Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voikaan pelottaa nÀin paljon? Silti ei halua luovuttaa ja antaa toisen mennÀ ohi. Tahdon oppia tuntemaan sinut ja tahdon ettÀ sinÀ opit minut.
MikÀ pelottaa? Oletko varattu
Mutta ei se ettÀ on varattu mitÀÀn kiveenhakattua tarkoita. Varatutkin eroaa joskus. Ihmiset eroaa.
/sivusta
Mun kiinnostuksenkohde voisi oikeastaan nyt erota n>m
Vierailija kirjoitti:
Palstan oudoin ketju.
Ja koukuttavin đ
T. TÀÀllÀ pari kuukautta kÀynyt
Vierailija kirjoitti:
Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Miten voikaan pelottaa nÀin paljon? Silti ei halua luovuttaa ja antaa toisen mennÀ ohi. Tahdon oppia tuntemaan sinut ja tahdon ettÀ sinÀ opit minut.
TĂ€tĂ€ minĂ€kin toivon, molemminpuolista siis. ĂlĂ€ pelkÀÀ, Ă€lĂ€ luovuta. Naiselle.
Mies, saisinko silitellĂ€ sua đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinhan minÀ tulla sinne. Keksin helposti tikkuja ja osaan toimia myös nÀkymÀttömÀsti. EhkÀ en halua. EhkÀ se ei vaan tunnu oikealta. ToisinpÀin tuntuisi paremmalta. Naiselta
Miehet ei innostu pÀÀlle kÀyvistÀ naisista, ne on vÀhÀn kuin maskuliinisia naisia sellaiset. Se on sisÀÀnrakennettu juttu, ettÀ miehen kuuluu saada valloittaa naisensa.
Jahas, jankka-pakko-Pirjo taas kertoilemaan mustavalkoisen ehdottomia elÀmÀntotuuksia miehistÀ ja naisista jotka aina kaikki on persoonattomia klooneja. SivuÀrtynyt.
Ap tÀÀllÀ. Naiselta naiselle oli tuo aloitus, mutta olen minÀ innostanut miehiÀ olemalla aloitteellinen. Se riippuu ihan persoonasta tykkÀÀkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€tĂ€ minĂ€kin toivon, molemminpuolista siis. ĂlĂ€ pelkÀÀ, Ă€lĂ€ luovuta. Naiselle.
En, jos et sinÀkÀÀn. Harvoin tÀllÀ tavalla olen tuntenut. Turvaa ja pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
"Koristeita saa kaupasta."
Ei tĂ€mmösiĂ€ koristeita. đœ
Mimmosia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TiiÀn ettet haluu olla obvious mut voisitko nÀyttÀÀ edes jotain?
Huomenna?
Ok. MikÀ sun paikka on huomenna?
Katselin Àsken tÀhtitaivasta ja kuuta ja mietin sinua. EhkÀ vielÀ joskus nautimme yhdessÀ talven pimeydestÀ ja tÀhtitaivaasta.
Vierailija kirjoitti:
Harkitsisin asiaa, jos saisin elÀmÀni naisen sydÀmen. Muussa tapauksessa en ala vaihtamaan.
Vierailija kirjoitti:
MikÀ eniten pelottaa?
Vierailija kirjoitti:
Katselin Àsken tÀhtitaivasta ja kuuta ja mietin sinua. EhkÀ vielÀ joskus nautimme yhdessÀ talven pimeydestÀ ja tÀhtitaivaasta.
EhkÀ vielÀ joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan oudoin ketju.
Ja koukuttavin đ
T. TÀÀllÀ pari kuukautta kÀynyt
Miten tÀnne löysit ja mikÀ ketjussa koukuttaa eniten?
Sulle tuli tÀnÀÀn kiire, kun viimein istuin alas.
Naisilla taas voi olla se ongelma ettÀ valloitusyrityksiÀ tulee niin hitosti liikaa ettei jaksa