Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu lusittu ja ketjuun palattu. Miten jaksaa mennÀ sosiaalisiin töihin huomenna, kun koko viikonloppu ollut yhtÀ sosialisointia? Kaivattu vois etsiÀ mut kÀsiinsÀ ja tulla antamaan voimauttavan halin. <3 ww
Tule hakemaan. Ei oo jÀrin voimaantunut olo, mutta halin voin antaa koska vaan <3 naisenpuolikas
MissÀ oot?
Kotona.
Vierailija kirjoitti:
635
đ
HyvÀÀ yötÀ sulle. Ei tÀÀ planeetta riitÀ mulle.
HyvÀÀ yötÀ Rauhatar - ehta aito Ihanatar.
LÀhden siis katselemaan missÀ menee puuttuva palaseni jota aina haikailen. On ollut yksinÀistÀ ja turvatonta. YhdessÀ toimimme hyvin, toimimme salassa. Uskomatonta. PidÀn itselleni peukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Olen varma susta. Oot syy kaikkiin mun helliin tunteisiin. Jos mulla on tÀssÀ maailmassa jokin tehtÀvÀ ja tarkoitus, niin se on olla sinun kanssasi.
TÀmÀ vaatii tunnisteita.
Naiselle, jonka toinen nimi alkaa H-kirjaimella. (Tunniste kaikille pettyville ja sydÀmistyneille, voitte alapeukuttaa)
Minulla on.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Sinulle đ jonka suosikkivĂ€ri on vaaleanpunainen.
Osui ja upposi, kiitos. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra?
Vierailija kirjoitti:
TÀtÀ ketjua lukee aika monet, jotka ovat tunnistavinaan tuttujaan tÀÀltÀ. Vois selittÀÀ nÀitÀ sekoiluja.
Tosi ikÀvÀÀ, jos ketjussa tai ylipÀÀnsÀ netissÀ jauhettu pska alkaa vaikuttaa jollain tapaa todelliseen elÀmÀÀn. Juorut ja spekulaatiot siihen pÀÀlle sitten vielÀ erikseen. EttÀ millaiset ihmiset tÀÀllÀ kokoontuvat, mitÀ kaikkee siellÀ on taustalla jne.
IkÀvÀ. Olet rakas.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
Vierailija kirjoitti:
LÀhden siis katselemaan missÀ menee puuttuva palaseni jota aina haikailen. On ollut yksinÀistÀ ja turvatonta. YhdessÀ toimimme hyvin, toimimme salassa. Uskomatonta. PidÀn itselleni peukkuja.
Toimimme minussa hyvin. YmpÀrillÀni on suuri ruutu josta voimme katsoa asioita. Voimme myös laittaa kÀdet yhteen ja voimme tanssia yhdessÀ. HÀnen energiansa on korvaamatonta. HÀnen pelkkÀ ÀÀnensÀ vÀreilee jo niin korkealla tasolla ettÀ mitÀÀn vastaavaa on turha edes haaveilla. Keko Salata toimii silti hyvin.
HĂ€ivyitkö jo. Tuu kahville đ laitan safkaa ja katotaan elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvĂ€, ihanađ
Kerro.