Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
PÀivÀ pÀivÀltÀ helpompaa ja lomatkin lÀhestyy
Jeesuksen toinen tuleminen on todennÀköisempÀÀ kuin se, ettÀ tÀmÀ konkretisoituisi.
Okei, nyt musta alkaa kyllÀ tuntua siltÀ, ettÀ sua ei enÀÀ kiinnosta. No ei kai siinÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PelkÀÀn ettÀ ahdistan sua, siksi en uskalla nÀyttÀÀ kunnolla tunteitani vaikka tuntuukin ettÀ tÀmÀ on molemminpuolista.
NÀytÀnkö mieheltÀ, joka ahdistuu helposti?
EhkÀ vÀhÀn nÀytÀt.
Mun tyyppi ei nÀyttÀnyt, mutta niin hÀn vain ahdistui tilanteesta ja tunteista. erika ipuri
Vierailija kirjoitti:
PelkÀÀn ettÀ ahdistan sua, siksi en uskalla nÀyttÀÀ kunnolla tunteitani vaikka tuntuukin ettÀ tÀmÀ on molemminpuolista.
Alkuun olin jÀnnittynyt ettÀ ahdistuisin ja pakenisin. EnÀÀ ei. Voisin tehdÀ kanssasi paljonkin!
Vierailija kirjoitti:
PÀivÀ pÀivÀltÀ helpompaa ja lomatkin lÀhestyy
MikÀ on helpompaa?
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen toinen tuleminen on todennÀköisempÀÀ kuin se, ettÀ tÀmÀ konkretisoituisi.
Toinen on luvattu.
Vierailija kirjoitti:
Mitena silleen?
Oon onnistunut vierottautumaan nikotiinista, kahvista ja (resepti) opiaateista. SĂ€ oot kaikkein vaikein tapaus.
vÀlttelevÀ
Vierailija kirjoitti:
Okei, nyt musta alkaa kyllÀ tuntua siltÀ, ettÀ sua ei enÀÀ kiinnosta. No ei kai siinÀ.
Ei mitÀÀn muuta kuin kiinnosta. đ
Vierailija kirjoitti:
Oon onnistunut vierottautumaan nikotiinista, kahvista ja (resepti) opiaateista. SĂ€ oot kaikkein vaikein tapaus.
vÀlttelevÀ
Miks sun pitÀis vieroittautua henkilöstÀ jota kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vÀlttelevÀ
Koska ilm. ykspuolinen kaipaus sÀrkee mut palasiks.
vÀlttelevÀ
Vierailija kirjoitti:
Tuon ensimmÀisen olen jo todistanut. JÀlkimmÀinen on siis lasten leikkiÀ.
MÀ ylianalysoin ihan jokaista meidÀn kohtaamista ja sun tekoa. Nyt en enÀÀ tiedÀ mitÀ ajattelisin viimeisimmÀstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen on luvattu.
KyllÀ, eiköhÀn tule pian kun on tÀÀllÀ niin sekavaa meininkiÀ. Laittaa asiat lopulliseen jÀrjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vÀlttelevÀ
Koska ilm. ykspuolinen kaipaus sÀrkee mut palasiks.
vÀlttelevÀ
Oletko varmistanut asian, ettÀ se on yksipuolista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀytÀnkö mieheltÀ, joka ahdistuu helposti?
EhkÀ vÀhÀn nÀytÀt.
MyönnetÀÀn. Mutta ei mua ahdista sun tunteet, pÀinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Nuotiota ei oikeen voi kohentaa jos tikku puuttuu
Halolla voi pökkiÀ kasaan.
T: Tulensorkkija
EhkÀ vÀhÀn nÀytÀt.