloinkohan nÀhdÀÀn siellÀ. VÀhÀn huonolta nÀyttÀÀ, mut ehkÀ sen nÀin piti mennÀkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ teille kÀvi?
Erosimme... đą ilman riitoja tai mitÀÀn. Silti sattuihan se.
Nuotiota ei oikeen voi kohentaa jos tikku puuttuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enÀÀ.
Silloin kun ei jaksa enÀÀ, niin silloin nimen omaan lisĂ€ yrittĂ€minen kuormittaa, ihmisen on saatava levĂ€tĂ€ joskus tilassa jossa ei tarvitse jaksaa tai yrittÀÀ enÀÀ. đ€
Totta turiset kuomaseni. TĂ€ytyy ottaa omaakin aikaa. Vitsit vitsejĂ€ kuitenkin. đ
K, mÀ haluaisin katsoa vielÀ sun jÀÀnvÀrisiin silmiin. MÀ haluaisin tietÀÀ, alkaako meidÀn tuijotuskisa uudelleen. Ja ennenkaikkea mÀ haluaisin tietÀÀ mitÀ hittoa se tarkoittaa. (Tuskin sulle mitÀÀn, mutta aina voi haaveilla.)
Jumaliste ettÀ sÀ olit hÀmmentÀvÀn outo. Sen takia mÀ kai suhun jumitinkin. EnkÀ varmasti ole ainoa asiakkaasi jonka mieleen olet jÀÀnyt asumaan, jos sÀ kÀyttÀydyt kaikkien kanssa samoin kuin mun. PelkkÀÀ asiaa tÀydellÀ intensiteetillÀ, ja vÀlillÀ pieni pilkahdus huumoria. Turn down the charm, goddamnit.